دلایلی که شما باید از بوداپست بازدید کنید | Budapest

دلایلی که شما باید از بوداپست بازدید کنید | Budapest


منبع: تاپ تراول

144

1399/10/22

10:32


لیدوما تریپ

جاهای دیدنی بوداپست ، مجارستان

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ تراول درباره جاهای دیدنی بوداپست ، سخن خواهیم گفت. در اداما با ما همراه باشید.

بوداپـِست پایتخت کشور مجارستان و بزرگترین شهر این کشور است. این شهر بعلاوه مرکز فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و صنعتی مجارستان نیز می‌باشد. بوداپست از دو بخش بودا و پست تشکیل شده که اولی در کرانهٔ باختری (سمت راست) رود دانوب و دومی در سمت خاوری این رود واقع شده‌اند.

با یک تاریخ غنی، خط آسمان زیبا و شب های عالی و فوق العاده، بوداپست یک مقصد عالی است که برای همه سلیقه ها مناسب است. پایتخت مجارستان با زیبایی بی نظیر و روح دلپذیر شما را به خود جذب می کند، اما اگر شما به دنبال این هستید که چرا باید به بوداپست بروید، ما در اینجا دلایلی برای اینکه سفر به بوداپست هرگز ایده بدی نیست، به شما خواهیم گفت.

 معماری زیبا

با یک پیاده روی در میان خیابان های بوداپست، زیبایی شهر به سرعت آشکار می شود. ساختمان ها تعدادی از سبک های معماری را در بر می گیرند: این شهر برای معماری آرت نو خود مشهور است، که به زیبایی در بناهایی مانند Four Seasons Gresham Palace (کاخ چهار فصل گرشام)  و بانک سابق Postal Savings Bank قابل مشاهده است. بسیاری از ساختمانهای گوتیک، رنسانس، کلاسیک و باروک در سراسر شهر نیز وجود دارد، و این شهر را به رویای عاشقان معماری تبدیل کرده است.

جاهای دیدنی های بوداپست

جاهای دیدنی بوداپست

شب هایی که شبیه هیچ جای دیگری نیست !

چه مهمانی در یک  حمام آبگرم ، و چه نوشیدن در یک بار و یا رقصیدن در یکی از بسیاری کلاب های شهر، بوداپست (به درستی) برای شب های مجلل و منحصر به فرد خود معروف است. ناحیه یهودی مرکز مهمانی هاست و در آخر هفته ها با افراد شاد و شلوغ از سراسر جهان زنده است.

جاهای دیدنی های بوداپست

غذا را نگویید !

غذاهای بوداپست به شدت فوق العاده و جالب است، با تعداد زیادی از رستوران ها و کافه ها که غذاهای خوشمزه ای را ارائه می کنند. غذاهای محلی مانند goulash (سوپ مجارستانی یا تاس کباب با گوشت و سبزیجات و پاپریکا) و lángos به راحتی در دسترس هستند، همچنین گزینه هایی بین المللی و مدرن برای غذاهای محلی هستند. اگرچه این یک غذای معروف مجارستانی است اما این شهر همچنین دارای پیشنهادهای زیادی از آشپزی متنوع و خوشمزه است.

جاهای دیدنی های بوداپست

جاهای دیدنی بوداپست

دیدهای پانوراما

بوداپست خیره کننده است، زمانی که از نقاط بسیاری که در سراسر شهر یافت می شود لذت می برید، خط آسمان، آثار برجسته ی معماری که شامل ساختمان مجلس مجارستان و پل زنجیره ای است. به علاوه، هیچ ساختمانی مجاز به داشتن ارتفاع بیش از 96 متر نیست ، به این معنی که خط آسمان تاریخی این شهر اجازه می دهد تا تمام مناظر به راحتی دیده شود.
آدرس و لوکیشن ساختمان مجلس مجارستان را از طریق لینک زیر ببینید:

جاهای دیدنی های بوداپست

جاهای دیدنی بوداپست

مناسب برای اینستاگرام شما !

با معماری خیره کننده، مناظر زیبا، کافی شاپ های خاص (مناسب برای یک شات لاته کلاسیک) و بسیاری چیزهای دیگر، بوداپست یک شهر فوق العاده و اینستاگرامی است.

جاهای دیدنی های بوداپست

حمام های آبگرم معروف

بوداپست به هیچ وجه بی دلیل شهر آبگرم ها “City of Spas” نامگذاری نشده است، این شهر پر از حمام های آبگرم زیبا، همه با خواص درمانی و معماری خیره کننده است. از مجموعه آبگرم معروف Széchenyi تا حمام کمتر شناخته شده Király ، همه آنها مکان هایی عالی برای استراحت و ساعاتی دور از سر و صدا و شلوغی شهر بودن هستند.

جاهای دیدنی های بوداپست

 جاهای دیدنی بوداپست



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو