دانلود بازی Stranded Deep برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX

دانلود بازی Stranded Deep برای PS4 – نسخه هک‌شده DUPLEX


منبع: دانلود ها

991

1399/10/19

10:32


بازی Stranded Deep محلی برای آزمایش مهارت های زنده ماندن شما آنهم وقتی است که نمی توانید از کسی کمک بگیرید و خودتان تنها هستید. در این ماجراجویی جهان باز شما از یک سقوط مرموز هواپیما جان سالم به در برده اید و در پهنه وسیعی از اقیانوس آرام و در جزیره ای ناشناخته قرار گرفته اید. حال شما در معرض محاصره خطرات مختلف قرار دارید و باید از بهترین مهارت های خود استفاده کنید. بدون توجه به هیچ چیزی به دنبال سلاح نبرد و غذا برای روزهایی باشید که در نهایت نجات پیدا خواهید کرد.

تمام کارهایی که می توانید انجام دهید در ساختن و ساز، مهارت های مختلف، زنده ماندن و فرار خلاصه شده است و می توانید از تمام المان های مختلفی استفاده کنید. اسلحه و سرپناه برای خود بسازید و از حیوانات دریایی برای خود تغذیه کنید. گرسنگی و تشنگی موارد بسیار مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید و مدام خودتان را به روزهای آینده برسانید. موجودات خطرناک به شما حمله می کنند و نباید زمان را از دست بدهید. از چوب درختان هم می توانید استفاده کنید و برای خود ابزار آلاتی برای شکار و دفاع از خود بسازید.

Stranded Deep PS4-DUPLEX

ID: CUSA18152; Update v1.01

دانلود-بازی-Stranded-Deep-PS4

تعامل و مدیریت اهمیت زیادی در بازی Stranded Deep دارد و باید مدام خودتان را شفا دهید و روزهای بیشتری زنده بمانید. هنر ساخت و ساز را یاد بگیرید و فراموش نکنید که نترس بودن هم اهمیت بالایی برای زنده ماندن دارد. قطعات ساختمانی زیادی در اختیار شما قرار دارد و گویا قرار است این جزیره را به دنیای عظیمی تبدیل کنید که شما هم رهبر آن هستید. از یک خانه آجری به ساخت و سازهای عجیبی خواهید رسید و بازی هم انگیزه لازم را برای پیشروی بیشتر به شما خواهد داد.

info

In the aftermath of a mysterious plane crash, you are stranded in the vast expanse of the Pacific Ocean. Alone, without any means to call for help, you must do what you can to survive.

Explore underwater and on land as you hunt for supplies to craft the tools, weapons, and shelter you’ll need to stay alive. Stay sharp: hunger, thirst, and exposure conspire against you as you brave treacherous elements and the dangerous creatures of the Pacific. Live long enough, Stay Alive!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.02

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.02

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.01 PS4-DUPLEX با لینک مستقیم

—————

دانلود بازی Stranded Deep PS4-DUPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو