فیلم جدید جیمز باند اکران آنلاین می‌شوند؟

منبع: ایران آرت

100

1399/10/24

11:34


استودیوی ام‌جی‌ام برای فروش فیلم "جایی برای مردن نیست" به شبکه‌های استریم رقم ۶۰۰ میلیون دلار را درخواست کرده است.

ایران آرت: این هفته ورایتی گزارش داد که فیلم‌های پرخرج هالیوود برای چندمین مرتبه به تعویق خواهند افتاد، بنابراین تعجب‌آور نیست که استودیوی ام‌جی‌ام تاریخ اکران "وقتی برای مردن نیست" (No Time To Die) را از بهار به پاییز تغییر دهد به این امید که پاندمی تا آن زمان مهار شده باشد.

چندین منبع نزدیک به این پروژه به "ددلاین" می‌گویند که این استودیو در حال بررسی تاریخ اکران جدیدی است. نباید فراموش کرد که در بریتانیا، یکی از بازارهای کلیدی فیلم‌های "جیمز باند"، همچون ایالات متحده وضعیت اکران مبهم‌تر از همیشه شده است.

شایعه‌ تغییر تاریخ اکران "وقتی برای مردن نیست" دوشنبه ۱۰ ژانویه از یک سینمادار آلمانی درز کرد. در گزارش‌های جدید نیز مقصد بعدی این فیلم به کارگردانی "کری فوکوناگا" پاییز ذکر شده است. اما تاکنون ام‌جی‌ام که فیلم را در بازارهای داخلی و یونیورسال که آن را در بازارهای خارجی پخش می‌کند، به صورت رسمی این گزارش‌ها را تأیید نکرده‌اند.

30نما نوشت ام‌جی‌ام بنابر آخرین شنیده‌ها برای فروش رقم ۶۰۰ میلیون دلار را درخواست کرده است، اما هیچ‌یک از شبکه‌های استریم ویدیو حاضر نیستند حتی نیمی از این مبلغ را بپردازند. این دنباله نقشی کلیدی در وضع مالی ام‌جی‌ام ایفا خواهد کرد، این است که استودیو سخت از دارایی‌اش محافظت می‌کند و به اکران آن در سالن‌های سینما پایبند مانده. "دنیل کرگ" برای آخرین بار در این فیلم نقش "جیمز باند" را بازی می‌کند.

"اسپکتر" (Spectre) آخرین فیلم اکران شده‌‌ی چندگانه‌ی باند است که در سال ۲۰۱۵ بیش از ۸۸۰ میلیون دلار فروخت. "اسکای‌فال" (Skyfall) نیز پیش‌تر در سال ۲۰۱۲ به فروش ۱.۱ میلیارد دلاری رسیده بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو