دکوراسیون خانه سفید با انواع طراحی چشم نواز و رنگ های مکمل جذاب با سفید

دکوراسیون خانه سفید با انواع طراحی چشم نواز و رنگ های مکمل جذاب با سفید


منبع: آرگا

179

1399/10/19

19:02


در این مطلب مجموعه ای ایده آل و ناب از ایده های دکوراسیون خانه سفید را با یکدیگر به تماشا خواهیم نشست؛ امیدواریم مشاهده و مطالعه تصاویر و مطالب مفید واقع شود.

رنگ سفید که یکی از رنگ های محبوب و پرکاربرد در تمامی زمینه ها از جمله دکوراسیون می باشد؛ سهم بالایی را در دیزاین بخش های منزل از جمله اتاق خواب، اتاق پذیرایی، آشپزخانه و … ایفا می کند؛ که حس پاکی و آرامش را و همچنین زیبایی و جذابیت را به ویژه با ترکیب شدن با دیگر رنگ های گرم و سرد به ارمغان می آرود، در این مطلب ایده های جالبی از دکوراسیون خانه سفید را به تصویر کشیده ایم.

ایده های زیبا و کاربردی از دکوراسیون خانه سفید

شاید از نظر بسیاری از شما عزیزان به کارگیری رنگ سفید در دیزاین منزل زیاد جالب و مورد توجه نباشد و علت آن را خستگی و یکنواختی حاصل از کاربرد آن عنوان نمایید، باید بگوییم که رنگ سفید یکی از رنگ های خنثی در تقسیم بندی رنگ های محسوب می شود که نماد پاکی بوده و این حس را همراه با شیک بودن به راحتی می تواند به فضا منتقل نموده و در نهایت آن را به فرد القا کند, البته به کارگیری و ادغام دیگر رنگ های سرد و گرم و همچنین خنثی مانند سیاه، آبی، طلایی، صورتی، خاکستری و سبز همراه سفید جذابیت فوق العاده ای را همراه با انرژی و آرامش در خانه به تصویر بکشد.

دکوراسیون خانه سفید رنگ رنگی محبوب و پرکاربرد

گالری زیبایی از ایده های دکوراسیون خانه سفید

ردپای رنگ سفید در بسیاری از طراحی ها به چشم می بینید که از جمله ی بارز و زیاد آن در طراحی سبک اسکاندیناوی می باشد که شکلی مدرن به طراحی ما می بخشد؛ همچنین این رنگ از رنگ های محبوب و پرکاربرد در سبک مینیمالیست ها (ساده گرایی) به مار می رود، اما در کنار این زیبایی و جذابیت لوکس دارای مزایا و عیب هایی نیز می باشد که آرگا در ادامه قصد دارد همراه با ارائه تصاویر بیشتر با این سبک شما را آشنا کرده و به آن بپردازد.

انواع نمونه های خاص و کاربردی دکوراسیون خانه سفید

مجموعه ای فوق العاده از ایده های دکوراسیون خانه سفید

مزایای آن

رنگ سفید یکی از رنگ های خنثی است که به راحتی با دیگر رنگ ها به راحتی ست شده و هارمونی خوبی را به وجود می آورد؛ که بهتر است استفاده از این رنگ ها را در جزئیات مانند کوسن ها، تابلوهای هنری و … داشته باشید؛ به عنوان مثال اگر قصد دارید منزل خود را حالا هر بخش آن که می خواهد باشد؛ از رنگ سفید بهره ببرید؛ می توانید از کفپوش و مبل های جوبی، گیاهان سبز استفاده کنید.

گالری لوکس و مدرنی از ایده های دکوراسیون خانه سفید

انواع ایده های خلاقانه و شیک دکوراسیون منزل سفید

یکی از مزایای رنگ سفید و رنگ های روشن و کاربرد آنها در دیزاین منزل ایجاد فضایی بزرگ و دلباز و نیز روشن تر اشاره نمود.

داشتن یک دیوار به رنگ سفید موجب خودنمایی و بهتر دیده شدن تابلو و آثار هنری می گردد؛ همچنین استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون به عنوان یک نقاش و یک طراح خلاق و هنرمند به شما این فرصت را می دهد تا با به کارگیری رنگ های مختلف و زیبا، در عین جذاب فضایی دوست داشتنی پر از آرامش، صمیمیت مدرن و لوکس بودن را تقدیم نگاه شما و حضار کند که قطعا تاثیر عمیقی در روان و فکر و احساس شما خواهد داشت.

انواع ایده های خارق العاده و متنوع طراحی خانه سفید

معایب رنگ سفید در طراحی منزل

یکی از بزرگترین معایبی که می توان برای دکوراسیون خانه سفید عنوان کرد؛ ایجاد کثیفی و لکه و خطوط می باشد که در واقع همین دلیل بسیاری از افراد علاقه مند به این رنگ را از استفاده آن در طراحی منزل خود منصرف می کند؛ اما به نظر شما این مشکل می تواند شما را از لذت بهره بری چنین رنگ زیبا و دلچسبی در طراحی منزل برگرداند؛ قطعا نه؛ به خصوص اگر فردی هستید که علاقه ی زیادی به دیزاین های شیک و مدرن و در عین جذاب می باشید که در عین این لوکس بودن آرامش و سادگی را در دل خود نهان دارد و به خوبی آن را در فضا پراکنده می سازد؛ پس با کمی دقت و تمیزکاری مرتب و با فاصله ی زمانی زود هنگام این مشکل به راحتی رفع خواهد شد. برای فرش ها نیز پیشنهاد می شود که از رنگ خاکستری بهره ببرید.

نمونه هایی زیبا و بینظیر از دکوراسیون منزل سفید

نمونه هایی متفاوت و متنوع از دکوراسیون منزل سفید

ایده هایی منحصر به فرد از دیزاین خانه سفید

آشنایی با طیف های مختلف رنگ سفید

رنگ سفید هم مانند بسیاری از رنگ های دیگر (قرمز، آبی و سبز) یک رنگ خاص نمی باشد؛ که وقتی حرف از استفاده آن در دیزاین به میان آید تنها یک رنگ در ذهن شما نقش ببندد؛ و شما با خود گمان کنید که هر رنگ سفیدی (ساده) را می توانید انتخاب نموده و برای طراحی بخش های مختلف منزل خود از جمله (پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب و نشیمن و سرویس بهداشتی و …) مورد استفاده قرار دهید؛ که همین خطا گاهی موجب می شود تا شما از آنچه در نظر خود داشتید دور شده و به یک مکان رسمی و ادرای بیشتر نزدیک شوید.

نمونه هایی ایده آل و ناب از طراحی خانه سفید

انواع رنگ های سفید

  •  سفید گچی
  •  سفید ساده
  •  سفید مرمری
  • سفید صدفی
  •  سفید استخوانی
  • سفید ملایم
  • سفید عاجی
  • سفید کاپوچینویی
  • سفید _سبز
  • سفید-یاسی
  • سفید-آبی

دیزاین پذیرایی خانه با رنگ سفید

برای طراحی این بخش از منزل می توانید از رنگ سفید و همچنین در کنار و ترکیب با رنگ های دیگر استفاده کنید که این کارگیری می تواند موجب بزرگتر و روشن تر به نظر رسیدن آن شود.

ایده های جذاب دکوراسیون پذیرایی خانه سفید

دکوراسیون منزل سپید رنگ برای تمامی سلیقه ها

دیزاین آشپزخانه خانه با رنگ سفید

رنگ سفید کاربرد زیادی در آشپزخانه دارد، رنگ سفید و کاربرد آن درآشپزخانه دلایل جذابیتی بسیاری از قبیل بازتاب بالای نور و در نتیجه روشن و بزرگتر بودن، تمیز و پاکیزه بودن و نشان دادن آشپزخانه دارد که این انتخاب برای آشپزخانه کوچک عالی محسوب می گردد.

نمونه هایی دوست داشتنی و جذاب از دکوراسیون خانه سفید

ایده های طراحی و دیزاین خانه سفید

دیزاین اتاق خواب خانه با رنگ سفید

اتاق خواب دیزاین شده با رنگ سفید باعث می گردد تا محیطی آرامش بخش و به بهترین شکل نورپردازی شده ایجاد گردد که در طی و در زمان استراحت خوابی راحت و عمیق، و در نهایت دلچسب را برای شما به وجود می آورد. که می توانید با دیگر رنگ های قرمز و بنفش و خاکستری و طیف های مختلف سفید به کار ببرید.

ایده های جالب طراحی و چیدمان خانه سفید

انواع نمونه های خاص دکوراسیون خانه سپید

انواع نمونه های بینظیر و منحصر به فرددکوراسیون خانه سفید

دیزاین پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب خانه سفید

ایده هایی دوست داشتنی از دکوراسیون خانه سفید

مجموعه ای ایده ل و شیک از دیزاین خانه سفید

دکوراسیون خانه سفید برای داشتن آرامش و جذابیت مدرنیته

مجموعه ای ایده آل و ناب از دیزاین خانه سفید

برای جهیزیه عروس و انتخاب رنگ مناسب و در نهایت خرید یکی از مواردی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد؛ انتخاب رنگ مناسب است که اغلب این رنگ زیبا، جذاب و شیک سفید است که در اولویت قرار می گیرد و البته که خیلی هم خوب از پس مسئولیت و نقش سپرده شده ی خود بر می آید و مورد توجه عروس خانم و اطرافیان قرار می گیرد.

طراحی زیبا و جالب دیزاین خانه سفید

طراحی و چیدمان خانه سفید به شکلی دوست داشتنی

ایده های طراحی و چیدمان خانه سفید

دیزاین منزل با استفاده از رنگ سفید برای درب ها و صندلی ها

دیزاین بخش های مختلف خانه از جمله آشپزخانه سفید

دکوراسیون منزل سفید برای منازل شیک و لوکس

مجموعه ای دوست داشتنی از ایده های دکوراسیون خانه سفید

گالری نفیسی از ایده های دکوراسیون خانه سفید

دیزاین شیک پذیرایی با استفاده از رنگ زیبای سفید به شکلی مدرن

دکوراسیون خانه با استفاده از طیف های مختلف رنگ سپید

ایده های زیبا و شیکی از دکوراسیون خانه سفید

دیزاین آشپزخانه با ترکیب رنگ سفید و سفید و تابلوهای هنری

ایده هایی زیبا و خاص از دکوراسیون منزل سفید

نمونه هایی بینظیر و منحصر به فرد دیزاین خانه سفید

ایده های زیبا و جذابی از دکوراسیون خانه سفید

 در این مطلب آرگا دکوراسیون خانه سفید را به انتخاب برای شرح و توضیح، برای آشنایی بیشتر همراه با تصاویری زیبا به قلم کشیده است، امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان قرار گرفته و توانسته باشد قدمی در این راه برداشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو