مدل های جدید اکسسوری مو زنانه و دخترانه در سال 2019 + عکس

مدل های جدید اکسسوری مو زنانه و دخترانه در سال 2019 + عکس


منبع: زیبامون

859

1398/2/31

19:18


اکسسوری مو زنانه تنوع خیلی زیادی داره اما در سال 2019 چند مدل اکسسوری مو خیلی پرطرفدار و ترند شدند که در این قسمت از زیبامون این اکسسوری ها رو با عکس به شما معرفی میکنیم.

مدل های جدید اکسسوری مو زنانه و دخترانه در سال 2019 + عکس

استفاده از اکسسوری بر روی موها باعث میشه تا مدل و استایل موها خیلی بهتر و جذاب تر دیده بشه و اگر دوست دارید استایلتون خیلی به روز و جدید باشه بهتره که با ترندهای مربوط به هر فصل از سال آشنا باشید تا بتونید با استفاده از اکسسورهایی که ترند هستند، استایل جدید و مُد روی رو برای خودتون ایجاد کنید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام چندتا از جدیدترین مدل های اکسسوری مو زنانه و دخترانه که در سال 2019 ترند و پرطرفدار هستند رو به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

سنجاق سرهای ریز و کوچک و تزیین شده 

سنجاق سرها همیشه جز پرکاربردترین اکسسوری ها برای مو خانم ها هستند و هیچوقت قدیمی نمیشن. این اکسسوری مو در سال 2019 جز اکسسورهای پرطرفدار و ترند هست و برای زیباتر شدن این سنجاق سرها، از مروارید، نگین های درخشان و ... استفاده کرده اند تا ظاهری خیره کننده تر و جذاب تری داشته باشند.

شما میتونید مدل های مختلف این سنجاق سر رو در کنار هم روی موهاتون استفاده کنید و استایل جذابی رو برای موهاتون به وجود بیارید.

 

سنجاق سر باریک

 

سنجاق سر نگین دار

 

هد بند، توربان یا تل مو

هد بند ها و توربان ها هم جز یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های مو در سال 2019 هستند و خوشبختانه مدل های خیلی زیاد و متنوعی هم از این مدل اکسسوری مو موجود هست که می تونید متناسب با استایلتون، یک مدل زیبا و خاص رو انتخاب کنید و مدل موهاتون رو زیباتر نوشن بدید.

هد بند

 

تل مو

 

کش موهای طرح دار و خاص

کش مو هم جز اون دسته از اکسسوری هایی هست که تقریبا تمام خانم ها چند مدل از اون رو دارند و برای جمع کردن موهاشون استفاده می کنند. در بهار و تابستان 2019 برای خرید کش مو به سراغ مدل های طرح دار و خاص برید تا یک اکسسوری مو مُد روز و ترند داشته باشید.

کش مو طرحدار

 

کش مو جدید

 

سنجاق سرهای بزرگ و مرواریدی

احتمالا تا حالا نمونه هایی از این اکسسوری مو جذاب و خاص رو در عکس هایی که در اینستاگرام منتشر میشه دیدید. این اکسسوری مو سایز بزرگتری نسبت به سنجاق سرهای ساده دارند و معمولا با مرواریدهای بزرگ و کوچک تزیین شده اند. علاوه بر این سنجاق سرهایی که دارای طرح های مرمری، پلنگی، دایره و قلب های بزرگ و توخالی هستند هم جز اکسسوری های ترند در بهار و تابستان 2019 می باشند.

گیره مو مرواریدی

 

گیره مو مرواریدی و ساد

 

سنجاق سر با نوشته های خاص و خیره کننده

سنجاق سر، شانه مو و گیره هایی که روی آن با نگین و مروارید کلمه ها و نوشته ای خاص دارند هم جز ترندهای اکسسوری مو در سال 2019 هستند. این اکسسوری مو هم تنوع خیلی زیادی داره و میتونید متناسب با سلیقه خودتون یک مدل زیبا و خاص از اون رو انتخاب کنید.

گیره مو نوشته دار

 

گیره مو دارای نوشته

 

 

مطالب پیشنهادی:

اکسسوری چیست + مهم ترین اکسسوری زنانه برای استایل خاص و شیک

زیباترین مدل های اکسسوری خانم ها - ترند 2018

اکسسوری، 5 اکسسوری جذاب سلبریتی ها

چگونه از خرید اکسسوری های غیر ضروری جلوگیری کنیم؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو