افتتاح هتل بیمارستان حکیم در دهه فجر

منبع: همگردی

76

1399/10/19

15:33


ایسنا/ معاون میراث فرهنگی کرمانشاه از افتتاح هتل بیمارستان حکیم در دهه فجر خبر داده است.

داستان چیست؟

اصغر رشنو اظهار کرد: در این بازدید آخرین وضعیت چهار پروژه هتل بیمارستان حکیم، هتل بیمارستان ماد، بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه و پروژه کریدور بیستون به طاق بستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: هتل بیمارستان حکیم یکی از پروژه های مهم درحال ساخت حوزه گردشگری استان است که سرمایه گذاری آن توسط حدود 50 پزشک کرمانشاهی انجام شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان این پروژه را یکی از مدرن ترین هتل بیمارستانهای کشور خواند و افزود: تنها حدود دو تا سه نمونه از این هتل ها در ایران وجود دارد که می تواند در حوزه توریسم درمانی در استان تحولات خوبی ایجاد کند.

وی از پیشرفت بیش از 95 درصدی این پروژه خبرداد و افزود: تاکنون برای این پروژه حدود 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و طبق برنامه تا 22 بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته این مسئول، تجهیزات این هتل بیمارستان مدرن هم خریداری شده و به محض پایان ساخت، کار نصب تجهیزات صورت خواهد گرفت. این بیمارستان در شهرک مسکن کرمانشاه قرار دارد.

افتتاح هتل بیمارستان حکیم در دهه فجر

پیشرفت 70 درصدی پروژه هتل بیمارستان ماد

رشنو اشاره ای هم به پروژه هتل بیمارستان ماد کرمانشاه داشت و اعلام کرد: این پروژه نیز که با سرمایه گذاری تعدادی از پزشکان کرمانشاهی درحال ساخت است، هم اکنون حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: این هتل بیمارستان که در جنب هتل پارسیان واقع شده، حدود 40 تخت بستری و تعداد زیادی کلینیک های تخصصی دارد و تاکنون حدود 60 میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

پیشرفت 60 درصدی بزرگترین هتل 5 ستاره کرمانشاه

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان در ادامه به بازدید نماینده نهاد ریاست جمهوری از بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه واقع در بلوار طاق بستان اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 100 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار صرف شده، اعلام کرد: بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه حدود 22 هزار متر مربع زیربنا دارد و در چهار و نیم طبقه ساخته می شود و شامل بخش هایی همچون اتاق های هتل، استخر، سالن اجتماعات، رستوران سنتی، حمام سنتی و ... است. به گفته این مسئول درصورت تزریق به موقع اعتبار این پروژه ظرف 18 ماه آینده افتتاح خواهد شد. این مسئول یادآور شد: فاز دوم بزرگترین هتل پنج ستاره کرمانشاه، پروژه بزرگ پارک آبی خواهد بود که پس از تکمیل پروژه هتل، عملیات اجرایی پارک آبی هم آغاز خواهد شد.

کریدور بیستون - طاق بستان و ظرفیت ایجاد 5000 شغل مستقیم

وی اظهار کرد: در بازدیدی هم که از پروژه کریدور گردشگری بیستون به تاق بستان صورت گرفت، پتانسیل های این پروژه برای ایجاد حدود پنج هزار شغل با اتمام کامل آن مورد بررسی قرار گرفت.

رشنو تاکید کرد: پروژه کریدور بیستون به تاق بستان بزرگترین پروژه گردشگری استان است که در مسیری 30 کیلومتری اجرا می شود و در این مسیر رسته های شغلی مختلفی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی سوغات فروشی نیز در این مسیر مشغول به فعالیت هستند، اعلام کرد: یکی از اولویت هایی که با اجرای این پروژه آن را مورد توجه قرار داده ایم، تثبیت حدود 500 شغلی است که هم اکنون در این سوغات فروشی ها وجود دارد که باید در کنار ایجاد شغل های جدید این مشاغل را هم حفظ کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو