دانلود مجله Bass Guitar – فوریه ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

38

1399/10/19

14:14


مجله Bass Guitar – فوریه ۲۰۲۱

دانلود-مجله-Bass-Guitar

مجله Bass Guitar را می‌توانیم جامع‌ترین، معتبرترین و پربازدیدترین نشریه بیس جهان بنامیم که برای علاقه‌مندان به موسیقی آماده شده است و موسیقی دانان فعال در هر سنی آن را مطالعه می‌کنند. هر شماره از این مجله شامل آخرین نکات و تکنیک‌هایی است که تضمین می‌کند شما را به نوازنده بهتری تبدیل کند. این مجله ۸۴ صفحه دارد و به زبان انگلیسی نوشته شده است است. کیفیت تصاویر در فایل PDF این مجله بسیار بالا است و می‌توانید از تماشای تصاویر زیبای آن نیز لذت ببرید. اگر موسیقی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، می‌توانید همانند نوازندگان حرفه‌ای این مجله را مطالعه کرده و از تکنیک‌ها و مطالب آموزشی آن بهره ببرید. مصاحبه‌های زیادی از افراد تاثیرگذار در موسیقی در این شماره منتشر شده است و یقینا خواندن هر کدام از آن‌ها برای مخاطب دلنشین خواهد بود.

 

 

info

Bass Player US is the world’s most comprehensive, trusted and insightful bass publication for passionate bassists and active musicians of all ages. Each issue delivers the latest tips and techniques that are guaranteed to make you a better player.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله Bass Guitar – فوریه ۲۰۲۱


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو