دانلود دوره آموزشی Become A Learning Machine

منبع: دانلود ها

103

1399/10/24

00:26


Udemy – Become A Learning Machine 2.0: Read 300 Books This Year

تبدیل شدن به یک ماشین یادگیری: چگونه در یک سال ۳۰۰ کتاب بخوانیم؟

دوره-آموزشی-Become-A-Learning-Machine

در دوره آموزشی Become A Learning Machine شما یاد خواهید گرفت که با یک برنامه کامل و دقیق، بیش از ۳۰۰ کتاب را در عرض یک سال بخوانید. شاید چنین چیزی در ابتدا به‌نظرتان غیرممکن باشد، اما کافی است که رویاهای خود را با این دوره واقعیت بخشیده و با رعایت نکات، در نهایت به هدف تعیین شده خود برسید. جای تعجبی وجود ندارد که بیل گیتس، ایلان ماسک، مارک کوبان، ویل اسمیت و بسیاری دیگری از افراد کاملا موفق جهان، در طول یک ماه بیشتر از سایر مردم مطالعه می‌کنند. این رمز موفقیت است و شما نیز می‌توانید در چنین مسیری قرار بگیرید. ما در این دوره به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید کتاب‌های مناسبی را مطالعه کرده و از طریق آن‌ها، سرعت خود را نیز بالا ببرید.

در دوره آموزشی Become A Learning Machine یاد خواهید گرفت که تندخوانی را به ‌عنوان یک شیوه در مطالعه‌ی خود داشته باشید و در عین حال، بیشترین تمرکز و یادگیری را نیز از آن‌ها کسب کنید. این دوره شامل چارچوب‌های اثبات شده و موفق در مطالعه است و می‌توانید آیین مطالعه و کتاب‌خوانی خود را توسعه دهید. می‌توانید خواندن را به یک اکت سرعتی تبدیل کرده و از توانایی‌های خود بهترین بهره را ببرید. توجه داشته باشید که هدف ما در این دوره، خواندن کتاب‌های داستان نیست، بلکه یادگیری و مطالعه‌ی علمی در این دوره اهمیت بسیار زیادی دارد. صرفا تندخوانی در این دوره مطرح نخواهد بود، چرا که باید مطالب دقیقا به ذهن وارد شدن و سرعتی خواندن، فایده چندانی برای فرد نخواهد داشت.

محتوای دوره:

  • مقدمه
  • عواملی که امکان شانس کتاب‌های بیشتر را سلب می‌کند
  • توسعه دادن آیین مطالعه
  • ایجاد برنامه برای مطالعه
  • استفاده از ابزارهای مطالعه خودآموز
  • چارچوب پنج مرحله‌ای خواندن
  • وارد کردن مباحث به ذهن از طریق یادگیری
  • تبدیل خواندن به عمل
  • صحبت‌های نهایی

دوره-آموزشی-Become-A-Learning-Machine

info

In this course, I’ll show you the entire, FULLY UPDATED step-by-step blueprint I’ll use to read over 300 books this year.

Because reading isn’t just something you should do — it’s a must if you want to live your dreams.

It’s no wonder Bill Gates, Warren Buffett, Elon Musk, Mark Cuban, Will Smith and many more of the world’s most radically successful people read more in a month than most people do in a decade.

In this course, I’ll help you become a learning machine as well.

I’ll show you how to pick the right books, and how to get through them as quickly as humanly possible so you can take what you learn to get real results in your life.

If you want to read more fiction books, this course isn’t for you. This also isn’t a course just on “speed reading” because I prefer reading the right things than reading the wrong things quickly.

Courses:

Introduction
The Monster Myth Sabotaging Any Shance of Reading More Books
Develop Your Reading Ritual
Create Your Curriculum
Learn the Insider Reading Tools
The Five Step Reading Framework
Ingrain What You Learn
Turn Your Reading Into Action
Final Thoughts

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود دوره آموزشی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو