سعید آقایی: چرا همیشه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس است؟

منبع: ساتین

25

1399/10/24

19:36


لیگ برتر ایران؛ سعید آقایی مدافع چپ این فصل پرسپولیس بعد از طی کردن محرومیت یک جلسه‌ای خود در بازی مقابل استقلال در ترکیب فیکس پرسپولیس قرار گرفت و برای اولین بار دربی را تجربه کرد. بعد از بازی فرصتی دست داد تا با سعید در خصوص این بازی و از دست دادن پیروزی صحبت کنیم که در ادامه می‌خوانید.

تجربه اولین دربی چطور بود؟
به نظرم خیلی خوب بود. دربی همیشه حساس است و هواداران از تیم‌هایشان توقع برد دارند. هرچند بازی بدون تماشاگر از استرس بازیکنان کم می‌کند ولی باید قبول کنید غیبت هواداران از هیجان و جذابیت بازی‌ها خیلی کم می‌کند. در مجموع با وجود غیبت تماشاگران شاهد بازی قشنگی بودیم هرچند به حق واقعی خودمان در دربی نرسیدیم.

یعنی باید استقلال را می‌بردید؟
بدون شک باید این اتفاق می‌افتاد. نه تنها باید استقلال را می‌بردیم بلکه حقمان پیروزی با اختلاف ۴، ۵ گل برد. استقلال بعد از گل دقایق ابتدایی به لاک دفاعی فرورفت و ما حاکم کل بازی شدیم. به نظرم در همان نیمه نخست می‌توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم ولی نشد. در نیمه دوم همه دیدند چقدر خوب و روان بازی کردیم. به غیر از گلی که زدیم باید ۳، ۴ گل دیگر هم به ثمر می‌رساندیم ولی بدشانس بودیم. واقعاً ما از این تساوی خیلی ناراحتیم چون در روزی که کاملاً برتر از حریف بودیم و باید ۳ امتیاز این بازی بسیار مهم را می‌گرفتیم که به یک امتیاز رسیدیم. استقلال به غیر از دو فرصتی که در طول بازی داشت و به گل رسید دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداشت و یک امتیاز اصلاً حق آنها نبود.

بعد از بازی خیلی‌ها از احمد نوراللهی انتقاد کردند که چند فرصت عالی را از دست داد. نظر تو چیست؟
احمد یکی از کاپیتان‌های تیم ماست و بازیکن فوق‌العاده‌ای برای ما به حساب می‌آید. در گلزنی همه تیم تلاش می‌کنند و سهیم هستند، زمانی هم که گل دریافت می‌کنیم همه ما مقصر هستیم. احمد زحمات زیادی برای ما کشیده و انتقادات از او بی‌مورد است. ما یک تیم همدل هستیم که با هم می‌بریم و با هم شکست می‌خوریم.

پرسپولیس در ۴ بازی اخیر به تساوی رسیده. به نظرت اینکه تیم نمی‌برد نگران‌کننده نیست؟
ما تنها تیم بدون شکست لیگ هستیم و اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. تیم ما روند خوبی دارد و این موضوع را در بازی با استقلال نشان دادیم. شک نکنید خیلی زود به مسیر پیروزی برمی‌گردیم و ۳ امتیازها را به دست می‌آوریم. ضمن اینکه فراموش نکنید در این چند بازی اخیر مستحق گرفتن امتیازهای بیشتری بودیم و می‌توانستیم حداقل یکی دو برد کسب کنیم. نگرانی هواداران را کاملاً درک می‌کنیم آنها همیشه از پرسپولیس انتظار برد دارند که طبیعی است و ما هم قول می‌دهیم در ادامه لیگ آنها را خوشحال کنیم.

نظرت در خصوص داوری دربی چیست؟
به نظرم قضاوت تیم داوری بد نبود ولی یک اشتباه تأثیرگذار داشت و باید مدافع حریف را اخراج می‌کرد. کارت قرمز برای مدافع استقلال خیلی واضح بود چون عبدی در حال تک به تک شدن بود و می‌توانست گل بزند. نمی‌دانم چه باید بگویم ولی چرا همیشه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس است. الان جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد؟ اگر حریف ۱۰ نفره می‌شد خیلی راحت‌تر بازی می‌کردیم و می‌توانستیم ۳ امتیاز این بازی فوق‌العاده حساس را بگیریم.

آینده پرسپولیس را در این فصل چطور می‌بینی؟
تیم شرایط خوبی دارد. دو بازی کمتر از تیم‌های بالای جدولی انجام دادیم و با پیروزی در این دو بازی می‌توانیم به صدر جدول نزدیک شویم. تیم ما بسیار همدل و متحد است و ما با همین فاکتورها می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل  باقی مانده و قول می‌دهم خیلی زود به جمع بالانشینان جدول اضافه شویم.

پرسپولیس می‌تواند این فصل هم قهرمان شود؟
بله، چرا نتواند. تیم ما هم بازیکنان خوبی دارد و هم کادر فنی بادانش و باکیفیتی با پرسپولیس کار می‌کند. پرسپولیس قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ به حساب می‌آید و قطعاً امسال هم جزو مدعیان قهرمانی به حساب می‌آییم. البته ما بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم ۳ امتیاز بازی‌های آینده را کسب کنیم.

وضعیت پرسپولیس پرسپولیس نیوز اخبار فوتبال داخلی اخبار پرسپولیس

ساتین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو