دانلود بازی Shenmue III + Update v1.05 برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Shenmue III + Update v1.05 برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

165

1399/10/19

11:02


Shenmue III ادامه‌ی داستان پسر جوانی به نام Ryo Hazuki را روایت می‌کند که به دنبال جستجو و یافتن دلیل قتل پدرش است. بازی‌بازان باید در دنیای جهان باز این بازی، به اکتشاف بپردازند، سرنخ‌ها را جستجو، اشیا را بررسی و برای دریافت اطلاعات با اشخاص مختلف صحبت کنند. همچنین می‌توانند رمز و راز‌های بازی را کشف کنند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی تیم سازنده، برای تمام کردن داستان بازی به حدود ۳۵ تا ۴۰ ساعت زمان نیاز است. اگر بازی را برروی درجه‌ی سختی Challenge تجربه کنید، زمان مورد نیاز برای اتمام آن به حدود ۵۰ ساعت خواهد رسید. علاوه بر این، اگر به دنبال تجربه‌ و اتمام همه‌ی بخش‌های بازی هستید، باید زمان بسیار بیشتری را در این عنوان صرف کنید.

بازی Shenmue III از دهکده‌ای آرام به نام Bailu آغاز می‌شود که تغییر بزرگی نسبت به محیط‌های نسخه‌ی اول (حومه‌ی شهر‌های ژاپن) و دوم (‌ خیابان‌های هنگ کنگ) به شمار می‌رود. این دهکده در عمق کوه‌های مه‌آلود Guilin چین واقع شده است؛ منطقه‌ای که شخص یو سوزوکی هنگام تحقیق برای این پروژه از آن بازدید کرده است. این مسئله که سوزوکی همچنان به توسعه و خلق دنیاهایی اتمسفریک و دقیق متعهد است، بسیار خوش‌حال کننده است چرا که سری شنمو همیشه به توجه خود به جزئیات معروف بوده است.

Shenmue III PS4-DUPLEX

Update v1.05; ID: CUSA12289

دانلود-بازی-Shenmue-III

مطالب مرتبط

مانند نسخه‌ی اول، ‌تمام روستاییان در Bailu زندگی روزمره، خانه و رفتار منحصر‌به‌فرد خود را دارند. حس و حال این نسخه‌، بیشتر شبیه به نسخه‌ی اول و منطقه‌ی Yokosuka است تا محله‌ی پر هرج‌و‌مرج و شلوغ هنگ کنگ که به نظر باعث شده است تا محیط بازی Shenmue III بسیار جالب توجه شود. با تعامل با روستاییان، بازیکن با فرهنگ چین بیشتر آشنا خواهد شد اما برخلاف نسخه‌ی کنسول دریم کست، قرار نیست هرکسی را که بازیکن ملاقات می‌کند همان ابتدای کار تمایل به تعریف داستان زندگی خود داشته باشد. به همین جهت، تعامل با NPCها نیازمند کسب شهرت و اعتبار است تا آن‌ها به ریو اعتماد کنند و اطلاعات مهمی درباره‌ی لن دی به او بدهند. از آن‌ جایی که شنمو در باطن خود همیشه یک بازی کارآگاهی است، این ویژگی می‌تواند به گیم‌پلی روحی تازه بدمد و پویایی آن را افزایش دهد.

جدای از بخش کارآگاهی بازی Shenmue III ‌ریو زمان زیادی را به مبارزه کردن خواهد پرداخت. سیستم مبارزات بازی در نسخه‌های پیشین براساس دیگر بازی سوزوکی یعنی سری Virtua Fighter بنا شده بود. شنمو ۳ نیز همچنان از همان انیمیشن‌های عجیب و غریب و آرکید نسخه‌های قبلی پیروی خواهد کرد با این تفاوت که شاهد انیمشن‌های نرم‌تری بین انجام دو حرکت در حین مبارزه خواهیم بود با فیزیک پیشرفته‌تر از بازی‌های قبلی؛ همچنین مبارزات به‌لطف سیستم ارتقای نقش‌آفرینی گونه‌ی بازی بهبود چشم‌گیری داشته است. بازیکن می‌تواند توانایی‌های کلیدی ریو مانند قدرت حمله و استقامت او را ازطریق انجام مینی گیم‌هایی ( شامل فعالیت‌هایی که باید در زمان محدودی انجام داده شوند) افزایش دهد. با افزایش این دو توانایی، توانایی سوم به نام کنگ فو افزایش خواهد یافت که تکنیک‌های مبارزه‌ای پیشرفته‌ای را آزاد خواهد کرد.

منبع توضیحات: گیم‌فا و زومجی

info

Play as Ryo Hazuki, an 18-year-old Japanese martial artist hellbent on avenging his father’s death.

In this third installment of the epic Shenmue series, Ryo seeks to solve the mystery behind the Phoenix Mirror, an artifact sought after by his father’s killer. His journey takes him to an immersive representation of rural China, brimming with activity and surrounded by beautiful landscapes.

Ryo’s adventure leads him to towns and mountain villages where he can further his training, try his hand at gambling, play arcade games, and work part-time jobs while investigating those who know truth behind the Phoenix Mirror.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 7.02

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW7.02

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو