قرص تاداگرا ۲۰ میلی گرم

منبع: نبض ما

317

1399/10/22

02:17


قرص تاداگرا 20 میلی گرم، برای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده می شود. این دارو باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردانه می شود تا نعوظ ایجاد شود. این دارو با کمک به شل شدن عروق خونی در آلت تناسلی مردانه، باعث می شود هنگام تحریک جنسی خون به آلت تناسلی جریان یابد.

قرص تاداگرا 20 میلی گرم را، می توانید با معده خالی یا همراه با وعده غذایی مصرف کنید. این دارو باید کاملاً طبق دستور پزشک مصرف شود. این دارو فقط در صورت تحریک جنسی به ایجاد نعوظ کمک می کند. باید یک ساعت قبل از قصد داشتن رابطه جنسی، آن را مصرف کنید. مدت زمان لازم برای اثرگذاری این دارو در افراد مختلف، متفاوت است اما به طور معمول بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. فقط در صورت نیاز و دستور پزشک آن را مصرف کنید.

این دارو برای استفاده ی زنان نمی باشد و مردان باید از مصرف هم زمان آن با مکمل های دیگر، برای ناتوانی جنسی و بدون مشورت با پزشک خودداری کنند. مصرف آن همراه با داروهایی به نام نیترات (که اغلب برای درد قفسه سینه تجویز می شوند) می تواند خطرناک باشد. اگر دچار مشکلات شدید قلبی یا کبدی هستید، به تازگی دچار سکته مغزی یا حمله قلبی شده اید یا فشار خون پایین دارید، از مصرف این دارو خودداری کنید. بیماری یا سایر مشکلات خود را قبل از استفاده از این دارو، به پزشک خود اطلاع دهید. در صورت ایجاد سرگیجه پس از مصرف این دارو، نباید رانندگی کنید. هنگام مصرف این دارو از نوشیدن الکل خودداری کنید زیرا می تواند منجر به عوارض جانبی شود.

عوارض جانبی قرص تاداگرا

بیشتر عوارض جانبی آن به هیچ گونه مراقبت پزشکی نیاز ندارند و با سازگاری بدن با دارو از بین می روند. در صورت ادامه داشتن عوارض یا نگرانی، با پزشک خود مشورت کنید.

عوارض جانبی شایع تاداگرا

۵ درمان خانگی اختلال نعوظ

نحوه استفاده از قرص تاداگرا

این دارو به صورت قرص خوراکی می باشد، آن را طبق دستور پزشک مصرف کنید. آن را نشکنید یا خرد نکنید. این قرص را می توانید همراه با غذا یا بدون غذا مصرف کنید، اما بهتر است آن را در یک زمان مشخص مصرف کنید.

نحوه تاثیر تاداگرا

قرص تاداگرا یک مهار کننده فسفودی استراز (PDE-5) می باشد. این دارو با افزایش جریان خون به آلت تناسلی، با شل شدن عضلات در عروق خونی آلت تناسلی مردانه، در اختلال نعوظ تاثیر می گذارد.

موارد احتیاطی

الکل

مصرف الکل با تاداگرا خطرناک می باشد.

بارداری

مصرف تاداگرا در دوران بارداری بی خطر می باشد. مطالعات حیوانی این دارو، اثرات نامطلوب برای کودک در حال رشد را نشان نداده اند. با این حال، مطالعات انسانی درباره آن محدود می باشد.

شیردهی

اطلاعات مربوط به استفاده از تاداگرا در دوران شیردهی در دسترس نمی باشد. لطفاً با پزشک خود مشورت کنید.

رانندگی

مصرف تاداگرا ممکن است هوشیاری را کاهش دهد، بر بینایی شما تأثیر بگذارد یا باعث خواب آلودگی و سرگیجه شود. در صورت بروز این علائم رانندگی نکنید.

کلیه

تاداگرا در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، باید با احتیاط مصرف شود. پزشک باید دوز مصرفی را در این شرایط تنظیم کند. لطفاً با پزشک خود مشورت کنید.

کبد

تاداگرا باید در افراد مبتلا به بیماری کبدی با احتیاط مصرف شود. پزشک باید دوز مصرفی را در این شرایط تنظیم کند. لطفاً با پزشک خود مشورت کنید.

مشورت با پزشک متخصص

اگر مصرف تاداگرا را فراموش کردید چه باید کنید؟

اگر مصرف تاداگرا را فراموش کردید، آن را در اسرع وقت مصرف کنید. با این حال، اگر تقریباً زمان دوز بعدی رسیده است، از مصرف دوز فراموش شده صرف نظر کنید و به برنامه منظم خود بازگردید. دوز دارو را دو برابر نکنید.


نبض ما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو