بررسی هواوی میت ۳۰ پرو و آشنایی بیشتر با قابلیت های متفاوت آن

بررسی هواوی میت ۳۰ پرو و آشنایی بیشتر با قابلیت های متفاوت آن


منبع: آرگا

95

1399/10/17

15:05


هواوی یکی از شرکت های چینی می باشد که گوشی های بسیار خوش دست و با کیفیتی را به بازار عرضه می کند. در واقع گوشی هایی که این شرکت عرضه می کند کیفیتی برابر بهترین گوشی ها را از نظر دوربین، صفحه نمایش و باتری دارد که نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده است.

هواوی یکی از بهترین شرکت های چینی می باشد که کیفیت محصولاتش حرف اول را در میان میان رده ها می زند. گوشی های سری میت هواوی پرطرفدار ترین نوع گوشی های این شرکت بوده است و با توجه به مشکلاتی که این شرکت با آمریکا دارد باز هم کاربران این گوشی را دوست دارند و طرفدار آن هستند. در ادامه به بررسی هواوی میت ۳۰ پرو می پردازیم که دارای ظاهری بسیار زیبا و هوشمندانه است و می تواند نظر شما را نیز جلب کند.

هواوی بار دیگر یکی از بهترین گوشی های خود را به بازار عرضه کرده است.

بررسی هواوی میت ۳۰ پرو

هواوی چندین سال است که نمی تواند از سرویس گوگل استفاده کند آن هم به دلیل تحریم هایی می باشد که آمریکا برای این کشور داشته است. از سری دیگر این گوشی ها می توان به هواوی میت ۲۰ پرو،  هواوی y9a و هواوی p30 پرو اشاره کرد. زمانی که شما جعبه این گوشی را باز  می کنید باید وسایل کاملی در آن قرار داشته باشد که این وسایل شامل : گوشی هواوی میت ۳۰ پرو، شارژر ۴۰ واتی، هندزفری، کابل شارژ تیپ C و قاب محافظ می باشد و در صورتی که هر کدام از این موارد کم بود نشانه ای تقلبی بودن و یا دست دوم بودن گوشی می باشد. در ادامه شکل و ظاهر و سایر مشخصات این گوشی را برایتان بررسی می کنیم.

بررسی هواوی میت ۳۰ پرو

طراحی

طراحی این گوشی بسیار زیبا می باشد و کم تر کسی پیدا می شود که از ظاهر این گوشی ناراضی باشد. این گوشی دارای گوشه های صیقلی و ظاهری براق و درخشان دارد و می توانند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. هواوی میت ۳۰ پرو دارای صفحه نمایش خمیده می باشد که بسیاری از پرچم داران از این روش برای جلب مخاطب استفاده کرده اند. در صورتی که گوشی موبایل دارای صفحه نمایش خمیده باشد نشانه ای از این می باشد که اطراف صفحه اصلی هیچ گونه فضای خالی وجود ندارد و تنها مشکلی که این نوع صفحه نمایش ها دارد میزان آسیب پذیری بالای آن ها می باشد. در نظر داشته باشید که این مدل را باید با احتیاط حمل کنید زیرا که هر آسیب و ضربه کوچکی می تواند صفحه نمایش را بشکند و آن را از بین ببرد و همانطور که می دانید تعویض این صفحه نمایش ها کار آسانی نمی باشد. این گوشی از استحکام بدنه بسیار بالایی برخوردار می باشد و وزن آن حدودا ۱۹۹ گرم می باشد و از آیفون پرومکس سبک تر است. در نظر داشته باشید که این دستگاه بدون هیچ کلید فیزیکی برای تنظیم صدا می باشد و این کار به صورت نرم افزاری درون گوشی تعبیه شده است. برخی از کاربران از حذف کلید های فیزیکی ناراحت هستند و بیان می کنند که کم و زیاد کردن صدا با اثر انگشت به خوبی کار نمی کند. در لبه پایینی این دستگاه درگاه قرار گیری سیم کارت و پورت شارژر قرار دارد. بهتر است بدانید که این گوشی ضد آب می باشد زیرا گواهینامه IP68 را دارد.

صفحه نمایش میت 30 پرو

صفحه نمایش

در بررسی هواوی میت ۳۰ پرو به صفحه نمایش آن می رسیم. باید بدانید که صفحه نمایش این دستگاه اندازه ای برابر ۶.۵۳ اینچ دارد و از AMOLED استفاده کرده است. رزولوشن این گوشی ۱۱۷۶ در ۲۴۰۰ می باشد. تراکم پیکسلی این نوع صفحه نمایش ۴۰۹ پیکسل بر اینچ است و با گلوریا گلس ۶ محافظت می شود. صفحه نمایش اسن گوشی بدی هایی هم دارد ولی به طور کلی می توان گفت رنگ ها را طبیعی تر نشان می دهد و زاویه دید بسیار خوبی دارد.

بررسی هواوی میت ۳۰ پرو

دوربین هواوی میت ۳۰ پرو

در بررسی دوربین هواوی میت ۳۰ پرو متوجه می شوید که این گوشی دارای ۴ لنز در بخش پشتی است و چندین دوربین آن خاصیت های متفاوتی دارند که عبارت است از :

  • حسگر ۴۰ مگا پیکسلی عریض که مجهز به لرزش گیر اپتیکال است.
  • حسگر ۸ مگا پیکسلی تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی ۳ برابر و ۵۰ برابر به صورت هیبریدی
  • حسگر اولترا واید ۴۰ مگا پیکسلی
  • حسگر سه بعدی برای تشخیص عمق

به طور کلی عکس هایی که با این گوشی گرفته می شود کیفیت های بسیار خوبی دارد و این می تواند نقطه قوتی برای این گوشی چینی باشد و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی می باشد و می تواند عکس های پرتره ای بسیار خوبی بگیرد.

دوربین های چهار گانه هواوی

پردازنده و سیستم عامل اندروید

پیدازنده این گوشی kirin 990 می باشد و بسیاری از کاربران را نگران کرده ایت. بهتر است بدانید که این نوع پردازنده از عملکرد بسیار خوبی برخوردار می باشد و شما می توانید به راحتی بازی های بسیار سنگین را روی آن اجرا کنید. از نظر سیستم عامل اندروید هم این گوشی با وجود تحریم ها دارای اندروید ۱۰ می باشد و تمامی برنامه هایی که می خواهید روی این گوشی نصب می شود و بهتر است این برنامه ها را از بازار و یا سایر مایکت ها بگیرید.

سیستم عامل اندروید میت 30 پرو چند است؟

باتری

باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و و شما می توانید آن را با شارژر ۴۰ واتی شارژ کنید. شما می توانید تا دو روز از این گوشی استفاده کنید و نیاز مجددی به شارژ کردن نداشته باشید. البته یکی دیگر از قابلیت هایی که این گوشی برای شما دارد این است که می تواند دستگاه های دیگرتان را شارژ کند و این کار هم به صورت با سیم و بی سیم صورت می گیرد. برای این که از این قابلیت استفاده کنید می توانید به قسمت تنظیمات باتری بروید و تیک Wireless reverse charging را بزنید و این قابلیت را برای موبایل هواوی میت ۳۰ پرو خود فعال کنید و هر گوشی و تبلتی که می خواهید شارژ کنید را روی قاب پشتی این گوشی قرار بدهید تا شارژ شود. برای استفاده از این روش باید باتری گوشی شما بالای ۲۰ درصد باشد و قابلیت های دیگری مانند Ultra power saving mode فعال نباشد.

قابلیت های مهم این گوشی موبایل چیست؟

قابلیت های دیگر این گوشی

در واقع گوشی هواوی میت ۳۰ پرو دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد که چند مورد از آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

Air Scroll

این ویژگی به شما این قابلیت را می دهد تا با استفاده از باز و بسته کردن دست خود بتوانید صفحات وب و یا عکس ها را اسکرول کنید. برای این قابلیت باید به منوی تنظیمات بروید و به ترتیب موارد زیر را انتخاب کنید :

  • setting
  • Accessibility features
  • shortcuts and gestures
  • Air gestures

Take a grab shot

در واقع این قابلیت می تواند در صورتی که شما دست خود را نشان می دهید و آن را مشت می کنید از صفحه ای که اکنون در آن می باشید اسکرین بگیرد. البته این کار با زدن مفصل های انگشتان به صفحه نمایش نیز امکان پذیر می باشد. اگر دوبار بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید شروع به ضبط کردن می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو