تیپ زمستانی مهناز افشار ۵ عصر خارج از کشور

تیپ زمستانی مهناز افشار ۵ عصر خارج از کشور


منبع: پرشین وی

78

1399/10/24

15:11


در این تصویر تیپ زمستانی مهناز افشار را مشاهده می کنید

تیپ زمستانی مهناز افشار ۵ عصر خارج از کشور

مهناز افشار بازیگر جوان سینمای ایران است که طی سال های اخیر حواشی زیادی پیرامون او و همسرش شکل گرفت. سال گذشته او با حضور در برنامه پرشیا گات تلنت مهاجرت خود را علنی کرد. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از تیپ زمستانی مهناز افشار را برای شما قرار دهیم که او منتشر کرد

تیپ زمستانی مهناز افشار بازیگر

مهناز افشار عکسی جدید از خودش منتشر کرد

تیپ زمستانی مهناز افشار

تیپ زمستانی مهناز افشار در آلمان

بد نیست درباره مهناز افشار بیشتر بدانید

مهناز افشار در ٢١ خرداد ١٣۵۶ در تهران بدنیا آمد دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

تیپ زمستانی مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. افشار و همسرش در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند.

بازیگر مهاجرت کرده

بازیگر مهاجرت کرده

جدایی مهناز افشار

به بهانه تیپ زمستانی مهناز افشار درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. مهناز افشار در مهرماه ۱۳۹۸ با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش،با اعلام جدایی از یاسین رامین نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می‌گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی‌تر هم بکنی.

مهناز افشار بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ شناخته شد. شباهت مهناز افشار به گوگوش در به شهرت رسیدنش و توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود.

هنرپیشه ایرانی

هنرپیشه ایرانی

مهناز افشار در دهه ۱۳۸۰ از چهره‌های سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های
پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر
شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه
از سوی منتقدان و جشنواره‌های معتبر داخلی انجامید

اینستاگرام و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو