عکس قدیمی حمید شب خیز و همسرش در ایران

عکس قدیمی حمید شب خیز و همسرش در ایران


منبع: ساتین

245

1399/10/24

13:47


حمید شب‌خیز سال ۳ اسفند ۱۳۳۳ در تبریز در خانواده‌ای اهل رشت به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ مدرسه عالی ترجمه بوده و پیش از انقلاب در شوی تلویزیونی میخک نقره‌ای فریدون فرخزاد ترانه‌ای به نام «کودک بابا» اجرا کرد. شبخیز پس از ازدواج با ماندانا بهراد، به آمریکا مهاجرت کرد و در سانفرانسیسکو ساکن شدند. او دو فرزند به نام پانته‌آ و امید دارد.

خانواده حمید شب

حمید شبخیز دو برادر و دو خواهر بزرگ‌تر از خود دارد؛ دو برادر او رحیم شب‌خیز و فرید شب‌خیز نام دارند. فرید برادر کوچک‌ترش٬ آهنگساز و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون جمهوری اسلامی ایران و رحیم برادر بزرگش صاحب یک استودیوی موسیقی و صدابردار سینماست.

همسر حمید شب خیز مجریان زن شبکه itn ماندانا بهراد کیست مالک شبکه itn عکس قبل از انقلاب زنان قبل از انقلاب خانواده حمید شب خیز حمید شب خیز کیست حمید شب خیز چند سال دارد پانته آ شبخیز کیست Hamid Shabkhiz

ازدواج و همسر حمید شب

در زمان دانشجویی، در دانشگاه با دختری بنام ماندانا بهراد آشنا شد. بعد از ۱/۵ سال ارتباط به آمریکا رفتند و در آنجا با یکدیگر ازدواج کردند و پس از اینکه اولین فرزندشان بنام پانته‌آ متولد شد، شب‌خیز آهنگی به نام «کودک بابا» برای دخترش در شوی میخک نقره‌ای فریدون فرخزاد اجرا کرد.

آن‌ها دو سال پس از ازدواج، در سال ۱۳۵۸ به دلیل دلتنگی بیش‌ازحد به ایران بازگشتند.

مهاجرت به آمریکا

در سال‌های اولیهٔ پس از انقلاب، حمید شب‌خیز کارمند شرکت هواپیمایی ایرفرانس بود. او در سال ۱۳۶۰، پس از درگیری با عده‌ای، تصمیم به مهاجرت گرفت و به همراه همسر و دختر خردسالشان به آمریکا رفتند.

فرزندان حمید شب

پانته‌آ شب‌خیز در رشتهٔ داروسازی در آمریکا تحصیل کرد و فرزند دومشان امید که در آمریکا به دنیا آمده، در عرصهٔ بازیگری و فیلم‌های هالیوودی حضور دارد.

عکس حمید شب خیز و همسرش ماندانا قبل از انقلاب

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو