معنای خالکوبی های بدن مسی؛ از چهره مادرش تا چشم همسرش!

منبع: سیمرغ

129

1399/10/24

11:09


معنای خالکوبی های بدن مسی؛ از چهره مادرش تا چشم همسرش!

مسی خالکوبی های مختلفی برروی بدن خود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم

معنی هر کدام از خالکوبی های لیونل مسی چیست؟

معمولا مسی و رونالدو در مورد همه چیز مورد مقایسه قرار می گیرند. هر دو از نظر ورزشی رقابت تنگاتنگی دارند هر چند که از نظر زندگی شخصی تفاوت هایی میان سلیقه های این دو وجود دارد.

کریستیانو رونالدو به خاطر این که همیشه اهدای خون انجام می دهد، ترجیح می دهد که خالکوبی نداشته باشد در حالی که لئو شیفته "تتو" زدن است و در کل بدنش خالکوبی های متفاوتی دارد. لئو مجموعا 17 خالکوبی مختلف روی بدنش دارد  که برخی از آنها مفهوم خاصی دارند و برخی دیگر زیاد مفهوم ندارند. خالکوبی های ویژه مسی و معنی آنها را مرور می  کنیم:


صورت مادرش: مسی چهره مادر خود را روی کتف خود خالکوبی کرده تا عشق خود به مادرش را نشان بدهد.

صورت همسرش: لئو بخشی از صورت همسرش آنتونلا را روی شکم خود به رنگ قرمز خالکوبی کرده است.

یک جفت دست: لئو هشت سال پیش با تولد پسرش تیاگو برای اولین بار پدر شد که تصمیم گرفت دستان پسرش را روی بدنش خالکوبی کند. برخی می گفتند که لئو به احترام مارادونا و ماجرای "دست خدا" این خالکوبی را انجام داده است که صحت ندارد.

نام تیاگو : مسی کمی بعد برای این که همه چیز را روشن کند، یک خالکوبی که درون آن اسم پسرش تیاگو را نوشته روی بدنش خالکوبی کرد تا نشان بدهد که منظور از خالکوبی های دست مربوط به پسر ارشدش بوده است.

تاریخ تولد اعضای خانواده اش: لئو همچنین لیستی از تاریخ تولد اعضای خانواده اش شامل خودش (24 ژوئن 1987) را روی بدنش خالکوبی کرده و انگار بدین ترتیب نمی خواهد که هیچ وقت تاریخ تولد اعضای خانواده اش را فراموش کند.

یک توپ فوتبال: این مورد توضیح خاصی ندارد.

مسیح:  مسی بالای بازوی خود نیز تمثالی از مسیح را خالکوبی کرده تا علایق مذهبی خود را نشان بدهد.

علامت درخت سدر: فردی که خالکوبی های مسی را انجام می دهد، در این باره توضیح داده بود که سدر نشانه ای از استعدادی است که می تواند در همه جا رشد کند، حتی اگر برخی تلاش کنند که این اتفاق رخ ندهد.

پنجره گل رز:  این خالکوبی علامتی برای  کلیسای "خانواده مقدس" در شهر بارسلوناست. مسی می خواهد با این خالکوبی علاقه خود به شهر بارسلونا را نشان بدهد.

یک تاج کوچک: لئو این خالکوبی مشترک را به همراه همسرش انجام داده است. همسر نیز یک خالکوبی تاج ملکه را انجام داده است.

چشم همسرش: مسی برای ادای احترام به همسرش تصویری از چشم همسرش را هم روی بازوی خود خالکوبی کرده است.

یک ساعت: معنی دقیق ساعت مشخص نیست و شاید هیچ مفهوم خاصی نداشته باشد هر چند که در حال حاضر شاید به هواداران بارسلونا این حس را القا کند که شمارش معکوس برای جدایی او آغاز شده است.

چرخ دنده ساعت : در ابتدا فقط خود ساعت روی دست مسی خالکوبی شده بود اما کمی بعد چرخ دنده های ساعت نیز به آن اضافه شد.

تسبیح : برخی می گفتند که این خالکوبی نشانه ای به ادای احترام مسی به زادگاهش روساریو است (روساریو در اسپانیایی به معنی تسبیح است) اما برخی هم می گویند که لئو می خواهد به مذهب کاتولیک ادای احترام کند.

شماره 10 : لئو مطابق انتظار شماره محبوبش در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین را هم خالکوبی کرده است. شماره ای که اسطوره اش مارادونا را هم به تن می کرد.

یک طرح کاملا مشکی: طرحی که در ابتدا یک خنجر با بال بود حالا به صورت کامل مشکی شده چرا که به نظر می رسد لئو قصد حذف کردن آن را داشته است.

ماتئو: مسی نام پسر دومش ماتئو را هم روی بازوی راستش خالکوبی کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو