در نشست خبری نخستین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» مطرح شد: رضا کیانیان: به این دلیل به این جشنواره اضافه شدم که این رویداد قصد دارد که به کسانی بها دهد که هیچگاه جدی گرفته نشدند

منبع: سینما پرس

29

1399/10/24

00:19


سینماپرس: نشست خبری نخستین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» ظهر امروز در محل پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب با حضور رضا کیانیان، بهروز قریب پور، کمال تبریزی، فردین خلعتبری، مازیار رضاخانی و در حضور اهالی رسانه برگزار شد.

رضا کیانیان در اعطای عضویت افتخاری عکاسان خانه سینما

سینماپرس: نشست خبری نخستین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» ظهر امروز در محل پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب با حضور رضا کیانیان، بهروز قریب پور، کمال تبریزی، فردین خلعتبری، مازیار رضاخانی و در حضور اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، نشست خبری نخستین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» ظهر امروز در محل پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب با حضور رضا کیانیان، بهروز قریب پور، کمال تبریزی، فردین خلعتبری، مازیار رضاخانی و در حضور اهالی رسانه برگزار شد.  

بهروز قریب پور رییس شورای سیاستگذاری این جشنواره در ابتدای این نشست گفت: این جشنواره حرکتی از درون خانواده هنرمندان است، امیدوارم این جشنواره بتواند با موفقیت پیش برود، اولین شرکت کننده این جشنواره دختر خانم نوجوانی از سیستان بلوچستان بود، این اتفاق باعث شد تا ما دلگرم باشیم که این جشنواره توانسته در تمامی کشور تاثیرگذار باشد.  

کمال تبریزی دبیر بخش فیلم جشنواره هنر زنده است در ابتدای صحبت هایش گفت: ما و گروه این جشنواره همه با هم کاری را انجام می دهیم که نسبت به جشنواره های دیگر شکل متفاوتی دارد، اتفافات این جشنواره به نظر من اتفاقات خوبی در بخش های مختلف هنری است.  وی در همین راستا ادامه داد: در بخش سینما تمرکز این جشنواره بر هنرمندان جوان است، کسانی که شاید در جشنواره های دیگر نتوانند جایی پیدا کنند، این منافی با حضور بزرگان سینما نیست، ما سعی می کنیم که حس رقابت را کم کرده و به نقد و بررسی فیلمها بپردازیم. ما می خواهیم در این جشنواره به افراد جوان امکان ظهور و بروز بدهیم.

رضا کیانیان عضو شورای سیاست گذاری این جشنواره در ابتدای صحبت هایش گفت: من به این دلیل به این جشنواره اضافه شدم که این رویداد قصد دارد که به کسانی بها دهد که هیچگاه جدی گرفته نشدند، ما در سینما، تئاتر و موسیقی جوانان بسیاری داریم که هیچگاه دیده نشده اند.  

فردین خلعتبری دبیر بخش موسیقی جشنواره «هنر زنده است» گفت: دغدغه های شخصی من با فکر جمعی این جشنواره همخوانی دارد، امیدوارم این جمع بتواند به چیزی که در ذهن دارد برسد، ما می خواهیم فاصله خود با مطبوعات را کم کنیم، اگر مطبوعات نباشند این جشنواره راه خود را به درستی نمی رود. ما در عرصه موسیقی منتقد بسیار کم داریم، امیدوارم اهالی مطبوعات به این جشنواره کمک کنند تا شاهد اتفاق بسیار خجسته ای باشیم.  

وی در همین راستا ادامه داد: پیش از این بسیاری از جوانان پیش من می آمدند اما نمی توانستم برایشان کار خاصی انجام دهم. این جشنواره میخواهد دقیقا از همین طیف و نسل حمایت کند.  

سیف الله صمدیان یکی دیگر از اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره گفت: امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد، این جشنواره نوع تازه و نادری از جشنواره محسوب می شود، جشنواره ای که طبیعتا در ابتدای راه بوده و برای رشد و پیشرفت به کمک نیاز دارد.  

در ادامه این نشست خبری پیام محمود کلاری یکی دیگر از اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره هنر زنده است به صورت تصویری پخش شد.

مازیار رضاخانی مدیر جشنواره «هنر زنده است» گفت: این جشنواره در جهت تکریم هنر و اهالی جوان هنر شکل گرفته است، برای ما حضور هنرمندان در این جشنواره افتخار است، امیدوارم این احترام که زیبنده هنرمندان است نشان دهد که به واقع هنر زنده است.

قریب پور در همین راستا ادامه داد: حضور شهرام مکری، محمود کلاری، پیمان معادی، پیمان یزدانیان، نیکی کریمی و بسیاری از عزیزان در بخش هیات داوران برای ما به شدت افتخار آمیز است، نکته فوق العاده مهم این است که هرکدام از این دوستان با بلندنظری به ما اضافه شدند. فراموش نکنیم این آخرین رویدادفرهنگی این قرن است که اسفند ماه امسال برگزار می شود.  

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو