دانشگاه های برتر کانادا را بشناسید

منبع: ساتین

81

1399/10/24

00:09


آیا علاقمند به تحصیل در کانادا هستید؟ این کشور به­خاطر امکانات آموزشی برجسته و تمرکز زیادش روی یادگیری بیش­تر شناخته ­شده است. اگر شما نیز قصد دارید تحصیلاتتان را در کانادا ادامه دهید، درخواست ویزای دانشجویی کانادا دهید؛ ما نیز شما را در رسیدن یه این رویا یاری خواهیم کرد.

دانشگاه ­های برتر کانادا

این یک حقیقت شناخته­شده است که کانادا استاندارد آموزشی بالایی دارد و مدارس و دانشگاه­های باکیفیتی را برای یادگیری عرضه می­کند. جامعه­ی چندفرهنگی کانادا، به عنوان یک رهبر جهانی در آموزش، در طول سال­ها، بیش از ۳۰۰۰۰۰۰ دانشجوی بین­المللی را در موسسات معتبر خود پذیرفته است.

دانشگاه تورنتو

  • در بزرگ­ترین شهر کانادا واقع شده و در رتبه­بندی بین­المللی، رتبه­ی ۳۴ را به خود اختصاص داده است.
  • در سال ۱۸۲۷ تاسیس شده، به­خاطر نوآوری­های پژوهشی تحسین زیادی دریافت کرده و هم­چنین پیشگام در پژوهش­های مربوط به سلول بنیادی و انسولین بوده است.
  • این دانشگاه از بیش از ۱۶۱ کشور از سراسر دنیا دانشجو دارد و نزدیک به ۷۰۰ برنامه­ی درسی کارشناسی را ارائه می­دهد.

دانشگاه بریتیش­کلمبیا

  • در رتبه­بندی بین­المللی، رتبه­ی ۴۰ را به خود اختصاص داده است.
  • در سال ۱۹۵۱ گشوده شده، نوآوری را سرلوحه­ی کار خود قرار داده و وضعیت موجود را به چالش کشید.
  • برنامه­های آموزشی برجسته­ای را عرضه کرده که سالیانه بیش از ۱۳۰۰۰ دانشجوی بین­المللی از ۱۵۵ کشور را جذب می­کند.
  • ۳۰۰ برنامه­ی آموزشی کارشناسی برای دانشجویان بومی و بین­المللی دارد.
  • بزرگ­ترین دانشکده­ها عبارتند از علوم، پزشکی و تجارت.

دانشگاه کلگری

  • این دانشگاه بهترین سنت­های دانشگاه را با انرژی پرجنب­وجوش شهر کلگری ترکیب می­کند.
  • دانشگاه در مرکز شهر کلگری و رو به کوه­های زیبای راکی قرار دارد.
  • بیش از ۲۰۰ برنامه­ی دانشگاهی ارائه می­کند.
  • دانشگاه کلگری تمرکز زیادی روی اجتماع و یکپارچگی دارد، که به این معناست که همواره از دانشجویان بین­المللی استقبال می­شود.

دانشگاه آلبرتا

  • دانشگاه آلبرتا در تلاش است خود را میان بهترین دانشگاه­های جهان جای دهد، و به­تازگی با دستیابی به رتبه­ی ۹۶ به این هدف رسیده است.
  • این دانشگاه بیش از همه به­خاطر برنامه­های هنری و انسان­دوستانه­اش مشهور است.
  • ۲۰۰ برنامه­ی دانشگاهی کارشناسی ارائه می­دهد.
  • بیش از ۸۰۰۰ دانشجوی این دانشگاه بین­المللی هستند و به اجتماعات دانشگاهی منحصربه­فردی تعلق دارند.

دانشگاه مونترال

  • این دانشگاه مرکز تسهیلات و امکانات پژوهشی پیشتاز کانادا است و اولین موسسه­ی آموزشی و پژوهشی در کبک بود.
  • عنوان بهترین دانشگاه جامع فرانسوی­زبان در دنیا را به خود اختصاص داده است.
  • دانشگاه مونترال که در قلب پایتخت فرهنگی کانادا واقع شده، دارای گوناگونی بسیار است و از تمام دانشجویان بین­المللی استقبال می­کند، و حتی بخشی اداری را به رسیدگی به اسکان راحت­تر این دانشجویان اختصاص داده است.

 

هزینه تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی

هزینه تحصیل در کانادا چقدر است؟ خبر خوب این است که تحصیل در کانادا مقرون به صرفه است. درست است! ارزان تر از آنچه فکر میکنید. وقتی صحبت از تحصیلات بعد از متوسطه می شود ، شهریه ما به طور کلی از کالج ها و دانشگاه های استرالیا ، انگلیس و ایالات متحده پایین تر است.

این صفحه اطلاعات لازم برای درک هزینه تحصیل در کانادا از مقطع ابتدایی تا دبیرستان ، کالج ، دانشگاه ، تحصیلات تکمیلی ، مدرسه زبان و سایر موارد در اختیار شما قرار خواهد داد.

هزینه های تحصیل شما بیشتر از شهریه و سایر مخارج است. ما اطلاعات مربوط به حساب درآمد و خرج شما را تهیه کرده ایم که در برنامه ریزی برای سایر هزینه ها ، مانند هزینه های زندگی ، به شما کمک می کنیم.

هزینه مدرسه ابتدایی در کانادا

مدرسه ابتدایی عمومی برای ساکنین کانادا رایگان است. اگر فرزند خود را برای تحصیل به کانادا می فرستید ، لطفاً با مدرسه تماس بگیرید تا دریابید که آیا از دانشجویان خارجی شهریه دریافت میکنند یا خیر. بعضی اوقات ، مدارس برای شرکت در فعالیت‌های اضافی ، مانند تیم های ورزشی یا مسابقات مدرسه ، هزینه های اندکی را برای فرزند شما می پردازند. بیشتر کودکان ناهار خود را به مدرسه می آورند ، با این حال ، برخی از مدارس برنامه های ناهارخوری یا ناهار گرم را ارائه می دهند که در آن ممکن است فرزند شما یک وعده غذایی بخرد.

هزینه تحصیلات تکمیلی در کانادا

تحصیلات تکمیلی شما یک سرمایه گذاری حرفه ای هوشمند است. برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در کانادا در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است ، و هزینه نسبتاً پایین زندگی ما این فرصت را برای دانشجویان خارجی مانند شما جذاب تر می کند. حتی شهرهای بزرگ کانادا از بسیاری از شهرهای جهان مقرون به صرفه تر است.

شهریه تحصیلات تکمیلی در کانادا بسته به برنامه و مکانی که انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد. از ابزار جستجوی ما استفاده کنید تا برنامه تحصیلات تکمیلی خود را پیدا کنید و محاسبه کنید که هزینه آن برای شما چقدر خواهد بود:

برای اینکه ایده ای در مورد هزینه ها به شما ارائه دهیم ، ابزار جستجوی خود را بر تعدادی از برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در سراسر کانادا آزمایش کردیم. ما دریافتیم که شهریه می تواند از ۲۵۰۰دلار کانادا درسال تا تقریبا ۱۸۰۰۰دلار کانادا در سال برای یک مدرک کارشناسی ارشد متغیر باشد.یک مدرک دکترا ممکن است شما را ۲۵۰۰ تا ۱۷۰۰۰  دلار کانادا در سال به خرج بیندازد.

اگر بودجه محدودی دارید ، حتماً برنامه هایی را از استانها و مدارس مختلف مقایسه کنید. این ابزار همچنین تخمینی از هزینه های برآورد شده برای کتاب و لوازم را به شما می دهد.

هزینه اسکان ، غذا و حمل و نقل محلی از شهری به شهری دیگر متفاوت است. ابزار جستجوی ما ایده خوبی درمورد هزینه ای که پس از انتخاب مدرسه خودمی کنید به شما می دهد ، با این حال متوجه شدیم که هزینه های زندگی برای یک سال به طور متوسط در حدود ۱۲۰۰۰ دلارکانادا است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا با تراست

قوانین مهاجرت بسیار پیچیده است، ولی اصلاً نگران نباشید؛ چراکه وکلای با تجربه و حرفه‌ای ما در تراست با تمامی روش‌های قانونی مهاجرت آشنا هستند و می‌توانید کار مهاجرت تحصیلی خود را به آنان بسپارید. کافیست با مراجعه به سایت trustimm.com وقت مشاوره رزرو کنید.

 

/ پایان رپورتاژ اگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو