لیزر چیست؟ دستگاه لیزر خانگی خوبه؟

لیزر چیست؟ دستگاه لیزر خانگی خوبه؟


منبع: روزیاتو

215

1399/10/24

00:22


سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر بخواهیم از پرهزینه ترین اقدامی که هر شخصی می تواند برای خود انجام بدهد سخن بگوئیم باید به لیزر و مراجعه به کلینیک های زیبایی برای رفع موهای زائد بدن اشاره کنیم، حتما می دانید از بین بردن موهای زائد تنها مختص به خانم ها نبوده و آقایان نیز برای رهایی از شر موهای زائد خود به کلینیک زیبایی مراجعه کرده و در صدد از بین بردن موهای زائد خود هستند.
همانطور که می دانید از بین بردن موهای زائد قبل از لیزر با موزر یا ماشین اصلاح و روش های دیگری انجام می شد که هنوز هم عده بسیار زیادی در پی آن هستند، شما می توانند برای اطلاع از قیمت ماشین اصلاح سر با مجموعه فروشگاه آنلاین الانزا همراه شوید و از نمونه های مختلف آن دیدن کنید و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید.
در کنار استفاده از ماشین های اصلاح و تیغ  ما برای شما پیشنهاد مقرون به صرفه تری خواهیم داشت تا از شر هزینه های اضافی لیزر رها شوید و در خانه با کمترین امکانات در کمترین زمان ممکن با موهای زائد خود خداحافظی کنید، مطمئنا کنجکاو شده اید بدانید در مورد چه دستگاهی صحبت می کنیم باید بگیم استفاده از دستگاه لیزر آن هم در خانه می تواند شما را بسیار کمک کرده. در ادامه برای آشنایی بیشتر با دستگاه لیزر خانگی خوبه؟ یا خیر با الانزا همراه شوید.

لیزر چیست؟

دستگاه لیزر موهای زائد دستگاهی است که به وسیله ی آن موهای زائد و اضافی بدن را از بین برده، سوالی که به وجود می آید این است که چگونه از شر موهای زائد با لیزر راحت می شوند؟ و چگونه کار می کند؟ ممکن است برخی از شما ندانید که لیزر توسط تابش نور و لیزر به سطح پوست فولیکول های موی شما را ضعیف و سست کرده تا جایی که دیگر پس از چند جلسه احتیاجی به شیو کردن و استفاده از کرم های مو بر نخواهید داشت. این دستگاه ها تا چندی پیش تنها در مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی استفاده می شده اما با مرور زمان استفاده آن ها به کلینیک ها محدود نشده است و راه به خانه ها پیدا کرده است تا شما از شر هزینه های گزاف نجات پبدا کنید.

نحوه انجام لیزر خانگی

فولیکول موهای زائد بدن پس از برخورد اشعه لیزر به تدریج ضعیف و سست می شوند و این روند زمانی که در چرخه رشد هستند توسط گرمای ساطع شده از دستگاه دچار اختلال و وقفه شده تا جایی که از رشد آن ها جلوگیری به عمل آمده و دیگر موهای زائد از بین خواهند رفت. تنها مشکل این چرخه رشد بی وقفه موهای بدن است که نیاز به ترمیم و چند ج لسه لیزر در طی چندین ماه وجود دارد تا آرام آرام از بین برود. فراموش نکنید این از بین رفتن دائمی نبوده و شما برای رهایی از آن باید هر ۶ الی ۸ ماه یکبار برای شارژ مجدد موهای زائد خود به کلینیک رفته و با دستگاه لیزر مجددا فولیکول های مو را سست کرده تا از بین بروند.
شما می توانید برای آگاهی از قیمت دستگاه لیزر خانگی با الانزا همراه شوید و به صورت غیر حضوری از هزینه و تنوع این دستگاه ها اطلاع پیدا کنید.

کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب است؟

کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب است؟ 

مطمئنا بار ها شنیده اید کسانی که پوستی روشن و موهایی ضخیم دارند بهتر از دیگر اشخاص نتیجه خواهند گرفت تا جایی که ممکن است فکر کنید اگر پوستی روشن و موهایی مشکی و ضخیم نداشته باشید جواب درستی نمی گیرید اما این تصور کاملا اشتباه است چرا که همه مدل پوست با هر ضخامت مویی جواب خواهند گرفت تنها در میزان از بین رفتن کامل موهای زائد تفاوت وجود خواهد داشت.

  • رنگ پوست: رنگ پوست افراد معمولا به ۶ دسته تقسیم می شود که در نهایت براساس میزان رنگدانه آن دسته بندی خواهد شد، اگر پوست شما کمترین میزان رنگدانه را داشته باشد نمره ۱ و سفید پوست هستید، اگر بیشترین مقدار رنگدانه را داشته باشد نمره ۶ خواهید گرفت و پوست شما سبزه است. در نهایت اصلا نگران نباشید چرا که براساس رنگ پوست شما دستگاه مناسب تان استفاده خواهد شد.
  • رنگ مو: از آنجایی که پوست های روشن نور کمتری جذب خود می کند نور بیشتر به موهای بدنتان می رسد در نهایت موهای زائد زودتر از بین می روند اگر این موها تیره تر هم باشند که بیشتر تاثیر می گذارد و زودتر از بین می روند.
    امروزه به دلیل استقبال خوب در شاخه مد و زیبایی، شاهد تنوع زیادی از برندهای مختلف داخلی و خارجی، در طیف وسیعی از تناژ رنگ مو هستیم. می‌توانید بسته به اینکه می‌خواهید رنگ ثابت باشد و مدت زمان طولانی روی موهایتان بماند، یا اینکه موقت باشد، آن را از میان محصولات موقت، نیمه دائم یا دائم انتخاب کنید.

آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟

آیا دستگاه لیزر خانگی خوب است؟ 

بی تردید استفاده از دستگاه لیزر خانگی بسیار وسوسه کننده و مناسب خواهد بود چرا که هم از نظر هزینه و هم از نظر ایمنی بیشتر مورد تایید قرار گرفته است. شما با استفاده از این دستگاه می توانید بدون دغدغه وقت دهی کلینیک و از دست رفتن زمان خود در کمترین زمان ممکن خودتان در منزل از دست موهای زائد رها شوید. اما حتما توجه داشته باشید که برای انجام این روش در منزل حتما باید مهارت و تجربه کافی داشته باشید تا به پوست خود آسیبی نزنید در غیر این صورت در تمامی گزینه ها این روش خانگی بهتر از انجام لیزر در کلینیک است.

نتیجه گیری

استفاده از دستگاه لیزر خانگی همانند دستگاه لیزر در کلینیک ها بوده، تنها تفاوت آن این است که این دستگاه ها کوچک تر و قابل حمل هستند تا جایی که شما می توانید به راحتی داخل کیف خود آن را جابجا کنید. اما برای استفاده از این ابزار در منزل شما نیاز به چند جلسه تمرین و کلاس برای انجام آن خواهید داشت تا در اثر اشعه و گرمای آن به پوست خود آسیب نزنید. شما می توانید برای خرید این محصولات آرایشی و بهداشتی به فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/ ) مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 4.7 / 5. تعداد رای: 3

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر

لیزر چیست؟ دستگاه لیزر خانگی خوبه؟

دیجیاتو
۲ نظر

لغو پاسخ

ورود

  • sahab دی 23, 1399

    بسیار عالی ، مقاله بسیار کاملی بود
    ممنون روزیاتو

  • sanaz دی 23, 1399

    مطلب مفیدی بود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو