چگونگی بازاریابی و افزایش فروش با استفده از پنل اس ام اس

چگونگی بازاریابی و افزایش فروش با استفده از پنل اس ام اس


منبع: دلگرم

100

1399/10/22

22:26


چگونگی بازاریابی و افزایش فروش با استفده از پنل اس ام اس

امروزه اس ام اس تبلیغاتی برای مشاغل مختلف مورد استفاد ه قرار می‌گیرد، از فست فود و رستوران و کافه تا شرکت ‌های بزرگ بازرگانی، از ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند. افزایش فروش یکی از دغدغه ‌های اصلی کسب و کار‌ها است که آن ‌ها را به استفاده از روش ‌های مختلف تبلیغات وادار می‌کند. افزایش جمعیت به صورت مستقیم دلیل اصلی افزایش تقاضاست و در پاسخ این تقاضا، تعداد کسب و کار‌ها در صنف ‌های مختلف بیشتر می‌شود. نتیجه ی این امر، رقابت شدید بین مشاغل برای کسب درآمد بیشتر خواهد بود. به همین دلیل این روز‌ها تبلیغات به یکی از ملزومات تبدیل گردیده است.

تبلیغات چگونه باعث افزایش درآمد می‌شود؟

تبلیغات ‌های گسترده مانند ارسال پیامک انبوه معمولاً در راستای برندسازی و در مسیر افزایش محبوبیت برند انجام می‌گیرند. با یک نگاه کلی، می‌توان دریافت که مردم برای رفع نیاز‌های مختلف خود هموراه یه به دنبال گزینه ‌های معروف تر و محبوب تر هستند، یا گزینه ‌های ارزان تر. تبلیغات بهترین دستیار مشاغل برای جذب هر دو دسته ی مشتریان است. عده ای از مشتریان هم به دنبال نزدیک ترین گزینه ‌ها هستند که استفاده از یک روش تبلیغاتی کارامد مانند پنل پیامکی، دسترسی به هر سه دسته ی مخاطبان را برای کسب و کار‌ها فراهم می‌کند.

چگونگی بازاریابی و افزایش فروش با استفده از پنل اس ام اس

چرا اس ام اس تبلیغاتی؟

در میان روش ‌های مختلف تبلیغات، استفاده از پنل اس ام اس این روز‌ها به یکی از پرطرفدارترین روش ‌های تبلیغاتی تبدیل شده که میلیون ‌ها پیامک تبلیغاتی که روزانه ارسال می‌شوند گواه این موضوع هستند. همانطور که می‌دانید پنل پیامکی بیشترین تعداد مخاطب را در میان روش ‌های مختلف تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌دهند. چرا که هر شخصی که تلفن همراه و سیم کارت فعال دارد در لیست مخاطبان این راهکار تبلیغاتی قرار می‌گیرد. علاوه بر این اس ام اس تبلیغاتی در کنار ارزان و مقرون به صرفه بودن، تأثیرگذاری بسیار زیادی نیز دارد. در کنارهم گذاشتن همه ی این موارد به همراه امکانات مختلفی که در پنل پیامکی پیام رسان برای تبلیغات در نظر گرفته شده باعث می‌شود تا کسب و کار‌ها از ارسال پیامک انبوه برای افزایش درآمد کمک بگیرند.

برای آشنایی بیشتر با این روش تبلیغاتی برخی از کاربردی ترین امکانات پنل پیامکی پیام رسان را با هم بررسی خواهیم کرد.

چگونگی بازاریابی و افزایش فروش با استفده از پنل اس ام اس

ارسال پیام صوتی

یکی از مزایای سامانه پیامکی، قابلیت ارسال تبلیغات در قالب پیام صوتی و یا پیامک متنی به انتخاب کاربر است. به این معنی که کاربر سامانه می‌تواند با توجه به نیاز خود در قالب صوت و آوا و یا در قالب متن اس ام اس اقدام به تولید محتوا نماید. پیام صوتی تبلیغاتی را می‌توان علاوه بر خطوط تلفن همراه، به شماره تلفن ‌های ثابت شهری نیز ارسال نمود. سیستم کار پیام صوتی به این صورت است که تلفن مخاطبان شما زنگ خورده و محتوای تبلیغاتی شما برایشان پخش خواهد شد.

منشی پیامکی

همانطور که از نام این قابلیت پیدا است، منشی پیامکی به نوعی دستیار کاربر برای ارسال اس ام اس و مدیریت پنل پیامکی است. برای مثال کاربر می‌تواند با اعمال تنظیمات منشی پیامکی حتی زمان ‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارد نیز اقدام به ارسال پیامک نماید و یا با توجه به متن پیامک ‌های دریافتی، اقدام به تفکیک و دسته بندی آن ‌ها نماید.

چگونگی بازاریابی و افزایش فروش با استفده از پنل اس ام اس

ارسال پیامک منطقه ای

اگر به خاطر داشته باشید در ابتدا اشاره کردیم که عده ای از مشتریان به دنبال نزدیک ترین گزینه برای رفع نیاز‌های خود هستند. استفاده از ارسال منطقه ای به کاربران سامانه پیامکی این قابلیت را می‌دهد تا به راحتی کسب و کار خود را به مخاطبان منطقه ‌های مورد نظر خود به تفکیک شهر و استان، پیش شماره و یا کد پستی معرفی کنند. قطعاً مشاغل مختلف می‌توانند با کمترین هزینه از این طریق به جذب مشتریان محدوده ی خود بپردازند.

این امکانات تنها بخش کوچکی از قابلیت ‌های موجود در پنل پیامکی رایگان پیام رسان است. اگر شما هم به دنبال توسعه ی کسب و کار خود و افزایش در آمد هستید همین الان می‌توانید عدد 111 را به شماره 50002060 پیامک کنید تا علاوه بر عضویت رایگان در سامانه، کارشناسان پیام رسان جهت ارائه مشاوره ‌های تبلیغاتی و بازاریابی با شما تماس حاصل کنند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو