دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

233

1399/10/19

11:02


بازی Yakuza 4 نسبت به شماره سوم از همه نظر پیشرفت کرده بود و چیزی که باعث جالب‌تر شدن دستاوردهای آن می‌شد، فاصله زمانی کوتاه بین عرضه این دو نسخه بود. یاکوزا ۴ حدود یک سال بعد از نسخه قبلی به بازار عرضه شد و این در حالی بود که استودیوی سازنده همزمان با این پروژه، ساخت چند عنوان دیگر را هم به پیش می‌برد اما محصول نهایی به شکلی غیرمنتظره نه تنها دچار مشکلات معمول فرنچایزهای سالانه آن نشد، بلکه از همه نظر پیشرفت کرد.

داستان بازی Yakuza 4 برخلاف همیشه با «کازوما» آغاز نمی‌شود و این بار با شخصیت تحت کنترل جدیدی به نام Shun Akiyama طرف هستیم. «آکیاما» یک نزول‌خور ساکن Kamurocho است که تفاوت های قابل توجهی با دیگر نزول‌خورهای توکیو دارد، اول اینکه هیچ گونه وابستگی بین آکیاما و گروه‌های یاکوزا وجود ندارد و او کاملاً مستقل به کار خود مشغول است و دوم اینکه آکیاما در قبال پولی به دیگران قرض می‌دهد هیچ گونه سودی از آن‌ها دریافت نمی‌کند و فقط کافیست تا افراد متقاضی، از آزمونی که آکیاما برای آن‌ها ترتیب می‌دهند، سربلند بیرون آید.

Yakuza 4 Remastered REPACK PS4-DUPLEX

Update v1.01; ID: CUSA15361

دانلود-بازی-Yakuza-4-Remastered

برای آکیاما اینکه افراد چه شخصیتی دارند و با این پول چه کار می‌کنند از خود پول و بازگشت آن مهمتر است. آکیاما روی آدم‌ها و نقشی که آن‌ها قرار است در «کاموروچو» بازی کنند، سرمایه‌گذاری می‌کند و یکی از افرادی که آکیاما امید بسیاری به کارهای بزرگ او دارد Hiroaki Arai است که یک نیروی میان رده گروه Tojo به حساب می‌آید و آکیاما امیدوار است تا این فرد بتواند خلأ حاصل از خروج «کازوما» را پر کند اما هر آدم عاقلی می‌داند که در کاموروچو هیچ نقشه‌ای آن طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود و یک قتل ناگهانی، آتش جنگ تازه‌ای در دنیای خلافکاران را روشن می‌کند و به این ترتیب سرنوشت آکیاما به ۳ نفر دیگر گره می‌خورد.

برای حل مشکلات روایی نسخه قبلی در Yakuza 4 شاهد یک تغییر فرمول هستیم که اتفاقاً به خوبی هم جواب می‌دهد. تمرکز قسمت‌های قبلی بر یک شخصیت در داستان‌هایی که معمولاً قطعات متحرک بسیاری داشتند باعث می‌شد تا برخی لحظات اضافه به نظر بیایند و وجود لحظاتی که برای شخصیت‌پردازی لازم بود گاهی ریتم روایت کلی را مختل می‌کرد. در این فرمول جدید، داستان به ۴ بخش تقسیم شده که هر بخش قهرمان خاص خود را دارد و داستان این ۴ قهرمان در طول روایت در نقاطی با هم تلاقی دارند تا اینکه در انتها به طور کامل به هم متصل می‌شوند.

در مورد آکیاما به اندازه کافی صحبت کردیم، نفر بعدی Taiga Saejima است، عضوی قدیمی از «توجو» که به دلیل قتل ۱۸ نفر از افراد یک گروه رقیب به اعدام محکوم شده و ۲۵ سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان منتظر اجرای حکم خود است اما شرایطی به وجود می‌آید که بعد از این همه سال، تصمیم به فرار از زندان می‌گیرد. نفر سوم Masayoshi Tanimura، افسر پلیس جوانیست که مرگ پدرش که او هم پلیس بوده به ماجرای ۲۵ سال پیش «تایگا» مرتبط است. نفر آخر هم کازوماست که باز هم ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود در تمام ۵ سال گذشته تلاش داشته تا به طور کامل از آن فاصله بگیرد.

به این ۴ نفر، شخصیت‌های فرعی مثبت و منفی بسیاری را هم باید اضافه کنیم که همگی از پرداخت بسیار خوبی برخوردارند و به روایت فرعی‌ترین بخش‌های کار هم رنگ و لعاب ویژه‌ای می‌بخشند. داستان اصلی در کنار جذابیت تک تک بخش‌ها، به خوبی کنار هم قرار می‌گیرد و تعدادی از به یادماندنی‌ترین لحظات فرنچایز در این قسمت اتفاق می‌افتند. شاید تنها ایراد داستان این نکته است که در حال حاضر می‌دانیم که سازندگان توانایی خلق روایت‌هایی بهتر را هم دارند و این مسئله را در قسمت‌های بعدی ثابت می‌کنند اما به هرحال Yakuza 4 در زمان عرضه بهترین رویت این سری را در خود گنجانده بود و هنوز هم به عنوان اثری مستقل، داستانی جذاب و درگیرکننده را روایت می‌کند.

منبع توضیحات: بازی‌مگ

info

As part of The Yakuza Remastered Collection, experience Yakuza 4 in 1080p and 60fps.

A murder in Tojo Clan territory soon sets off an investigation by a small Tojo branch consisting of Kazuma Kiryu, Masayoshi Tanimura, Shun Akiyama, and Taiga Saejima. Follow the four playable protagonists as they unravel a hidden battle over money, power, status, and honor and a mysterious woman at the center of it all. With underground forces readily willing to kill to protect their secrets, the search seems to lead to more questions than answers.

Complete The Dragon of Dojima’s journey.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.02

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.02

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو