نکات مهم برای ست کردن ساعت زنانه

نکات مهم برای ست کردن ساعت زنانه


منبع: دلگرم

106

1399/10/22

15:23


نکات مهم برای ست کردن ساعت زنانه

همیشه لوکس بودن برند یک ساعت و قیمت گران آن ارزش به شمار نمی‌آید، اگر بهترین‌ ساعت زنانه را درست با استایل خود ست نکنید نامتناسب و ناهماهنگ به نظر می‌رسد. بنابراین اگر میلیون‌ها تومان خرج کنید اما اصول ست کردن را ندانید استایل شما جذابیت لازم را نخواهد داشت و ممکن است دیگران دید درستی از شما نداشته باشند یا سرزنش شوید. در این مطلب نکاتی مهم برای ست کردن ساعت زنانه را به شما آموزش می‌دهیم که هنگام خرید کردن یا پوشیدن لباس آن‌ها را بکار ببرید.

ست کردن چیست و چطور باید استایل خود را ست کنیم؟

در زندگی اجتماعی اصطلاح ست کردن را زیاد می‌شنویم اما این مفهوم به چه معنا است، این اصطلاح بیشتر برای انتخاب کردن بخش‌های مختلف پوشش و اکسسوری‌های است که بکار می‌بریم به نحوی که با یکدیگر هم‌خوانی داشته و هماهنگ باشند.

نحوه پوشش شما در تعریف شخصیت شما نزد دیگران تاثیر بسیاری دارد، بنابراین ارزش آن را دارد که کمی برای پوشش خود وقت بگذارید و هوشمندانه انتخاب کنید. برای ست کردن لازم نیست دانشجوی مد باشید یا در کلاس‌های مختلف طراحی لباس شرکت کنید با رعایت چند اصل ساده می‌توانید هماهنگی لازم را در پوشش خود ایجاد کنید.

حال که به اهمیت ست کردن لباس‌ها پی برده‌اید ممکن است این ذهنیت در شما شکل بگیرد که وقت آن است به خرید بروید و چند لباس تازه بخرید. اما ست کردن هنر هماهنگ کردن لباس‌های موجود در کمد شما است و برای منظم بودن همیشه لازم نیست پول خرج کنید، ابتکار داشتن همیشه گزینه مناسب‌تری است.

نکات مهم برای ست کردن ساعت زنانه

اصول ست کردن لباس و اکسسوری‌ها چیست؟

اولین نکته در ست کردن لباس سایز است، همیشه سعی کنید سایز لباس متناسب با اندام شما باشد لباس‌های تنگ یا بیش از اندازه گشاد مناسب هیچ استایلی نیستند.

تمام اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید از کیف و کش سر گرفته تا ساعت زنانه باید با دقت انتخاب شوند و از نظر رنگ و طرح با شکل کلی لباس شما و محیطی که قرار است در آن حضور داشته باشید هماهنگ باشد.

رنگی که انتخاب می‌کنید باید به نحوی باشد که با رنگ پوست شما هماهنگی داشته و اندام شما را به بهترین فرم ممکن نشان دهد.

خط‌ها و طرح‌های روی لباس هم برای افراد لاغر اندام و چاق باید به نحوی انتخاب شود که اندام آن‌ها را متعادل‌تر نشان دهد. در نهایت لباسی که می‌پوشید باید راحت باشد در غیر این صورت آرامش و راحتی شما فدای قضاوت دیگران خواهد شد.

ساعت زنانه خود را چطور انتخاب کنیم که با استایل ما ست باشد؟

هر ساعتی برای یک مدل خاص از لباس پوشیدن و زمان‌های خاصی مناسب است. در اینجا به انواع ساعت زنانه، استایل‌ها و مکان‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید اشاره می‌کنیم.

نکات مهم برای ست کردن ساعت زنانه

بندهای فلزی انتخاب مناسب برای مراسم و مهمانی‌ها

ساعت زنانه بند فلزی به دلیل زرق و برقی که دارند برای مهمانی‌ها و زمانی که لباس‌های شیک و جذاب رسمی می‌پوشید انتخاب هوشمندانه‌ای هستند. یک ساعت بند طلا با انواع انگشتر، دستبند، النگو و زیورآلات طلایی رنگ هماهنگی خوبی دارد و اگر در کنار آن از الماس و جواهرات هم استفاده کنید زیبا می‌شود.

ساعت‌های بند فلزی نقره‌ای رنگ با طلای سفید و لباس‌های مجلسی مشکی بسیار زیبا است و هماهنگی خوبی دارد. خوب است رنگ بند ساعت شما با سایر فلزات موجود در استایل شما مثل بند کیف، فلز کمربند، زیورآلات و گل سر شما هماهنگی داشته باشد.

بندهای چرمی گزینه اول زندگی روزمره

وقتی به یک مراسم رسمی پر زرق و برق دعوت ندارید استفاده از ساعت‌های بند چرمی کلاسیک گزینه خوب و مناسبی است. این ساعت‌ها همیشه مد هستند و در محل کار، دانشگاه و موقع خرید کردن گزینه جذابی است. بندهای چرم مشکی با اغلب لباس‌ها قابل ست کردن است اما اگر بند ساعت شما قهوه‌ای است بهتر است آن را با کیف و کفش چرم همرنگ ست کنید.

اگر بندهای چرم ظریف باشند برای دست اغلب خانم‌ها مناسب‌تر هستند و می‌توانید از آن برای استایل‌های کلاسیک و مراسم رسمی و اداری استفاده کنید.

استایل کژوال با بندهای فانتزی

وقتی قصد دارید با استایل راحت به بیرون بروید و به اصطلاح کژوال باشید یک ساعت با بندهای فانتزی انتخاب خوبی است. Casual یعنی راحت، بنابراین وقتی تصمیم ندارید برای انتخاب لباس وقت زیادی بگذارید و قرار است در زندگی روزمره استفاده کنید استایل کژوال دارید.

بندهای فانتزی ساعت را می‌توانید با یکی از ارکان لباس مثل کیف یا کفش خود ست کنید. حتی در این استایل ساعت آفتابی و روسری شما هم اگر با ساعت زنانه و رنگ بند آن هماهنگ باشد کافی است، خیلی سخت نگیرید.

نکات مهم برای ست کردن ساعت زنانه

ست کردن استایل با ساعت‌های بزرگ

ساعت‌های بزرگ بیشتر مردانه هستند و خانم‌ها اغلب ساعت‌های ظریف را انتخاب می‌کنند. اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که دوست دارید ساعت‌های صفحه بزرگ را هم امتحان کنید باید استایلی را انتخاب کنید که با آن هماهنگی لازم را داشته باشد. بند ساعت‌های بزرگ بهتر است خنثی و تک رنگ باشد، خود ساعت به اندازه کافی بزرگ است و توجه‌ها را جلب می‌کند نباید با انتخاب رنگ‌های نامناسب کاری کنید که چشم را آزار دهد و هماهنگی پوشش شما را برهم بزند. خانم‌هایی که دست‌های بزرگ‌تری دارند بهتر می‌توانند از ساعت‌های مردانه با صفحه‌های بزرگ استفاده کنند.

ساعت دیجیتال انتخابی برای تمام فصول

برخلاف تصور عموم که فکر می‌کنند ساعت‌های دیجیتال تنها برای تیپ اسپرت و زمانی که ورزش می‌کنید مناسب است این ساعت‌ها را تقریبا در هرجایی می‌توانید بپوشید. برندهای مطرح جهان انواع مختلفی از ساعت‌های مچی دیجیتال را تولید کرده‌اند که این قابلیت را دارند که در مراسم رسمی و حتی مهمانی‌ها استفاده شوند. فقط هنگام خرید دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که با کاربردی که از آن انتظار دارید هماهنگ باشد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو