هواپیمای مسافربری اندونزی دچار سانحه شد

منبع: برترین ها

58

1399/10/21

19:40


هواپیمای خطوط هوایی اندونزی ازنوع بوئینگ 737 اندکی بعد از بلند شدن از فرودگاه پایتخت این کشور، ارتباط خود را با مسئولان کنترل پرواز از دست داده است.

خبرگزاری فارس: هواپیمای خطوط هوایی اندونزی اندکی بعد از بلند شدن از فرودگاه پایتخت این کشور، ارتباط خود را با مسئولان کنترل پرواز از دست داده است.

بنابر گزارش وبسایت ردیاب پرواز FlightRadar۲۴، پرواز شماره «اس‌جی ۱۸۲» متعلق به خطوط «سریویجایا ایر» اندونزی، بیش از ده هزار پا در کمتر از یک دقیقه کاهش ارتفاع داشته است.

هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد

بنابر گزارش رسانه‌های محلی، هواپیمای گمشده از نوع بوئینگ ۷۳۷-۵۰۰ «کلاسیک» است که اولین بار در مه سال ۱۹۹۴ به پرواز درآمد.

به گزارش روزنامه اندونزیایی «ریپابلیک»، این هواپیما ۵۹ مسافر داشته است.

خطوط هوایی سریویجایا ایر اعلام کرده در حال جمع‌آوری اطلاعات پیش از انتشار بیانیه است.

این هواپیمای مسافربری از فرودگاه بین‌المللی «سوئکارنو-هتا» در جاکارتا بلند شده مقصدش «پونتیانک» شهری در استان «کالیمانتان غربی» اندونزی بوده است.

رسانه‌های محلی با انتشار تصاویری می‌گویند تیم‌های جستجو و نجات قطعاتی را از خلیج اندونزی یافته‌اند که گمان می‌رود متعلق به هواپیما باشد. مقام‌های رسمی هنوز سقوط هواپیما را تأیید نکرده‌اند.

فرمانده کشتی گارد ساحلی تریشولا به یک تلویزیون محلی گفت اجزای بدن انسان و قطعات هواپیما در آب‌های این منطقه یافت شده است.

هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد

هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد

یک مقام آژانس جستجو و نجات «باسارناس» گفت امدادگران در حال جستجو برای یافتن ردی از هواپیما هستند. «اگوس هاریونو» به رویترز گفت هنوز تایید نشده که قطعات یافت شده مربوط به هواپیمای مفقود شده باشد.

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات اندونزی گزارش داده این ظن وجود دارد که هواپیمای اندونزیایی سقوط کرده است. اغلب رسانه‌ها می‌گویند این هواپیما ۶۲ سرنشین داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو