حمیدرضا گرشاسبی: ببینید چقدر فشار روی یحیی گل‌محمدی است که دست به افشاگری زد

منبع: ساتین

31

1399/10/24

00:09


/ لیگ برتر ایران؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به گلایه‌های یحیی گل محمدی سرمربی این تیم بعد از بازی با استقلال واکنش نشان داد که در ادامه بخشی از صحبت‌های او را می‌خوانید:

*فکر می‌کنم دوست دارند وضعیت این‌طور باشد وگرنه دلیلی ندارد؛ بخصوص زمانی که تیم برای کسب عنوان قهرمانی آسیا عازم قطر بود و تیم از نظر روحی و روانی به هم ریخت و چند ستاره تیم جدا شدند.یحیی گل محمدی هم مظلوم واقع شده است.

*افرادی که -به پرسپولیس- می آیند مقصر نیستند. مقصر تصمیم گیرندگان هستند که افراد را می‌گذارند و به جای ایجاد نشاط، استرس و ناامیدی و نگرانی تزریق می‌شود.

*چرا باید یک سرمربی بعد از یک بازی قابل قبول که رضایت هوادارانش را به دنبال داشته است، به این شکل مصاحبه کند و ناراحت باشد؟ قطعاً این انرژی و ناراحتی به تیم تزریق می‌شود و در آینده چالش ایجاد می‌کند.

*ببینید چقدر فشار است که گل محمدی مجبور شد به هواداران بگوید و افشا کند که چه خبر است. این برای ورزش و فوتبال ما قشنگ نیست؛ برای دو تیمی که باید الگو باشد. از آن‌طرف هم -استقلال- وریا غفوری می‌نالید. من خودم قفل کرده‌ام که چه بگویم!

*این تیم صاحب، مالک و تصمیم گیرنده دارد. این شکل صحبت -اولتیماتوم دادن به وزارت ورزش- شایسته نبود و چنین چیزی ندیده بودم.

*آقای سمیعی (مدیرعامل فعلی پرسپولیس) آدم بسیار خوبی است. بنده پیشنهادی دارم. سمیعی باید تکلیف خودش را با این وضعیت مشخص کند. خیلی هم راحت است و باید جلسه‌ای برگزار کنند. باید گل محمدی را به جلسه هیات مدیره دعوت کنند و این مسائل در خانواده حل بشود. قبل و بعد از فینال آسیا گل محمدی دارد این حرف را می‌زند و رسانه‌ای می‌شود. پس چرا فکر و تدبیری نمی‌شود؟ حل کردن این مورد اینقدر سخت است؟

*دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرمایه دارانی هستند که آنها را در فقر نگه می‌دارند. نمی‌خواهم بگویم دست اندازی می‌شود ولی وقتی شیر فلکه باز می‌شود، انحرافی هایی هست که چیزی به خودشان نمی‌رسد؛ بخصوص پرسپولیس. پرسپولیس می‌تواند خودش را اداره کند، در تمام استان‌ها پایگاه‌هایش را قوی کند و ورزشگاه هم بسازد؛ به خاطر همه اسپانسر و خیل عظیم هواداران. گاهی اوقات اسپانسرهای عاشق می آیند ولی با بداخلاقی‌ها فراری می‌شوند و کار به دادگاه می‌کشد.

*سال ۱۳۹۴ پرسپولیس را تحویل گرفتیم و اجازه ندادیم حاشیه‌ها شکل بگیرد. فونداسیون‌ها گذاشته شد ولی الان دارد برعکس می‌شود. پرسپولیس باید خودش را بازسازی کند. دست این تیم در دو دوره به جام قهرمانی آسیا نرسید. الان باید برنامه ریزی کنند و تمرکز داشته باشند و فکرشان را بگذارند برای دست یابی به جام و افتخارآفرینی برای کشور نه اینکه سرمربی بگوید هیات مدیره را درست کنید. نمی دانم به خدا! زبان قاصر و خسته است از گفتن این مطالب!

وضعیت پرسپولیس پرسپولیس نیوز اخبار فوتبال داخلی اخبار پرسپولیس

ساتین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو