سریع و خشمگین 9

قسمت نهم «سریع و خشمگین» (F9) فیلمی بود که انتظار می‌رفت به یکی از پرفروش‌ترین عناوین سینمایی سال ۲۰۲۰ تبدیل شود اما پاندمی ویروس کرونا سبب شد تا عرضه‌ی آن یک سال به تعویق افتد. با توجه به اینکه فیلم متعلق به چندگانه‌ای است که با احتساب اسپین‌آف «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته، دور از انتظار نیست که تهیه‌کنندگان اکران آن را تا زمان بازگشایی کامل سالن‌های سینما به تأخیر بیندازند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دیزل به تازگی در مصاحبه با «توتال فیلم» تأکید کرده است که قسمت جدید چندگانه را در سالن‌های سینما پخش می‌کند: «من به‌شدت به تجربه‌ی دیده شدن فیلم در سالن‌های نمایش متعهدم. بدیهی است که تمام عمرم را وقف [سینما] کرده‌ام. احساس شگفت‌انگیزی است که بدانی ۲۸ می با فیلمی که همه در کنار هم خواهند دید به سالن‌های سینما بازمی‌گردیم.»

«توتال فیلم» تصویر جدیدی از «سریع و خشمگین ۹» منتشر کرده که در آن شخصیت «دام تورنتو» و برادر گمشده‌اش «جیکوب تورتو» با بازی «جان سینا» به چشم می‌خورند.

 

001h001

«جاستین لین» کارگردان این فیلم که قسمت‌های چهارم، پنجم و ششم چندگانه را کارگردانی کرده و برای قسمت نهم بازگشته می‌گوید: «می‌دانم که مضمون خانواده برای بعضی از هواداران نخ‌نما شده. اما وقتی آن روز صبح بیدار شدم و ایده‌ی رابطه‌ی شخصیت دام و جیکوب را مرور کردم… این همیشه دلیل بازگشت من بوده است.»

سینا شخصیت جیکوب را «بزرگ‌ترین مانعی» می‌داند که دام و خانواده‌اش تاکنون با آن مواجه شده‌اند. سینا به «توتال فیلم» می‌گوید: «مثلی قدیمی است که می‌گوید خون غلیظ‌تر از آب است. منی که چهار برادر دارم، می‌توانم بگویم که بدترین مشاجرات عمرم را با خویشاوندان داشته‌ام. گویی چیزی پذیرفته‌شده باشد.»

«سریع و خشمگین ۹» قرار است ۲۸ می ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران شود. تریلر این فیلم در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود.