ایده های جالب برای استوری اینستاگرام (۱۰ ایده و راهکار خلاقانه)

ایده های جالب برای استوری اینستاگرام (۱۰ ایده و راهکار خلاقانه)


منبع: مینویسم

175

1399/10/18

19:41


ایده های جالب برای استوری اینستاگرام (10 ایده و راهکار خلاقانه)

ایده های جالب برای استوری اینستاگرام (10 ایده و راهکار خلاقانه)

قطعا شما دریافته اید که استوری اینستاگرام موردی است که باید برای بازاریابی محصولات خود یا برندتان در اینستاگرم از آن استفاده نمایید. اما، این سوال بزرگ در ذهن شما پیش می آید که چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ ایده های جالب برای استوری اینستاگرام (10 ایده و راهکار خلاقانه) را بخوانید تا  10 ایده مختلف برای استوری اینستاگرام را که برای شما گردآوری شده است یاد بگیرید تا به شما در جذب دنبال کننده هایتان کمک کند.

10 تا از ایده های جالب برای استوری اینستاگرام جذاب و دیدنی

1. به سوالات مخاطبان پاسخ دهید

آیا سوالات زیادی از مشتریان و دنبال کننده های خود دریافت می کنید؟ شاید مردم همیشه در مورد بهترین روش استفاده از محصول شما یا نحوه دستیابی شما به چیز خاصی سوال کنند.

استوری اینستاگرام  مکانی عالی برای پاسخگویی به این سوالات است.شما می توانید پاسخ آن ها را به صورت ویدیو در استوری قرار دهید یا فقط برایشان بنویسید. با درخواست سوال پرسیدن مخاطبان از خودتان می توانید تعامل خود را با آنها بیشتر کنید.

ایده برای سوال استوری اینستاگرام

نکته: اگر سوالی وجود دارد که بارها و بارها از شما پرسیده می شود (و صادقانه بگویم، از پاسخ دادن به تک تک آنها خسته می شوید)، کارهایی مانند وبلاگ نویس های سبک زندگی و زیبایی، همچون کیت برایان، انجام دهید و یک استوری هایلایت پرسش و پاسخ را ایجاد کنید که در آن شما می توانید تمام پاسخ های این سوالات متداول را ذخیره کنید.

وقتی سوالی دارید که قبلاً به آن پاسخ داده اید، می توانید به راحتی آن را مجدد برای فالورهایتان یادآوری نمایید. اگر می خواهید به سوالات بی شماری در یک فیلم بلند چند دقیقه ای پاسخ دهید، فیلم طولانی (IGTV ) یک انتخاب عالی است.

2. میزبان یک مسابقه باشید

از ایده های جالب برای استوری اینستاگرام می تواند میزبانی یک مسابقه با استفاده از استوری اینستاگرام باشد و این مورد قطعاً می تواند کمی دردسرساز به نظر برسد ،به خصوص که محتوا در استوری خیلی سریع ناپدید می شود و تنها 24 ساعت زمان دارید.

با این حال، ثابت شده است که از نظر مشارکت و افزایش دنبال کننده و جذب مخاطب بسیار کارآمد است.

3. مراحل و نحوه ساخت چیزی را به اشتراک بگذارید

مردم دوست دارند احساس کنند که محتوای اختصاصی دریافت می کنند و با توجه به ماهیت فعالیت شما در پیج اینستاگرام خودتان، استوری اینستاگرام مکان مناسبی برای این کار است.

می توانید نگاهی اجمالی به نحوه ایجاد چیزی به کاربران آنها را جذب کنید. این که چگونه محصول خودتان ساخته می شود، یک کار جالب هنری یا حتی دستور العمل مورد علاقه سس سالاد خودتان، یک سری فیلم درست کنید که نشان می دهد چگونه چیزی را از ابتدا درست می کنید.

ایده های جالب برای استوری اینستاگرام

مراحل و نحوه ساخت چیزی را به اشتراک بگذارید

آموزش کامل استوری گذاشتن در اینستاگرام از صفر تا صد

4. صفحاتی که دوست دارید را به مخاطبان معرفی کنید. 

ایده های جالب برای استوری اینستاگرام معرفی پیج های خوب است. همه چیز در مورد تبلیغ نیست. شما علاوه بر تبلیغ می توانید از استوری اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن برخی حساب های دیگر که فکر می کنید ارزش دنبال کردن را دارند استفاده کنید.

این تاکتیکی است که بسیاری از وبلاگ نویسان مختلف (مانند Thrifty Yorkshire Mum) برای حمایت از یکدیگر استفاده کرده اند.

5. به مخاطبان خود چیزی بیاموزید

از ایده های جالب برای استوری اینستاگرام این است که درباره هرچیزی که می دانید و فکر می کنید دنبال کننده ها دوست دارند به آنها یاد بدهید. شما می توانید به آنها نشان دهید که چگونه به طور موثرتری از محصول خودتان استفاده کنند، یا چگونه یک قطعه کد بنویسند یا حتی چگونه به سگ خود آموزش دهند. گزینه ها در این مورد تقریباً بی پایان هستند.

6. پیشنهادات را بپرسید

از جمله ایده های جالب برای استوری اینستاگرام این است که می توانید از فالوئرهای خود نظر و پیشنهاد بپرسید. آیا در مورد ویژگی جدید یا عرضه محصول نظر دارید؟ نمی دانید کدام آرم بهتر است؟ یا هر سوال دیگری. شما با این کار تعامل با مخاطبان را بالا می برید. برای این کار می توانید از ویژگی جعبه سوال استوری اینستاگرام استفاده نمایید.

7. از ایده های جالب برای استوری اینستاگرام این است که نظرسنجی بگذارید

ما قبلاً به ویژگی نظرسنجی اینستاگرام اشاره کردیم و این یک روش عالی برای دریافت پاسخ های کلی از طرفداران شما است. درست مثل هر نظرسنجی دیگر ، پاسخ دهندگان برای ارسال پاسخ های خود روی یکی از دو گزینه کلیک می کنند.

چگونه در استوری اینستاگرام نظرسنجی کنیم؟

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از این ویژگی استفاده کنید. از پیروان خود بخواهید برای محصول جدید خود از بین دو نام انتخاب کنند. یا، وقت بگذارید و با ارسال یک سری نظرسنجی ها، کل روز خود را از آنچه از ژاکت می پوشید تا برای کار تا آنچه برای ناهار درست می کنید، نظر سنجی قرار دهید.

این یک تاکتیک موثر و یکی دیگر از ایده های جالب برای استوری اینستاگرام است که پیروان خود را در تصمیم گیری خود مشارکت دهید و تأکید کنید که شما یک رابطه دو طرفه دارید.

ایده های جالب برای استوری اینستاگرام

پست اخیر خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید

8. پست اخیر خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

شما برای پست اخیر خود واقعاً سخت کار کرده اید و می خواهید تا آنجا که ممکن است دیده شود. شما می توانید از استوری برای هدایت بازدید به آن پست خاص – یا هر نوع محتوایی – استفاده کنید!

چگونه پست خود یا دیگران را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

یکی از ساده ترین راه ها برای این کار افزودن لینک به طور مستقیم به استوری اینستاگرام شماست ( که به کاربران امکان می دهد انگشت خود را به بالا بکشند تا به صفحه تعیین شده منتقل شوند. با این حال، این ویژگی فقط برای حساب های تجاری با بیش از 10،000 دنبال کننده در دسترس است.)

9. تخفیف بدهید

نوع دیگری از محتوای اختصاصی که می توانید در استوری اینستاگرام خود ارائه دهید؟ کد تخفیف یا تبلیغات است.انجام این کار نه تنها به این معنی است که دنبال کننده های شما احساس می کنند به چیزی دسترسی پیدا می کنند که هیچ کس دیگری به آن دسترسی پیدا نمی کند، بلکه می تواند به افزایش فروش نیز کمک کند.

بنابراین ،به دنبال کنندگان کد 10٪ تخفیف، هزینه حمل و نقل رایگان یا هر چیز دیگری که با تجارت شما مرتبط است، در اختیارشان قرار دهید. احتمالاً از نتایج متعجب خواهید شد!

ایده های جالب برای استوری اینستاگرام

10. از هایلایت استوری اینستاگرام استفاده کنید

در حالی که کل مفهوم استوری های اینستاگرام بر اساس این واقعیت ساخته شده است که آنها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند، اما احتمالاً هنوز محتوایی وجود دارد که می خواهید به راحتی برای دنبال کنندگان خود در دسترس قرار بگیرید.

خوشبختانه شما می توانید این کار را با اضافه کردن استوری های منتخب اینستاگرام به موارد هایلایت و برجسته خود انجام دهید. برای ذخیره استوری، کافی است استوری اینستاگرام خود را مشاهده کرده و سپس بر روی دکمه “هایلایت” در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. شما می توانید از آناستوری به عنوان یک برجسته جدید استفاده کنید یا آن را به یک استوری قبلی اضافه کنید.

چگونه بفهمیم چه کسانی هایلایت اینستاگرام را دیده اند؟

 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو