چرا مشاوره پزشکی را از مشورپ بگیریم؟

72

1399/10/24

00:32


مراجعه حضوری به مطب پزشک، از آن دسته کارهایی است که زمان زیادی از ما می‌گیرد. حتما شما هم با آن جمله معروف در مطب پزشکان برخورد کرده‌اید که «نوبتی که برای ویزیت به شما اعلام شده به معنی زمان حضور شما در مطب است نه ملاقات با پزشک!» همین موضوع باعث می‌شود تا ساعت‌های متمادی در اتاق انتظار منتظر بمانیم تا بتوانیم پزشک موردنظرمان را ملاقات کنیم.

چرا مشاوره پزشکی را از مشورپ بگیریم؟

 

به گزارش بهداشت نیوز، مراجعه حضوری به مطب پزشک، از آن دسته کارهایی است که زمان زیادی از ما می‌گیرد. حتما شما هم با آن جمله معروف در مطب پزشکان برخورد کرده‌اید که «نوبتی که برای ویزیت به شما اعلام شده به معنی زمان حضور شما در مطب است نه ملاقات با پزشک!» همین موضوع باعث می‌شود تا ساعت‌های متمادی در اتاق انتظار منتظر بمانیم تا بتوانیم پزشک موردنظرمان را ملاقات کنیم.

حالا که برای همه نیازهایمان در اینترنت پاسخی وجود دارد، چرا برای مشاوره با پزشکان از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ارائه کننده خدمات پزشکی استفاده نکنیم؟ مشورپ یکی از بهترین پلتفرم‌های مشاوره پزشکی است که می‌توانید برای دریافت خدمات پزشکی و سلامت به آن مراجعه کنید. مشورپ این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت آنلاین (متنی، صوتی و تصویری) با پزشکان مختلف مشاوره داشته باشید. اما چرا مشاوره پزشکی را از مشورپ بگیریم؟

در مجله مشورپ بخوانید: غذاهای مضر برای فیبروم رحمی

دسترسی به پزشکان مختلف

وقتی می‌خواهیم به دکتر مراجعه کنیم، معمولا یکی از بزرگترین مشکلاتمان پیدا کردن پزشک خوب و باتجربه است. برای این کار اغلب به سراغ دوستان و آشنایانمان می‌رویم و از تجربیات پزشکی آنها استفاده می‌کنیم. مشورپ بانک اطلاعاتی کاملی از بهترین پزشکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق آن به اطلاعات شغلی و تحصیلی پزشکان، سابقه طبابت، امتیازشان از دیدگاه سایر کاربران، نظرات کاربران، تقویم کاری و رزرو جلسه، حوزه تمرکز پزشک، شماره نظام پزشکی و... دسترسی داشته باشید و بر اساس این موارد، پزشک موردنظرتان را انتخاب کنید. در سال‌های گذشته، افرادی که در شهرها یا روستاهای دور از مرکز زندگی می‌کردند، عملا امکان بهره‌مند شدن از پزشکان خوبی که بیشترشان ساکن مراکز استان‌ها یا تهران بودند را از دست می‌دادند. مشورپ امکانی فراهم کرده تا در هر نقطه ایران که زندگی می‌کنید بتوانید از مشاوره‌های بهترین متخصصان استفاده کنید.

معمولا پس از مراجعه حضوری برای ویزیت، دیگر دسترسی به پزشکمان نداریم و برای ارتباط تلفنی یا پرسیدن هر نوع سوال باید با منشی مطب در ارتباط باشیم. مشورپ کمک می‌کند تا بی‌واسطه بتوانیم سوالات مراقبتی و بعد از ویزیت را از پزشک خود بپرسیم.

چرا مشاوره پزشکی را از مشورپ بگیریم؟

 

مشاوره آنلاین روانشناسی با مشورپ

صرفه‌جویی در زمان

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، مراجعه حضوری به مطب پزشکان زمان خیلی زیادی از ما می‌گیرد و از طرفی پزشکان معمولا هر روز در مطب‌هایشان ویزیت نمی‌کنند. جدا از زمان انتظار شما برای ویزیت شدن، برای رسیدن به مطب هم مجبورید ساعت‌های طولانی در ترافیک بمانید یا مدت زیادی دنبال جای پارک خودرو بگردید. مشورپ این امکان فراهم کرده تا در فضای امن خانه خودتان و در هر زمان که مایل بودید، بتوانید با مشاورتان به صورت آنلاین تماس بگیرید. پزشکان مشورپ در هر ساعت از شبانه‌روز و در همه روزهای هفته در دسترس هستند و شما می‌توانید در هر لحظه با پزشکان و متخصصان مورد نظرتان مشاوره داشته باشید.

در مشورپ بخوانید: تست کرونا در منزل

صرفه‌جویی در هزینه

وقتی به صورت آنلاین از خدمات پزشکی استفاده می‌کنید، هزینه‌هایتان به مراتب کمتر می‌شود. حداقل زمان مشاوره شما ۱۵ دقیقه است که می‌توانید به‌طور کامل از این زمان استفاده کرده و مبلغی کمتر از ویزیت حضوری پرداخت کنید. جدا از هزینه خود ویزیت، در مشاوره آنلاین  هزینه‌های رفت و آمد هم حذف می‌شود.

پروسه آسان و سریع

استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی بسیار سریع و آسان است. وارد سایت یا اپلیکیشن مشورپ می‌شوید و بدون نیاز به ثبت‌نام، روی گزینه «مشاوره پزشکی» کلیک می‌کنید. در بخش موضوع مشاوره می‌توانید زمینه‌ موردنظرتان را انتخاب کنید. پزشکان به تفکیک تخصصشان در این بخش دسته‌بندی شده‌اند. به طور مثال اگر برای ریزش مو نیاز به مشاوره دارید، روی بخش پوست و مو کلیک و مشاورتان را انتخاب کنید. امتیاز هر مشاور کنار نام او ثبت شده و وضعیت نیز به ۳ صورت آنلاین، در حال مشاوره و مرخصی نوشته شده است. شما می‌توانید یکی از پزشکان آنلاین را انتخاب کرده و روی گزینه مشاوره تلفنی، متنی یا ویدیویی کلیک کنید. در مرحله بعد شماره موبایلتان را وارد و مبلغ مشاوره را به صورت آنلاین پرداخت می‌کنید. پس از پرداخت مبلغ، اگر پزشک آنلاین باشد در همان لحظه و اگر در دسترس نباشد، در اولین فرصت (که معمولا کمتر از ۲ ساعت طول می‌کشد) با شما تماس خواهد گرفت. می‌توانید همه سوالاتتان را پزشک موردنظر بپرسید و علائم بیماری خود را با او مطرح کنید. پزشک پس از دریافت شرح حال کامل، برایتان دارو تجویز می‌کند که می‌توانید با ارائه آن نسخه به تمامی داروخانه‌ها، داروی خود را تهیه کنید. وقتی مکالمه شما با پزشک به پایان رسید، می‌توانید بر اساس رضایتتان به پزشک امتیاز بدهید و نظرتان را در بخش نظرات کاربران ثبت کنید تا کاربران دیگر هم بتوانند راحت‌تر پزشک موردنظرشان را انتخاب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو