دیدار با «پردیس احمدیه»: مهمان دیشب دورهمی مهران مدیری

دیدار با «پردیس احمدیه»: مهمان دیشب دورهمی مهران مدیری


منبع: روزیاتو

218

1399/10/18

19:01


پردیس احمدیه هنرپیشه سینما و تلویزیون، مهمان شامگاه ۴ شنبه ۱۷ دی ۹۹ برنامه دورهمی شبکه نسیم به مجری گری مهران مدیری بود. این برای نخستین بار بود که پردیس احمدیه به برنامه دورهمی می آمد و برش هایی از زندگی خود را روایت کرد.

پردیس احمدیه متولد هشتم تیر ماه سال هفتاد و یک در تهران است. این دختر تیرماهی سینمای ایران، از سال هشتاد و شش با بازی در فیلم مقلد شیطان، به پرده نقره ای سینما آمد و نقش اول فیلم لاک قرمز را گرفت. پردیس احمدیه در جشنواره فیلم فجر هنوز موفق به دریافت سیمرغ بلورین نشده است. پردیس احمدیه مثل ترلان پروانه مجرد است اما همچون وی، مدرس بازیگری نیست. پردیس احمدیه دانش آموخته رشته نوازندگی ساز ایرانی است.

پردیس احمدیه همانطور که گفتیم با فیلم مقلد شیطان به کارگردانی افشن صادقی در نقش مریم به سینما آمد. در سال ۱۳۹۰ روبروی دوربین علیرضا داود نژاد رفت و در نقش نیکی، در فیلم کلاس هنرپیشگی حضور یافت.

در سال ۱۳۹۲، پردیس احمدیه در نقش یک بیمار، روبروی دوربین بهمن فرمان آرا حاضر شد و یکی از هنرپیشه های فیلم دلم میخواد گردید. پردیس احمدیه در سال ۱۳۹۳، در فیلم تگرگ و آفتاب روبروی دوربین رضا کریمی رفت و نقش گلی را بازی کرد. در همان سال، روبروی دوربین شهرام شاه حسینی رفت و در نقش ستاره، به خانه دختر پیوست.

اوج کار پردیس احمدیه در فیلم لاک قرمز به کارگردانی جمال سید حاتمی است که وی در این فیلم در نقش اکرم ظاهر شد. پس از لاک قرمز، شاهد نقش آفرینی پردیس احمدیه در فیلم خفه گی به کارگردانی فریدون جیرانی هستیم که او در نقش نسیم دیده شد. در سال ۹۷ بود که پردیس احمدیه روبروی دوربین رضا گوران رفت و نقش پروانه را در فیلم سرکوب بازی کرد.

عکس سمت راستی، تیپ پردیس احمدیه در اکران فیلم سرکوب در پردیس چارسو تهران است

از کلکسیون تیپ های کژوال رنگارنگ و شیک پردیس احمدیه در زمستان سال ۹۷

از کلکسیون فوتوشوت های پردیس احمدیه در سال ۹۸

استایل های پردیس احمدیه در سال ۹۶ در جشنواره فیلم شهر

فیلم تومان به کارگردانی مرتضی فرشباف، مجبوریم به کارگردانی رضا درمیشان و لامینور به کارگردانی استاد داریوش مهرجویی از دیگر آثاری است که پردیس احمدیه در سال ۹۸ در آن ها بازی کرده است.

پردیس احمدیه تا کنون در یک سریال به نام فرشته به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل در سال ۱۳۹۲ برای تلویزیون بازی کرد. لذا چهره شناخته شده ای برای اهالی تلویزیون محسوب نمی شود.

از زمان حضور پردیس احمدیه در برنامه دورهمی مهران مدیری، شمار فالوئرهای پردیس احمدیه افزایش یافته است. صفحه اینستاگرام پردیس احمدیه در نشانی: @pardisahmadiyeh قرار دارد.

پردیس احمدیه

از کلکسیون استوری های پردیس احمدیه که وی را در کنار استاد داریوش مهرجویی نشان می دهد

اینستاگرام پردیس احمدیه بدون تیک آبی است و ایشان ۸۴ هزار دنبال کننده دارد. پردیس احمدیه حضور فعالی در اینستاگرام داشته و بیش از ۴۳۰ عکس به اشتراک گذاشت و ۲۰۰ نفر را دنبال می کند. برای شناخت سبک زندگی و ایرانگردی ها و مد و لباس این دختر ۲۸ ساله سینمای ایران به اینستاگرامش سر بزنید که استوری های جالبی از پشت صحنه فیلم هایی که بازی کرده را به اشتراک گذاشته است.

استایل مشکی و قرمز پردیس احمدیه در شب حضور در برنامه دورهمی مهران مدیری

اگر نظر و دیدگاهی درباره حضور پردیس احمدیه در برنامه دورهمی دارید یا درباره فیلم های او، خاطره دارید، مراتب را از طزریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید. احسان علیخانی مجری برنامه عصر جدید، احتمالا مهمان امشب دورهمی است و فصل چهارم دورهمی با حضور وی پایان خواهد یافت.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو