«امام خامنه‌ای» در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم: هر حادثه محتوا و معنایی دارد/ما بایستی مضمون آن را درست بشناسیم و از آن حراست بکنیم

منبع: سینما پرس

18

1399/10/19

11:23


سینماپرس: سخنرانی رهبر معظّم انقلاب در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶، لحظاتی قبل آغاز شد.

امام خامنه‌ای-مقام معظم رهبری

سینماپرس: سخنرانی رهبر معظّم انقلاب در سالروز قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶، لحظاتی قبل آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، سخنرانی امام خامنه‌ای که بدون حضور جمعیت و به‌صورت تلویزیونی ایراد می‌شود از شبکه‌های یک و خبر سیما و رادیو ایران در حال پخش بوده و رئوس فرمایشات معظلم له به این شرح است:

-سلام می‌کنم به مردم قم و به حوزه علمیه عظیم الشان. وضع دیدار سالیانه امسال ما متأسفانه به این شکل است و من از مشاهده چهره‌های منور برادران قمی محروم هستم ولی این هم یکی از اشکال زندگی است و از فراز و نشیب هاست. زندگی از این کوچه پس کوچه‌ها زیاد دارد.

-از مردم عزیز سپاسگزاری می‌کنم بخاطر حرکت عظیم حماسه گونه در سالروز شهادت سلیمانی در کشور بوجود آوردند. شهید سلیمانی و ابومهدی در حرکات خودجوش مردم در سرتاسر کشور تجسم عینی پیدا کردند و روح تازه ای به کالبد کشور و ملت دمیده شد. با هیچ بخشنامه و دستوری امکان نداشت چنین حرکتی ایجاد شود. این حرکت ناشی از بصیرت و حرکت مردم است.

- همچنین تجمع بزرگ و شکست انگیزی در بغداد و در برخی دیگر از شهرها برای تکریم و بزرگداشت شهید ابومهدی و شهید سلیمانی تشکیل شد؛ از همه برادران و خواهران که در ایران و عراق بودند تشکر می‌کنم.

ادامه دارد…

نظرات


تصویری


ویدئو