معرفی رنگ موی شرابی روشن و فرمول ترکیب این رنگ مو

معرفی رنگ موی شرابی روشن و فرمول ترکیب این رنگ مو


منبع: آرگا

351

1399/10/24

00:33


در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی شرابی روشن زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این رنگ مو با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد.

رنگ موی شرابی روشن از انواع طیف های رنگ مو شرابی می باشد و شما می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود از این مدل رنگ مو جذاب و متفاوت استفاده نمایید.

فرمول و مدل رنگ موی شرابی روشن

رنگ مو شرابی از انواع رنگ موهای پرطرفدار و محبوب می باشد و به صورت انواع رنگ مو شرابی تیره و بلوند موجود است و شما می توانید با توجه به نظر و سلیقه شخصی خود از بین این طیف های مختلف رنگ مویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

رنگ مو شیک شرابی

فرمول ترکیبی رنگ مو شرابی بور

رنگ مو شرابی بلوند به رنگ مو شرابی بور نیز معروف می باشد و اگر شما به رنگ موهای بلوند علاقه مند هستید می توانید از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید. در ادامه فرمول ترکیبی رنگ مو شرابی بور را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

فرمول رنگ مو

  • رنگ مو شماره ۷.۵۴ آتوسا ژله ای : به مقدار ۲/۳ تیوپ
  • رنگ موی WR4 آتوسا : به مقدار ۱/۴ تیوپ

رنگ موی روشن شرابی

مدل های رنگ مو شرابی روشن

رنگ مو شرابی علاوه بر اینکه باعث ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خانم ها می شود به موها نیز جذابیت منحصر به فردی می بخشد به همین دلیل این رنگ مو امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است.

رنگ مو شرابی برای خانم ها با هر رنگ پوستی مناسب می باشد و شما می توانید از بین طیف های مختلف آن با توجه به رنگ پوست تان رنگی مناسب را انتخاب نمایید همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید چشم هایتان را همیشه میکاپ نمایید این رنگ مو بی نظیر می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

رنگ مو شرابی بور روی موها با پایه بلوند تیره جذابیت خاصی دارد و شما می توانید جذابیت ظاهری تان را به کمک این رنگ تکمیل نمایید.

خانم ها با رده سنی مختلف می توانند از رنگ مو شرابی بور برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایند همچنین به کمک این رنگ می تواند موهایتان را به صورت آمبره یا سامبره رنگ بزنید و جذابیت خاصی را به موهای خود ببخشید.

مدل رنگ مو شرابی

رنگ مو شرابی روشن زنانه

 

رنگ مو شیک شرابی روشن

 

مدل رنگ موی روشن زنانه

رنگ موی شیک شرابی

رنگ موی خاص شرابی

مدل رنگ موی خاص شرابی

رنگ موی جذاب شرابی

رنگ موی شرابی روشن مخصوص خانم ها

رنگ مو شرابی روشن

در این بخش از آرایش و زیبایی توجه شما را به انواع مدل های رنگ مو شرابی بور جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید رنگ مویی خاص و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو