دانلود بازی Yakuza 3 Remastered + Update v1.02 برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Yakuza 3 Remastered + Update v1.02 برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

142

1399/10/19

11:02


بازی Yakuza 3 در زمان عرضه نقطه خاصی برای این فرنچایز بود، چه از جهت ساختاری و چه از جهت شرایط انتشار. اولین شماره از این سری با بودجه قابل توجه و استفاده از صداپیشگان انگلیسی ‌زبان شناخته شده مانند «مارک همیل»، «مایکل مدسن» و … منتشر شد و Sega انتظار داشت که موفقیتی نزدیک به سری Grand Theft Auto یا حداقل برخی از کلون‌های موفق آن، به دست آورد اما بازخوردها نسبت به Yakuza 1 و به خصوص عملکرد تجاری آن کمتر از حد انتظار سگا بود. قسمت دوم که دیگر خبری از دوبله انگلیسی هم در آن نبود، با تأخیری دو ساله در میانه نسل هفتم بر روی PS2 که یک کنسول نسل ششمی بود منتشر شد!

اولین نسخه فرعی که برای PS3 طراحی شده بود، هرگز در خارج از ژاپن منتشر نشد و نسخه سوم که با تأخیر یک ساله نسبت به عرضه در ژاپن به بازار آمد، به دلیل ترجمه پر ایراد و حذف بخش‌هایی از آن، برای طرفداران ناامیدکننده بود. بازار غرب دیگر برای سازندگان این فرنچایز اهمیت چندانی نداشت و موفقیت این سری در ژاپن و حضور یکی از مهره‌های اصلی سگا در مقام تهیه‌کننده به اندازه کافی تضمین‌کننده ادامه حیات آن بود. در ۴-۵ سال اخیر اما اتفاقاتی افتاده که بازار غرب دوباره به بخشی استراتژی عرضه این سری تبدیل شده است، اتفاقاتی مانند موفقیت غیرمنتظره Yakuza 0، افزایش هزینه‌های ساخت بازی و … که باعث شدند تا سری یاکوزا به پلتفرم‌های PC و Xbox هم راه پیدا کند. پیدا شدن طرفداران جدید و علاقه ذاتی تمامی شرکت‌های بزرگ به پول بیشتر، سگا را بر آن داشت تا قسمت‌های گذشته را چه به صورت Remake و چه به صورت Remaster به پلتفرم‌های امروزی بیاورد.

Yakuza 3 Remastered PS4-DUPLEX

Update v1.02; ID: CUSA-15360

دانلود-بازی-Yakuza-3-Remastered

داستان بازی Yakuza 3 مدت کوتاهی بعد از پایان Yakuza 2 شروع می‌شود. «کازوما» قهرمان این مجموعه به همراه دخترخوانده خود، هاروکا، بر سر مزار افرادی که در دو نسخه گذشته نقش مهمی در انتخاب مسیر جدید زندگی او ایفا کرده‌اند حاضر شده و بعد از وداع با آن‌ها و به پایان رسیدن کارهای واجب باقی‌مانده، «کاموروچو» را به مقصد «اوکیناوا» ترک می‌کند تا با تأسیس یک یتیم‌خانه، لطفی که سال‌ها پیش در حقش شده بود را بدین شکل جبران کند. اما در اوکیناوا همه چیز آن طور که کازوما دوست دارد پیش نمی‌رود و گروه یاکوزایی که کنترل محل زندگی او را در اختیار دارد، سعی دارد تا با فروش زمینی که یتیم‌خانه روی آن بنا شده به سود کلانی برسد چون دولت مرکزی تلاش دارد تا در آن محدوده، مجموعه تفریحی و توریستی بزرگی تأسیس کند. این حادثه، کازومایی که چیزی غیر از مراقبت از بچه‌های تحت تکفل خود و دوری از دنیای جنایت‌کاران نمی‌خواهد را مجدداً وارد ماجراهای خطرناکی می‌کند.

Yakuza 3 اولین بار بود که سکان نویسندگی به دست Masayoshi Yokoyama سپرده شد و این مسئله باعث شده تا با نامتوازن‌ترین قسمت از این سری رو به رو باشیم به طوری که انگار که در تمام مدت داستان، نویسنده به دنبال صدای خاص خودش در یک فرنچایز از پیش طراحی شده با ویژگی‌های شناخته شده است. داستانی که «یوکویاما» روایت می‌کند ویژگی‌های کلیدی داستان‌هایی که در شماره‌های قبلی و بعدی تجربه کردیم را در خود دارد اما ضعف در ریتم روایت و برخی اضافه‌کاری‌ها باعث می‌شود که گاهی احساس کنیم با حرف زدن و توضیح بیش از اندازه مسائل یا استفاده از داستان‌های فرعی وقت پُر کن یا توالی نامناسب بخش‌های روایی، نویسنده در مسیر رسیدن به پایان راه برای مخاطب سنگ اندازی کرده است.

منبع توضیحات: بازی‌مگ

info

As part of The Yakuza Remastered Collection, Yakuza 3 comes to the PS4™ for the first time with restored content in 1080p and 60fps.

In a quest to abandon their bloody past, Kazuma Kiryu and adoptive daughter Haruka Sawamura leave the unforgiving streets of Kamurocho for the island of Okinawa to run the Morning Glory Orphanage. Despite his efforts, trouble shadows Kiryu and the Morning Glory Orphanage is soon entangled in a deadly power struggle. Can Kiryu rescue the orphanage and escape his past for good?

Complete The Dragon of Dojima’s journey.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.02

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.02

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو