سریال Better Call Saul به یکی از آن سریال های اسپین آفی تبدیل شده که می تواند بهتر از سریال اصلی باشد که از آن نشأت گرفته است. شاید دیوانه وار به نظر برسد اما بسیاری از طرفداران سریال Better Call Saul گفته اند که به باور آن ها این سریال از سریال اصلی Breaking Bad نیز بهتر است. غیر از خالق سریال و بازیگران اصلی، بسیاری به ایده ساخت اسپین آفی از این سریال و بر اساس شخصیت سال گودمن خندیدند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو،  اما اکنون دیگر کسی به این سریال نمی خندد و بزودی شاهد انتشار فصل ششم سریال Better Call Saul خواهیم بود که آخرین فصل آن خواهد بود. در ادامه می خواهیم در مورد ۸ سوالی بگوییم که فصل ششم سریال Better Call Saul باید به آن ها پاسخ دهد تا همه چیز برای طرفداران این سریال روشن شود.

 

Better Call Saul

۸- سازمان ایستگاه یخی زیبرا چیست؟

Ice Station Zebra Associate یا سازمان ایستگاه یخی زیبرا یک راز دیرپا در دنیای Breaking Bad  است. این سازمان در واقع یک ارگان مرموز و در سایه است که از طریق آن سال گودمن از پرداخت مالیات فرار کرده و پولشویی می کند. بعد از ورود شخصیت سال گودمن به سریال Breaking Bad بود که او از این سازمان نام برد با این وجود داستان والتر وایت به سمت دیگری رفته و دیگر اسمی از این سازمان در سایه برده نشد. با این وجود در  Better Call Saul و در فصل دوم چیزهایی از این ارگان شنیدیم وقتی که کیم و جیمی مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار از یک مرد ثروتمند اخاذی کرده و چک آن در نهایت از سازمان زیبرا سر در آورد. تاکنون هربار در سریال Better Call Saul از این سازمان نام برده شده، کیم به نحوی در ماجرا دخیل بوده است و این تئوری وجود دارد که وی همیشه شریک در سایه فعالیت های غیرقانونی سال گودمن بوده است. فصل ششم باید تکلیف این سازمان را روشن کرده و راز آن را فاش نماید.

 

۷- برای لالو سالامانکا چه اتفاقی افتاد؟

۷- برای لالو سالامانکا چه اتفاقی افتاد؟

لالو سالامانکا شخصیتی بود که خیلی دیر به دنیای Better Call Saul معرفی شد اما یکی از شخصیت های سریال بود که به خاطر جذابیت و خشونتش طبیعی اش مورد توجه طرفداران سریال قرار گرفت. او برای جایگزینی هکتور وارد ماجرا شد که دچار سکته شد. او یک شخص غیرمسلح را در روز روشن کشته و به درستی فهمید که کیم و جیمی او را سر کار گذاشته اند. با این وجود این سوال همچنان باقی است که چه اتفاقی برای او افتاد. در حالی که لالو تمام سعی اش را برای از بین بردن گاس فرینگ کرد گاس چگونه اعتماد کارتل را بار دیگر به دست می آورد. به نظر می رسد که وی دیر یا زود کشته خواهد شد زیرا لالو سالامانکا شخصیتی دارد که نمی توان با آن کنار آمد.

 

۷- برای لالو سالامانکا چه اتفاقی افتاد؟

۶- جیمی چگونه با پاتریک کوبی آشنا می شود؟

بیل بار یکی از مشهورترین طرفداران پروپاقرص سریال Breaking Bad بود، تا حدی که وینس گیلیگان او را در قالب شخصیت پاتریک کوبی در سریال قرار داد. کوبی و هوول از شخصیت های محبوب سریال بوده زیرا ارزش کمدی و شیمی بسیار جذابی داشتند. در سریال Better Call Saul شاهد بازگشت شخصیت هوول بوده ایم اما هنوز خبری از کوبی نیست. اما بیل بار تایید کرده که به نیومکزیکو رفته تا در سکانس هایی از سریال Better Call Saul بازی کند اما مرگ یکی از نزدیکان او این نقشه ها را به هم ریخته و کوبی در داستان حاضر نشد. امید طرفداران این است که در فصل پایانی Better Call Saul بار دیگر شاهد حضور کوتاه بیل بار باشند و نحوه آشنایی سال گودمن با پاتریک کربی افشا شود.

 

۷- برای لالو سالامانکا چه اتفاقی افتاد؟

۵- برای هاوارد هملین چه اتفاقی رخ داد؟

هاوارد هملین همیشه یک هدف داشته و آن بهترین چیز برای کمپانی حقوقی خود بوده است. شوربختانه او نشان داده که خیلی ساده گول خورده و یکبار در دعوای بین چاک و جیمی آلت دست شد. از این رو اکنون که دیگر چاک مرده و توجه جیمی از کمپانی HHM دور شده، هاوارد در غم دوست و مرشد قدیمی خود به سر می برد. با این وجود او هنوز مامور رسیدگی به پرونده سندپایپر است، موضوعی که جیمی علاقه زیادی به آن دارد. از این رو انتظار می رود بار دیگر شاهد حضور شخصیت هاوارد هملین بوده و بعید می دانیم که سرنوشت خوبی در انتظار او باشد. همچنین کیم و جیمی در حال پیاده کردن نقشه ای برای وادار کردن این شرکت به حل پرونده در اسرع وقت هستند. هاوارد همیشه شخصیت منفی نبوده و هنگام مرگ چاک این موضوع مشخص شد. اما جیمی او را در مرگ چاک مقصر می داند و بعید به نظر می رسد به او ترحمی نشان دهد.

 

Better Call Saul

۴- آیا جیمی پول پرونده سندپایپر را می گیرد؟

در حالی که هاوارد هملین اکنون آماج حمله جیمی و کیم قرار گرفته به نظر می رسد که جیمی دیر یا زود سهم خود را از پرونده سندپایپر دریافت خواهد کرد. با توجه به رونق کسب و کار او در ابتدای حضورش در سریال Breaking Bad، به نظر می رسد او توانسته از طریق سازمان ایستگاه یخی زیبرا پولشویی کرده و مرد ثروتمندی است. سوال این است که آیا این ثروت از طریق دریافت سهمش از پرونده سندپایپر بدست آمده است؟ به نظر می رسد که چنین باشد زیرا بعید به نظر می رسد او بتواند به سرعت با روش دیگری چنین مقدار قابل توجهی پول بدست بیاورد. جیمی در افشای این پرونده بسیار هوشمندانه و موفق عمل کرد و به نظر می رسد آخرین پولی است که وی به شکل قانونی بدست می آورد.

 

Better Call Saul

۳-بر سر ناچو وارگا چه آمد؟

بر اساس دانسته هایمان تا اینجای داستان، ناچو وارگا در میان دیگر شخصیت های سریال Better Call Saul در بدترین شرایط قرار دارد. آخرین باری که او را دیدیم در حال فرار از لالو سالامانکا بود بدون اینکه نقشه ای برای فرار موفق داشته باشد و به نظر می رسید کسی نیز وجود ندارد که از وی حمایت کند. اکنون به نظر می رسد که وی به محض خروج از ملک لالو سالامانکا به سراغ مایک برود اما نمی دانیم که مایک به او کمک می کند یا خیر. اما سرنوشت او در حال حاضر مشخص نیست. تمام چیزی که او می خواهد محافظت از پدرش در مقابل کارتل و فرینگ است در حالی که می خواهد خودش نیز از دست خدمت کردن به این دو خلاص شود. ایگانسیو یکی از شخصیت های محبوب طرفداران سریال است و طرفداران به شدت دوست دارند او را در پایان فصل ششم سریال Better Call Saul زنده ببینند.

 

Better Call Saul

۲- زمان اتفاقات سریال بریکینگ بد کیم وکسلر کجا بود؟

بدون شک دومین سوال بزرگ که از Better Call Saul پرسیده می شود این است که کیم وکسلر در طول اتفاقات سریال Breaking Bad کجاست؟ مرده است؟ در زندان است؟ تنها کسانی که در حال حاضر از این موضوع اطلاع دارند وینس گیلیگان و تیم نویسندگان سریال هستند. اما وقتی شاهد تغییر چهره خارق العاده او از یک وکیل اخلاق مدار و با وجدان به یک شخصیت بدذات و توطئه چین می شویم که در سوء استفاده از دیگران به خوبی سال گودمن است می توانیم گزینه های زیادی برای پاسخ به این سوال داشته باشیم. برخلاف شروع حضورش در سریال، او به خاطر خراب شدن توسط جیمی اکنون تراژیک ترین شخصیت سریال است. بدین ترتیب این تئوری که او در طول اتفاقات سریال Breaking Bad زنده بوده و رهبری سازمان ایستگاه یخی زیبرا را بر عهده داشته بسیار معقول به نظر می رسد. با این وجود باید منتظر فصل ششم سریال Better Call Saul باشیم و ببینیم که برای کیم وکسلر چه اتفاقی می افتد.

 

Better Call Saul

۱- بر سر سال گودمن چه می آید؟

مهم ترین و واضح ترین سوالی که در فصل ششم سریال Better Call Saul به دنبال پاسخ آن هستیم عاقبت و سرنوشت سال گودمن پس از اتفاقات سریال Breaking Bad است. او که اکنون نام جین را برای خود انتخاب کرده در حال مرور گذشته خود است و انتظار می رود دستکم یک اپیزود از فصل ششم به سرنوشت پایانی شخصیت جین یا همان سال گودمن/جیمی مک گیل اختصاص یابد. سرنوشت سال در Breaking Bad پایان کار او نبود و اکنون این برای همگان مشخص شده است. اما سوال این است که پس از اتمام Breaking Bad برای او چه اتفاقی رخ می دهد؟ تئوری های بسیاری در این زمینه وجود دارد. آیا کیم به سراغش آمده و آن ها با هم زندگی خواهند کرد؟ آیا او در تیراندازی توسط پلیس کشته می شود؟ آیا به دلیلی طبیعی می میرد؟ نقشه او برای اینکه پیشنهاد اد گالبریت را نپذیرفت چه بوده است؟

فیملبرداری فصل ششم سریال Better Call Saul در ماه مارس ۲۰۲۱ آغاز شده و هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده اما زودترین زمان می تواند پاییز ۲۰۲۱ باشد.