قیمت بلیچینگ دندان چقدر است؟

قیمت بلیچینگ دندان چقدر است؟


منبع: همگردی

112

1399/10/17

17:08


قیمت بلیچینگ دندان چقدر است؟

بلیچینگ دندان چیست؟ آیا بلیچینگ دندان خوبه؟ بلیچینگ دندان خانگی چیست؟ قیمت بلیچینگ دندان چقدر است؟

در این مقاله تمامی این سوال ها را پاسخ می دهیم با کلینیک دندانپزشکی روشا همراه باشید.

بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان روشی نوین برای زیبایی دندان های شما می باشد. امروزه از روش بلیچینگ دندان بسیار استفاده می شود. با توجه به هزینه کم و مناسب این روش استفاده از بلیچینگ دندان بسیار زیاد شده است.

اغلب افرادی که به کلینیک های دندانپزشکی زیبایی مراجعه میکنند برای زیباسازی دندان های خود آمده اند. اولین فاکتوری که در زیباسازی دندان مهم است رنگ دندان فرد است. بیماران اغلب اعتراض دارند با وجود استفاده بسیار از مسواک اما همچنان رنگ دندان آنها زرد است و رح لبخند آنها را مورد تاثیر قرار داده است. علاوه بر رنگ دندان که فاکتور اساسی در زیبایی لبخند است نظم و فرم دندان ها نیز مورد اهمیت است. برخی از بیماران میگویند به آنها استفاده از روش های خانگی توصیه شده است و نتیجه مطلوبی از آن دریافت نکرده اند و همچنان دندان های آنها زرد و بد رنگ است. متاسفانه تغییر رنگ بد و سفید کردن دندان با استفاده از روش های خانگی تقریبا غیر ممکن است و تاثیر آن فقط به صورت کاملا موقتی و کوتاه مدت برقرار خواهد بود. برای درمان قطعی رنگ نا مناسب دندان خود باید به دندانپزشک زیبایی مراجعه کنید. یکی از عمده ترین درمان های ارتودنسی که برای سفید کردن دندان استفاده میشود بلیچینگ دندان است. با استفاده از این روش میتوان طرح لبخند را به زیبایی اصلاح نمود و لبخندی درخشان و جذاب داشت.

بلیچینگ دندان چیست؟

امروزه سفید کردن دندان و اصلاح فرم زیبای آن میتواند معیارهای بسیار مهمی در افزایش زیبایی بیمار باشد. این روش دارای هزینه بسیار مقرون به صرفه است که کمترین آسیب را به دندان میرساند و امکان تکرار مجدد آن وجود خواهد داشت. بسیاری از افراد با استعمال دخانیات، مصرف بیش از حد قهوه و چای، مصرف داروهای خاص و ضربه دندان دچار تغییر رنگ دندانی شده اند. البته برخی افراد نیز به صورت کاملا طبیعی و مادرزادی دارای رنگ تیره دندانی هستند که میخواهند رنگ دندان آنها سفیدتر شود. دلیل تیره شدن دندان میتواند نازک شدن مینای دندان و دیده شدن بیشتر عاج دندان باشد. با استفاده از روش بلیچینگ دندانی به نظر میرسد یک لباس را در وایتکس قرار داده اید و سفید کرده اید. موادی که موجب سفید شدن دندان میشود روی دندان فرد قرار میگیرد و میتوانند درون دندان نیز نفوذ کرده و مولکول هایی که رنگی شده اند را از بین ببرد و رنگ دندان را روشن تر کند.

مطالبی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد طبق سر فصل های زیر به شما ارائه می گردد:

· چه عواملی بر تغییر رنگ دندان اثر دارد؟

· بلیچینگ دندان چگونه انجام میشود؟

بلیچینگ دندان چیست؟

چه عواملی بر تغییر رنگ دندان اثر دارد؟

مسواک زدن میتواند کمی از تغییر رنگ دندان جلوگیری کند اما نمیتواند در مقابل این روند ایستاده و هرگز اجازه تغییر ندهد. هر روزه ما مواد غذایی مصرف میکنیم که اثرات متفاوتی بر روی مینای دندان دارد. مواد غذایی دارای رنگدانه های مختلفی هستند که بلافاصله پس از جویدن مواد غذایی بر روی مینای دندان جسبیده شده و در بلند مدت موجب تغییراتی در رنگ دندان شما میشوند. برخی فاکتورها هستند که تاثیر زیادی بر تغییر رنگ دندان شما دارند که میتوان با بلیچینگ دندان تاثیر آنها را خنثی کرد.

· نوشیدنی و خوراکی: برخی مواد غذایی دارای رنگدانه های بسیار قوی هستند که موجب تغییر رنگ دندان میشوند و آن هم عبارت است از: قهوه، چای و مشروبات الکلی
· تنباکو دخانیات: دخانیات و تنباکوها دارای دو ماده بسیار خطرناک اعم از قطران و نیکوتین هستند. این دو ماده میتواند به صورت کاملا مستقیم بر رنگ دندان بیمار تاثیر منفی بگذارد.

· بالا رفتن سن افراد: هر چه سن افراد بالاتر میرود مینای دندان بیمار تحلیل میرود هنگامی که مینای دندان تحلیل برود لایه زیرین آن که تقریبا تیره رنگ است نمایان میشود در نتیجه رنگ دندان تیره تر میشود.

· ایجاد آبسه، کیست و آفت دهان و دندان: در صورتی که دهان و دندان شما دچار کیست، آبسه و آفت شود طبیعی است که به مینای دندان شما آسیب برساند. آسیب به مینای دندان باعث نمایان شدن عاج یا لایه زیرین دندان است.

· مصرف داروهای خاص: جالب است بدانید استفاده از برخی داروها همچون آنتی بیوتیک و آنتی هیستامین میتواند رنگ دندان شما را تغییر دهد.

بلیچینگ دندان چگونه انجام میشود؟

با استفاده از بلیچینگ دندان میتوانید هرگونه لکه و تغییر رنگی که بر روی دندان شما ایجاد میشود را از بین ببرید و دندان را به صورت کاملا طبیعی پاک کنید. البته جالب است بدانید با استفاده از بلیچینگ دندانی نمیتوانید رنگ ایمپلنت و روکش های دندانی را تغییر دهید. روش درمانی بلیچینگ روشی کاملا علمی و عملی است که برای انجام آن از هیدروژن پروکساید جهت اکسید کردن رنگدانه هایی که بر اثر مواد غذایی روی سطح دندان چسبیده است استفاده میکنند. ممکن است تصور کنید بلیچینگ دندانی و سفید کردن دندان یک نوع درمان است، این دو روش هر دو برای سفید کردن دندان استفاده میشوند اما تفاوت زیادی با هم دارند. برای سفید کردن دندان سطح خارجی دندان را از لکه ها پاک میکنند و موادی که در سفید کردن دندان استفاده میشود نیز در خمیر دندان هایی که خاصیت سفیدکنندگی دارند نیز استفاده میشود. اما در بلیچینگ دندان فرآیند پیچیده تری انجام میشود.

بلیچینگ دندان چگونه انجام میشود؟

دو نوع مختلفی بلیچینگ دندانی وجود دارد: بلیچینگ خانگی و آفیس بلیچینگ

روش بلیچینگ خانگی چیست؟

بلیچینگ خانگی: در استفاده از این روش یک جلسه به مرکز دندانپزشکی زیبایی مراجعه میکنید و متخصص زیبایی از فک بالا و پایین شما یک قالب کاملا دقیق تهیه میکند. سپس در مراجعه بعدی شما به کلینیک قالبی را به شما تحویل میدهند و آموزش میدهند دقیقا چه مدت زمانی و به چه صورت از آن استفاده نمائید. اغلب درصد غلظت هبدروژن پراکساید برای بلیچینگ خانگی بین 3 تا 20 درصد است. به این معنی که مواد بلیچینگ به اندازه های مشخصی که پزشک صلاح میبیند درون قالب گذاشته میشود و شما موظف هستید به اندازه مدت زمانی که قید میشود از آن در منزل استفاده نمائید. البته دقت نمائید در صورتی که در ترکیب مواد اشتباهی رخ بدهد و یا به صورت صحیح از آن استفاده ننمائید.

روش بلیچینگ خانگی چیست؟

ممکن است باعث ایجاد حساسیت در دندان و دهان شما شود.

روش بلیچینگ دندان در دندانپزشکی

آفیس بلیچینگ: در استفاده از این روش قطعا احتمال آسیب به دهان و دندان به حداقل میرسد. میزان هیدروژن پراکسایدی که در آفیس بلیچینگ استفاده میشود بین 15 الی 44 درصد است. این روش با استفاده ابزار خاصی انجام میشود که حفاظت از دهان و دندان شما در آن رعایت میشود. قطعا استفاده از روش بلیچینگ دندان هیچ آسیبی به مینای دندان شما نخواهد زد.

بلیچینگ دندان در دندانپزشکی روشا در تهران

ما در مجموعه کلینیک های دندانپزشکی روشا افتخار خدمت رسانی به شما عزیزان با بهترین دستگاه های بروز و کادری دلسوز و پزشکانی مجرب را داریم در این مجموعه خدمات بلیچینگ دندان را با قیمت مناسب و و بهترین کیفیت برای شما عزیزان انجام میدهیم. برای مشاوره رایگان و رزرو وقت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

آدرس کلینیک: خیابان جنت اباد مرکزی، بالاتر از همت، روبروی بلوار بعثت، ساختمان بانک شهر، طبقه چهارم شماره تماس مرکز تخصصی دندانپزشکی روشا 02144624156

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو