وزیر آموزش آمریکا از مقام خود کناره‌گیری کرد

منبع: برترین ها

36

1399/10/19

07:29


وزیر آموزش ایالات متحده نیز روز پنج شنبه با اشاره به اظهارات رئیس جمهور این کشور در برابر معترضان در واشنگتن دی. سی استعفانامه خود را تقدیم کرد.

خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک: روزنامه وال استریت ژورنال روز پنج شنبه در گزارشی اعلام کرد که «بتسی دیواس» وزیر آموزش ایالات متحده با اشاره به اظهارات «دونالد ترامپ» در روز چهارشنبه در برابر معترضان در شهر واشنگتن دی. سی استعفای خود را تقدیم کرد.

گفتنی است که در این گردهمایی انتخاباتی که قرار بود مسالمت آمیز باشد اما در نهایت به خشونت انجامید، رئیس جمهور ترامپ هواداران خود را ترغیب کرده تا به مبارزه خود برای لغو نتیجه انتخابات ادامه دهند.

ساعاتی پیش، این وزیر مستعفی در کابینه آمریکا تسخیر ساختمان کنگره توسط شورشیان حامی ترامپ را محکوم کرد و گفت: «نمی توانیم به گروهی اراذل و اوباش خشمگین اجازه دهیم که به کنگره ما حمله کنند»؛ آنهم در شرایطی که کنگره در حال برگزاری یک نشست مشترک برای تأیید نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ بود.

گفتنی است که پیش از این، «الین چائو» وزیر حمل و نقل ایالات متحده و همسر سناتور «میچ مک کانل» رهبر اکثریت سنا کناره گیری خود را از پست وزارت اعلام کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو