دانلود مجله Sports History Magazine – زمستان ۲۰۲۱

منبع: دانلود ها

59

1399/10/19

14:14


مجله Sports History Magazine – زمستان ۲۰۲۱

دانلود-مجله-sports-History-Magazine

مجله Sports History Magazine یکی از بهترین نشریه‌هایی است که شامل مقالات جذاب و عکس‌های با کیفیت است و خوانندگان در هر سنی را راضی خواهد کرد. این مجله داستان‌هایی از تیم‌های ورزشی زمان قدیم برای شما خواهد داشت و زندگی این ورزشکاران را به نمایش خواهد گذاشت. این مجله اشتراک فوق‌العاده‌ای برای کتابخانه‌ها، دفاتر و خانواده‌ها محسوب می‌شود و شامل مطالب جذابی است که اتفاقا زبان انگلیسی شما را نیز تقویت خواهد کرد. این مجله را می‌توانید به‌عنوان یک دانشجو مطالعه کرده و در اوقات فراغت خود از آن‌ بهترین استفاده را ببرید. هم اکنون می‌توانید شماره‌ی زمستان ۲۰۲۱ این مجله را تهیه کنید. این شماره شامل ۷۶ صفحه است و زبان انگلیسی روان و ساده‌ای دارد که خواندن آن را برای شما ساده‌تر خواهد کرد.

info

Sports History Magazine is a unique publication that provides engaging articles and rich photos for readers of all ages. Bringing back to life yester-year’s athletes, teams and their stories, our magazine makes a wonderful subscription for libraries, offices, and households.

Get a digital magazine subscription of Sports History Magazine for your library, school or business which your patrons, students & employees can read on-the-go.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله Sports History Magazine – زمستان ۲۰۲۱


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو