روزگار تیره و تالار شایا لابوف/ اتهاماتی که ستاره سینما را زمین‌گیر کرد

منبع: ایران آرت

108

1399/10/19

13:50


شایا لابوف اخیراً با حاشیه‌های فراوانی همراه شده، از درگیری با اولیویا وایلد تا متهم شدن به آزار جنسی توسط اف کی ای توییگز.

ایران آرت: اواخر دسامبر گذشته گزارش شد که "هری استایلز" در فیلم "نگران نباش عزیزم" (Don’t Worry Darling) به کارگردانی "الیویا وایلد" جانشین "شایا لابوف" شده است. چند هفته بعد "ورایتی" فاش کرد که رفتارهای زننده‌ لابوف پیش از فیلمبرداری سبب شده که وایلد او را اخراج کند، در حالی که ابتدا گزارش شده بود که لابوف به علت نداشتن وقت کافی تصمیم به جدایی گرفته است.

این هفته "هالیوود ریپورتر" گزارش می‌دهد که اخراج لابوف از "نگران نباش عزیزم" موجب شده درگیری دیگری میان او و وایلد در پروژه‌ی دیگری پدید آید: یک موزیک ویدیو اثر "رینی کوالی" تحت عنوان "دوستم بدار گویی از من بیزاری" (Love Me Like You Hate Me).

کوالی این موزیک ویدیو را در پایان ماه اکتبر پخش کرد و این پروژه با صحنه‌های زننده‌اش و بازی "مارگارت کوالی" و "شایا لابوف" به سرعت پربیننده شد. "ناتاشا برایر" فیلمبردار "پسر عزیز" (Honey Boy) که لابوف در آن نقش‌آفرینی کرده و "لوک ترنر" تهیه‌کننده‌ی همیشگی لابوف در این موزیک ویدیو همکاری کردند.

به گزارش 30نما، در پایان این موزیک ویدیو از همکاری "الیویا وایلد" قدردانی شده است. "هالیوود ریپورتر" می‌نویسد وایلد کارگردانی این پروژه را به احترام خواهران کوالی به ویژه مارگارت که پیش‌تر با او در فیلم کوتاه "بیدار شو"‌ (Wake Up) همکاری کرده، پذیرفته است. در این گزارش آمده است: "پس از آنکه تولید موزیک ویدیو خاتمه پیدا می‌کند، وایلد فرصت معینی به دست می‌آورد تا کارش را بر روی ویدیو به اتمام برساند. پیش از آنکه این مدت سپری شود، لابوف کات خودش را از ویدیو را با همکاری ترنر به ثبت می‌رساند."

وقتی لابوف کات خودش از موزیک ویدیو را برای گروه ارسال می‌کند، وایلد واکنش نشان می‌دهد که "خوشحال خواهد شد اگر نگاهی به آن بیندازد و به فاصله‌ی کوتاهی کات خودش را ثبت می‌کند." لابوف این رفتار را برنمی‌تابد و ادعا می‌کند که "بهتر بود با نوشتن یادداشت سپاسگزاری واکنش نشان می‌دادند و می‌گفتند که "باید با این کات" یعنی کات لابوف پیش می‌رفتند."

در بخشی از گزارش "هالیوود ریپورتر" آمده است که منابع نزدیک به این گروه ادعا کرده‌اند لابوف در ایمیلی به وایلد گفته است: "بزرگان موسیقی جاز می‌دانند که چه زمانی نباید بنوازند." در ادامه‌ی گزارش می‌آید: "در این مقطع، وایلد از پروژه کناره‌گیری می‌کند (با نوشتن اینکه "من نیستم") و نام او از آن پس به علت آنچه که رفتار غیرحرفه‌ای لابوف خوانده شده از موزیک ویدیو حذف شده است."

ترنر در موزیک ویدیوی "دوستم بدار گویی از من بیزاری" به عنوان کارگردان معرفی شده است. پس از انتشار این ویدیو بود که "اف‌کی‌ای توییگز" دوست سابق لابوف، این بازیگر را به بدرفتاری جنسی و جسمی متهم کرد و در ادامه فاش شد که لابوف از "نگران نباش عزیزم" اخراج شده است. نت‌فلیکس نیز در هفته‌های بعد نام لابوف را از کمپین تبلیغاتی "تکه‌های یک زن" (Pieces of a Woman) که یکی از عناوین مدعی اسکار است حذف کرد.

عواقب اخراج لابوف از "نگران نباش عزیزم" و اتهامات توییگز همچنان ادامه دارد و "پیپل" گزارش داده است که "شایا لابوف" و "مارگارت کوالی" از یکدیگر جدا شده‌اند. این زوج پس از کریسمس در کنار هم دیده شده بودند

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو