دانلود مجله PlayStation Official Magazine UK – کلکسیون سال ۲۰۲۰

دانلود مجله PlayStation Official Magazine UK – کلکسیون سال ۲۰۲۰


منبع: دانلود ها

78

1399/10/21

20:55


مجله رسمی پلی‌استیشن – PlayStation Official Magazine UK

| کلکسیون تمام شماره‌های سال ۲۰۲۰ اضافه شد |

دانلود-مجله-PlayStation-Official-Magazine-UK

مجله PlayStation Official Magazine UK به‌صورت رسمی برای کنسول پلی‌استیشن سونی منتشر می‌شود و در هر شماره‌ی خود، به تمامی اخبار، مطالب و مقاله‌های مرتبط با این کنسول و بازی‌های آن می‌پردازد. این مجله دارای کیفیت بسیار بالایی است و علاقه‌مندان و گیمرهای حرفه‌ای، معمولا آن را دنبال می‌کنند. این مجله شامل اطلاعات و اخبار پیرامون کنسول‌های پلی‌استیش همچون پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵ و پلی‌استیشن وی آر است و ما سعی خواهیم کرد که تمام شماره‌های نسخه‌ی آمریکایی این مجله را برای شما آماده کنیم. مطالب جالبی همچون اخبار و حاشیه‌های بازی، پیش نمایش بازی‌ها و بررسی‌های رسمی ارائه شده از پلی‌استیشن در این مجله ارائه می‌شوند.

کلکسیون تمام شماره‌های سال ۲۰۲۰

در اولین مطلب از مجله PlayStation Official Magazine UK تمام شماره‌هایی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده‌اند و شامل ۱۳ Issues هستند را آماده کرده‌ایم. این ۱۳ شماره شامل مجله‌های ماهانه و یک شماره ویژه کریسمس هستند که به‌عنوان آخرین مجله سال ۲۰۲۰ شناخته می‌شود. این مجله‌ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و حتی اگر زبان انگلیسی‌تان هم خوب نباشد، یقینا بهترین ارتباط را با آن برقرار خواهید کرد و از ورق زدن این مجله‌های دیجیتالی لذت خواهید برد. این سری با فرمت PDF برای شما آماده شده است و کاور تمامی شماره‌های سال ۲۰۲۰ را می‌توانید در تصویر پایینی مشاهده کنید. این سری را می‌توانید به‌ عنوان شروعی برای سال ۲۰۲۱ در نظر بگیرید تا از آپدیت‌های آینده، به سراغ جدیدترین شماره از این مجله برویم. پس اگر یک گیمر علاقه‌مند به مجله پلی‌استیشن هستید، با ما همراه باشید.

دانلود-مجله-PlayStation-Official-Magazine-UK

info

The official playstation magazine for the Sony games console, with all the inside track on games. Playstation Official is the US magazine and provides the best and most in-depth PlayStation news, previews, and reviews available.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود مجله PlayStation Official Magazine UK – کلکسیون سال ۲۰۲۰ با حجم ۱.۰۴ گیگابایت (جدید)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو