ایمپلنت دندان، بهترین روش جایگزینی دندان از دست رفته

منبع: زیبامون

152

1399/10/23

23:58


در این بخش در مورد ایمپلنت در تهران و نحوه شناسایی بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران صحبت کرده ایم!

ایمپلنت دندان، بهترین روش جایگزینی دندان از دست رفته

ایمپلنت در تهران کار مشکلی است، زیرا با وجود این همه کلینیک و دکتر دندان‌پزشک، پیدا کردن یک دکتر ایمپلنت در تهران که متبحر و معتبر باشد به سادگی صورت نمی‌گیرد و نیاز به جستجوی فراوان دارد. در مورد کلینیک ایمپلنت در تهران نیز وضع به همین منوال است و مراجعان می‌بایست با جستجو و مطالعه ی رزومه‌ی دندان‌پزشکان کلینیک‌های مختلف و با توجه به قیمت ایمپلنت در تهران بتوانند یک کلینیک مطمئن پیدا کنند. قصد داریم در این متن در مورد ایمپلنت در تهران و نحوه شناسایی بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران بنویسیم تا شاید اندک کمکی در این شلوغی و تعدد کلینیک ایمپلنت در تهران جهت انتخابی بهتر انجام دهیم.

 

لیمپلنت دندان

 

دندان‌های از دست‌رفته‌ی خود را با ایمپلنت بازگردانیم

امروزه ایمپلنت باعث شده که دیگر بی‌دندانی یک مشکل بزرگ و لاینحل محسوب نشود و با وجود دکتر ایمپلنت در تهران، روبرو شدن با این مشکل بسیار راحت شده است. از قدیم، از دست‌دادن یک یا چند دندان معضلی بزرگ و بعضاً بنا به محل قرارگیری آن دندان، غیرقابل تحمل بوده است و تنها راه حل این مشکل استفاده از دندان مصنوعی بود و این روش هم مشکلات مختلف مانند عدم ثبات این نوع دندان در برخی از مواقع و یا شکل ظاهری و منفک بودن دندان مصنوعی از دهان فرد بود.

ولی ایمپلنت، این مشکل را تا حدود زیادی حل نمود و خصوصاً با وجود کلینیک ایمپلنت در تهران و دکتر ایمپلنت در تهران، در این کلانشهر اکثر افرادی که با مشکل بی‌دندانی مواجه هستند از طریق این روش درمانی براین مشکل فائق می‌آیند. ایمپلنت در تهران حاصل آخرین تکنولوژی و بِروزترین دست‌یافته‌های بشر است و این علم به قدری رشد نموده است که قراردادن دندان در فک نه سخت است و نه عارضه‌ی خاصی دارد و امروزه ایمپلنت در تهران به راحتی قابل انجام است.

ایمپلنت دندان، همان کاری را می‌کند که دندان واقعی انجام می‌دهد و  می‌تواند تا پایان عمر در دهان افراد باقی بماند و ایمپلنت یک نوع جایگزینی کامل دندان است زیرا هم از ریشه تشکیل شده است و هم تاج دندان و بنابراین قیمت ایمپلنت در تهران توجیه‌پذیر است. برای کاشت دندان در تهران می‌بایست بدنبال یک کلینیک ایمپلنت در تهران و یا یک دکتر ایمپلنت در تهران گشت تا بتوانیم از بی‌دندانی رها شده و با کمک این روش درمانی، جایگزینی مناسب و دائمی را به جای دندان‌های از دست رفته پیدا نمود.

ایمپلنت در تهران مانند سایر نقاط دنیا توسط  پایه ای با جنس تیتانیوم انجام می‌شود و پایه تیتانیومی مذکور را در استخوان فک جاگذاری می‌کنند و این پایه بعد از حدود 3 الی 4 ماه با استخوان فک جوش می‌خورد، گویی که انگار از ابتدا بخشی از فک بوده است. دکتر ایمپلنت در تهران پس از جاگذاری پایه در فک و لثه‌ی بیمار، قسمت تاج دندان را به‌همراه روکش مخصوص دندان، بر روی پایه قرار می‌دهد.

از جایی که ایمپلنت نمودن دندان‌ها ارتباط مستقیمی با زیبایی افراد دارد قیمت ایمپلنت در تهران متناسب به نظر می‌رسد و یافتن دکتر ایمپلنت در تهران که بر کار خود تبحر کامل داشته باشد و علاوه بر توانایی فنی، از دیدی هنری نیز برخوردار باشد یک امر ضروری‌ست و علاوه بر آن می‌بایست یک کلینیک ایمپلنت در تهران یافت که فضا و تجهیزات مورد نیاز برای یک ایمپلنت موفق را داشته باشد. همواره از دست دادن دندان‌ها چهره‌ی افراد را دچار تغییرات اساسی می‌کند و مهتر از آن روحیه و اعتماد به ‌نفس آن‌ها را نیز دست‌خوش تأثیرات بسیار بدی می‌کند و در شهر بزرگی مانند تهران که اغلب کارها از روی روابط چهره ‌به ‌چهره‌ی انسان‌ها انجام می‌گردد، این معضل چندبرابر عیان می‌شود.

کاشت دندان در تهران آن‌ هم از روش ایمپلنت باعث می‌شود که افراد علاوه بر بازیابی زیبایی ظاهری خود، توانایی انجام اموری مانند جویدن، لبخند زدن، سخن گفتن و... را بصورت کاملاً طبیعی بدست می‌آورند و از آن مهم‌تر اعتماد به‌ نفس از دست ‌رفته‌ی خویش را بازمی‌یابند. کاشت دندان در تهران به روش ایمپلنت برای سنین کودکان انجام نمی‌گیرد و دختران از سن 15 سالگی و پسران از 18 سالگی می‌توانند از روش ایمپلنت برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته‌ی خود کنند.

در یک کلینیک ایمپلنت در تهران انواع مختلفی از روش های کاشت ایمپلنت انجام می‌گیرد و اغلب افراد تمام فکروذهن‌شان درگیر این موضوع است که از کدام روش ایمپلنت استفاده کنند درحالیکه درواقع اغلب ایمپلنت‌ها خوب هستند و مهم این است که کدام دکتر ایمپلنت در تهران اجرای این کار را بر روی بیمار انجام می‌دهد و قیمت ایمپلنت در تهران نیز پارامتری تعیین کننده است.

 

ایمپلنت دندان در تهران

 

هزینه ایمپلنت در تهران نسبت به سایر درمان‌های قدیمی نظیر فیکسچر، قطعات پروتزی و... بالاتر است و این هزینه تقریباً برای هزینه فیکسچر به‌علاوه‌ی قطعات پروتزی و هزینه‌ی لابراتوار هستند. یکی از روش‌های کاشت دندان در تهران، روش بریج است و در این روش برای جاگذاری دندان جایگزین، می‌بایست دندان‌های کناری تراشیده شود و مشکل این روش دقیقاً همین‌جاست و با این روش تقریباً دو دندان سالم به دلیل تراشیده شدن آسیب دیده و به تدریج پوسیده می‌شوند. درست هست که هزینه ایمپلنت در تهران مقداری بیشتر از سایر روش‌های جایگزینی دندان از دست رفته است، ولی باید به این نکته اذعان کنیم که کاشت دندان در تهران به روش ایمپلنت به دندان‌های کناری هیچگونه آسیبی نمی‌زند و حتی به دلیل تحریک استخوان‌های فک، مانع تحیل زودهنگام آن می‌شود.

یک دکتر ایمپلنت در تهران برای جایگزینی چند دندان از دست‌ رفته از روش‌های متفاوتی استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها استفاده از پروتزمتحرک است که این پروتز بدلیل سنگینی و فشاری که روی دندان‌های پایینی می‌آورد منجربه لق شدن دندان‌های مجاور و پوسیدگی می‌شود.در کلینیک ایمپلنت در تهران، هنگامی ‌که تمامی دندان‌های بیمار از دست رفته باشد، با ایمپلنت می‌توان آن‌ها را جایگزین نمود. این در حالی است که استفاده از پروتزهای کاملاً متحرک  برای بیمار مشکلات و موارد زیادی مانند، لقی پروتز، سختی تکلم، بیرون آمدن پروتز از دهان و... بوجود می‌آورد.

همان‌گونه که مستحضرید، عفونت‌ها و پوسیدگی دندان‌ها و بسیاری از عوامل دیگر، بعضاً موجب تحلیل رفتن بافت استخوانی در فک بالا یا پایین افراد می‌گردد و ایمپلنت در تهران با کاشت پایه‌ی تیتانیومی در این استخوان‌ها نه تنها از  تحلیل رفتن آن‌ها جلوگیری می‌کنند، بلکه موجب استحکام بیشتر آن‌ها نیز می‌شود. در مقابل هزینه ایمپلنت در تهران می‌توان گفت که عمر این نوع درمان بی‌دندانی از سایر روش‌ها بیشتر است و اگر مراقبت خوبی از دندان‌ها در روش ایمپلنت شود، ممکن است تا انتهای عمر انسان در کنارش باشد.

 در درمان از نوع ایمپلنت، بیمار به دلیل بی‌حسی موضعی، هیچگونه دردی احساس نمی‌کنند سپس با توجه به نوع درمان، پایه در استخوان جاگذاری می‌گردد و پس از کاشت پایه در استخوان، حدود 12 تا 24 هفته زمان لازم است که استخوان با پایه جوش بخورد. همان طور که ذکر شد به جای جایگزینی دندان مصنوعی به‌جای دندان طبیعی می‌توان از ایمپلنت استفاده نمود وهمچنین  فلز تیتانیوم بکار رفته در آن  نیز در این رابطه با بدن انسان سازگاری کامل دارد و حضور تیتانیوم در فک هیچ‌گونه مشکلاتی را بوجود نمی‌آورد.  هزینه ایمپلنت در تهران گرچه کمی بالا به نظر می رسد ولی در مقابل مزایای ایمپلنت در تهران همچون مقاومت بالا، راحتی، کاربردی بودن، توانایی جویدن طبیعی، نقش بستن لبخندی زیبا و... را در خود دارد که رضایت بیمار را فراهم می‌کند.

اگر به دنبال یک دکتر ایمپلنت در تهران هستید که علاوه بر تخصص از تجربه و تبحر بالایی نیز برخوردار باشد و یا یک کلینیک ایمپلنت در تهران را در نظر دارید که تجهیزات و فضای کلینیکی ایزوله و مجهزی را داشته باشد، ما برای شما پیشنهاد ویژه‌ای داریم:

 

کلینیک دندانپزشکی دکتر عباس گشاده‌ رو

 

کلینیک دندانپزشکی دکتر عباس گشاده‌ رو یکی از مجهزترین و معروف‌ترین‌ها به‌عنوان یک کلینیک ایمپلنت در تهران محسوب می‌گردد و دکتر گشاده رو با داشتن سابقه‌کاری و مدارج علمی و تخصصی بالا توانایی انجام بهترین درمان‌های ایمپلنت و زیبایی را برای مراجعین محترم دارند. کلینیک دندانپزشکی دکترگشاده رو با بهره‌گیری از کادری مجرب و کارآزموده و امکاناتی به ‌روز و مجهز یکی از پیشگامان این عرصه محسوب می‌شود که تاکنون موجب نقش بستن لبخند زیبای رضایتمندی بر لبان تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان شده است. شما می‌توانید در صورت تمایل با مراجعه به وبسایت کلینیک دندان‌پزشکی دکتر گشاده رو به آدرس tehranimplantteam.com می‌توانید ضمن کسب اطلاعات مفیدی در رابطه با دکتر گشاده رو، با دیدن نمونه‌های درمانی و ویدئوهای سایت و یا مطالعه مقالات موجود در آن در مورد روش‌های ایمپلنت در این کلینیک بیشتر آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو