انتقام هولناک؛ در جستجوی برادرزن قاتل + عکس

منبع: سیمرغ

86

1399/10/19

08:54


انتقام هولناک؛ در جستجوی برادرزن قاتل + عکس

پلیس در جست‌ و جوی برادرزن کینه‌جویی است که 17‌ماه قبل در یک درگیری دامادشان را به قتل رساند. درحالی‌که هنوز ردی از این مرد به‌دست نیامده، خانواده مقتول با حضور در دادسرای جنایی تهران خواستار قصاص قاتل فراری شده‌اند

در جست‌ و جوی برادرزن قاتل

صبح 24مرداد‌ماه سال98 درگیری خونینی بین چند مرد در خیابان استاد معین رخ داد. شاهدان 2مرد موتور سوار را دیدند که پس از پیاده شدن از موتورسیکلت، با مردی که در حال گذر از خیابان بود درگیر شدند و در جریان این درگیری مرد عابر با ضربات چاقو زخمی شد و روی زمین افتاد.

یکی از مردان موتورسوار چاقوی خون آلود در دست داشت و لباس‌هایش غرق خون شده بود و دیگری قمه به‌دست داشت اما در درگیری شرکت نداشت و وحشت زده به مرد زخمی نگاه می‌کرد. وقتی شاهدان در محل حادثه جمع شدند، دو مرد جوان سوار بر موتورشان گریختند. شاهدان با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و طولی نکشید که با حضور امدادگران اورژانس مرد زخمی برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

99101902.jpg

این مرد 35ساله اما به‌رغم تلاش پزشکان به‌دلیل شدت جراحات و خونریزی تسلیم مرگ شد. ماجرای این درگیری مرگبار به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد. با شروع تحقیقات پلیسی، هویت مقتول شناسایی شد و مأموران راهی خانه‌اش شدند. همسرش وقتی در جریان قتل شوهرش قرار گرفت به مأموران گفت که احتمالا برادرش دست به این جنایت زده است. او توضیح داد: برادرم از مدتی قبل با شوهرم اختلاف و از او کینه به دل داشت. به همین دلیل حدس می‌زنم که او شوهرم را به قتل رسانده است.

گفته‌های این زن وقتی مهر تأیید خورد که در بازبینی تصاویر دوربین مداربسته اطراف محل درگیری تصویر برادرزن مقتول به‌دست آمد. تصاویر نشان می‌داد که برادر زن مقتول با چاقو ضرباتی به او زده و بعد ترک موتور نشسته و فرار کرده است.

انتقام هولناک

همسر مقتول درخصوص اینکه چرا برادرش از شوهرش کینه به دل داشت چنین گفت: یک شب قبل از حادثه با شوهرم درگیر شدم. این اواخر به‌شدت با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودیم. آن شب شوهرم به من فحاشی کرد و باعث شد که از او دلخور شوم. من که از شوهرم ناراحت بودم به خواهرم زنگ زدم و با او صحبت کردم. ماجرای دعوایمان با شوهرم را برایش تعریف کردم. خواهرم هم بعد از این تماس موضوع را برای مادرم بازگو کرد. ظاهرا زمانی که خواهرم مشغول تعریف اختلاف من و شوهرم به مادرم بود، برادرم ماجرا را شنیده بود. او که این موضوع را شنید از شوهرم کینه به دل گرفت و پس از آن با او قرار دعوا گذاشته بود. من اصلا فکرش را نمی‌کردم که برادرم دست به جنایت بزند و جان شوهرم را بگیرد.

در ادامه تحقیقات، همدست قاتل که در صحنه جنایت حضور داشت، دستگیر شد. او گفت: امیرحسین (قاتل) یکی از دوستانم بود که همیشه هوایم را داشت. تا قبل از این هر بار می‌خواستم جایی بروم مرا با ماشینش می‌رساند. به همین دلیل روز حادثه وقتی به سراغم آمد و از من خواست که او را به خیابان استاد معین برسانم، قبول کردم. در راه به من گفت که قصد دارد دامادشان را ادب کند. برایم تعریف کرد که دامادشان خواهرش را اذیت کرده و قصدش این است که از او زهرچشم بگیرد. خودش چاقو داشت و قمه‌ای هم به‌دست من داد. به من گفت اگر لازم شد فقط با قمه او را بترسانم اما من اصلا از قمه استفاده نکردم.

وی ادامه داد: زمانی که به محل قرار رسیدیم، امیرحسین با دامادشان درگیر شد و با چاقو ضرباتی به او زد. بعد هم سوار موتور شد و از من خواست راه بیفتم. من شوکه بودم چون فکر نمی‌کردم از چاقو استفاده کند. وقتی از آنجا فرار کردیم امیرحسین مدام گریه می‌کرد و می‌گفت از اینکه به دامادشان چاقو زده پشیمان است. پس از آن از هم جدا شدیم و من هیچ اطلاعی از مخفیگاه امیرحسین ندارم و دیگر او را ندیدم.

در ادامه با تحقیق از شاهدان و بررسی دوربین مداربسته مشخص شد که دوست قاتل (راکب موتور) نقشی در این جنایت نداشته است. به این ترتیب او با قرار وثیقه آزاد شد. با گذشت 17‌ماه از زمان جنایت اما هنوز هیچ ردی از قاتل فراری به‌دست نیامده است. به همین دلیل قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران مجوز چاپ عکس متهم فراری را صادر کرد و از شهروندان خواست درصورت داشتن اطلاعی از مخفیگاه این مرد، ماجرا را به پلیس یا شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران اطلاع دهند. از سوی دیگر اولیای دم نیز با حضور در دادسرا از قاتل پسرشان شکایت کرده و خواستار قصاص وی شده‌اند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو