هجوم سارق زن به خانه جانی دپ

منبع: ایران آرت

89

1399/10/19

12:46


ایران آرت: یک مظنون مرتبط با ورود غیرقانونی به خانه‌ی "جانی دپ" بازداشت شده است. "تی‌ام‌زی" گزارش داده است که آخر هفته‌ گذشته یک زن قصد ورود به خانه‌ی دپ در هالیوود هیلز را داشته. این متجاوز سیستم امنیتی خانه را از کار می‌اندازد و پلیس مطلع می‌شود.

هرچند زن پیش از آنکه نیروهای مجری قانون از راه برسند خانه را ترک کرده، اما پلیس موفق شده او را در همان نزدیکی دستگیر کند و رد او را در سرقت دیگری بگیرد. در زمان سرقت دپ در منزل به سر نمی‌برده و هنوز معلوم نیست که آیا موفق به سرقت اموال این بازیگر شده است یا نه.

به گزارش 30نما در ماه نوامبر گذشته "مدس میکلسن" در چندگانه‌ "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts) جانشین دپ شد. به دنبال اعلام حکم دادگاه شکایت دپ از نشریه‌ی "سان" که او را "ضارب همسر" سابقش "امبر هرد" خوانده بود، برادران وارنر از این ستاره درخواست کرد تا با نقش "گلرت گریندل‌والد" وداع کند. او این خواسته را اجابت کرد اما با انتشار بیانیه‌ای گفت که به حکم دادگاه معترض خواهد شد. میکلسن اخیراً فاش کرد که هنوز با "جانی دپ" در مورد نقش جدیدش گفتگو نکرده است.

"هالیوود ریپورتر" پیش‌تر گزارش داده بود که این روزها فیلمسازان دپ را به "رادیواکتیو" تشبیه می‌کنند و سعی دارند از او فاصله بگیرند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو