تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت


منبع: تالاب

123

1399/10/24

20:09


تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

سفر دبی سفری سرشار از لذت و خاطره­ سازی است. دبی شهری است که خانواده‌ها می‌توانند به راحتی در این شهر به گشت و گذار بپردازند. سفر به این شهر با تور بهترین امکانات را در اختیار ما قرار می‌دهد. در ادامه با تور دبی بیشتر آشنا می‌شویم.

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

سفر با تور

آژانس‌ها برای سفر با تور امکاناتی را فراهم می‌کنند که سفر را دل‌چسب‌تر و به یاد ماندنی‌تر می‌کند. هتل‌ها با قیمت‌ها و ویژگی‌های متفاوت، بلیت رفت و برگشت، ویزا، لیدر، بیمه و… از این دست امکانات هستند.

 

در تورهای دبی نیز هتل لاکچری و ارزان، لیدر مسلط به زبان فارسی، بیمه مسافران، ویزای چهارده روزه برای سفری راحت، وسیله نقلیه به سلیقه مشتریان، امکان انتخاب نوع تور و …..

 

در دسترس مسافران قرار می­گیرد. قیمت تور­های دبی به عوامل بسیاری از جمله قیمت ارز و امکانات بستگی دارد که از قیمتی حدود 11 میلیون تومان آغاز شده و با اضافه کرد امکانات این قیمت بالاتر می­رود.

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

دلایل مورد استقبال قرار گرفتن دبی برای گردشگران

دبی شهری لوکس و مدرن که در عمارات متحده عربی قرار گرفته است. مساحت این شهر 414 کیلومتر مربع است. در چندین سال اخیر دبی از شهری کویری به شهری توریستی تبدیل شده است که بالاترین استاندارد‌های جهانی را دارد. در دبی با وجود آسمان خراش‌ها، مراکز تفریحی و تجاری متنوع، و جاذبه‌های آن زمان هدر نمی‌رود و باعث خستگی نمی‌شود بلکه به یک سفر کمی طولانی و به یاد ماندنی تبدیل می‌شود.

 

بازار­های سنتی دبی، فروشگاه‌های تولیدات برند‌های جهانی، پارک آبی‌های متنوع، پیست اسکی در کویر داغ دبی، فستیوال‌های دبی، خانوادگی بودن بیشتر اماکن شهر، امنیت بالای دوبی و… از ویژگی‌های حائز اهمیت برای سفر به این شهر است.

 

وجود هتل‌های پنج ستاره و یا بیشتر ممکن است سفری مقرون به صرفه را رقم نزند اما سفر با تور دبی زیما سفر با در اختیار داشتن ویژگی‌های عالی و هتل‌هایی با امکانات خوب و ارزان، سفری دلنشین و مقرون به صرفه‌ای را برای شما مهیا می‌کند.

 

در ادامه بیشتر در مورد ویژگی‌های انتخاب دبی صحبت می‌کنیم.

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

آب و هوا و جاذبه‌های گردشگری دبی

دبی به دلیل اینکه به مدار راس السرطان نزدیک است، آب هوایی بسیار گرم و کویری دارد. در این شهر فصل سرد یا حتی خنک وجود ندارد و فقط دو فصل گرم و بسیار گرم دارد. سرد­ترین هوای این شهر ۵ درجه سانتی گراد است.

 

قبل از سفر به این شهر آب و هوای این شهر را چک کنید چون گاهی اوقات باد‌هایی از شن به راه می‌افتد و هوا را کدر می‌کند. این شهر برای افراد سرمایی مناسب‌تر است که با گرمی هوا رابطه بهتری برقرار می‌کنند.

 

همان طور که گفته شد بهترین اماکن تفریحی و جذاب ترین جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی را دبی در خود جای داده است. در دبی یک سری اماکن تفریحی وجود دارد که در آن ها ناممکن‌ها ممکن شده‌اند. مثلا یک پیست اسکی سرپوشیده که با وجود آن امکان اسکی روی برف در شهر دبی ممکن شده است.

 

شهربازی بسیار جذاب که در دنیا حرف اول را می زند. از بهترین شهربازی های دبی که در دنیا حرف اول را میزنند می توان به شهربازی آی ام جی ورلد دبی، شهربازی لگولند دبی، شهربازی موشن گیت دبی و پارک بالیوود دبی اشاره کرد. حتما پارک آبی های دبی به گوشتان خورده جزو پیشرفته ترین سرسره های بازی را دارند که معروف ترین آنها پارک آبی آکواونچر دبی، پارک آبی آتلانتیس دبی ، پارک آبی وایلد وادی دبی  و پارک آبی واندرلند دبی هستند.

 

گذشته از این ها، بلندترین برج دنیا یعنی برج خلیفه در دبی واقع شده است. علاوه بر آن، آسمان خراش های دیگری هم در  وجود دارند که یکی از سرشناس ترین هایشان برج العرب است. این دو برج در سطح جهانی معروف هستند و مسلما شما هم تا به حال بارها و بارها تصاویر آن را در جاهای مختلف دیده اید.

 

لازم به ذکر است که از وسط دبی یک نهر عبور کرده است که به آن خور دبی می گویند. این نهر نیز به یکی از جاذبه های گردشگری مشهور دبی تبدیل شده است و نمای بسیار جالب توجه ای هم به شهر دبی داده است. حتی امکان تفریح با کشتی کروز در دبی نیز مهیا شده است.

 

بعضی از کشتی های کروز از مسیر خور دبی و بعضی از آن ها از دبی مارینا (تفرجگاه ساحلی دبی) عبور می کنند و معمولا برنامه های تفریحی بسیار شادی‌بخش و مفرحی دارند. سواحل دبی برای پیاده روی و تفریحات آبی در دریای خلیج فارس بسیار عالی است چرا که از بهترین امکانات ساحلی را در برمیگیرد.

 

مراکز خرید دبی، ساختمان­های آسمان خراش، پارک­های بین المللی، سواحل زیبا از جاذبه­های این شهر هستند. مهم‌ترین نماد این شهر برج خلیفه دبی است که با 829 متر بلند­ترین برج دنیا است.

 

در اطراف برج خلیفه باغ­ها و باغچه‌های زیبایی پرورانده­اند. آب نما­ها و فواره­های زیادی در اطراف این برج وجود دارد که فواره دبی بلند­ترین فواره جهان است. پیشنهاد می­کنیم قبل از سفر مکان­هایی که برای بازدید خواهید رفت را لیست کنید زیرا که مکان­های دیدی و گردشی این شهر بسیار است و در چهارده روز نمی­توان به تمام این مکان­ها رفت. لگولند دبی، موزه لوور ابوظبی، سیرک­های بزرگ بین المللی، هاب زیرو دبی، پارک آبی وایلدوادی دبی، کید زانیا دبی و دیگر موارد…

 

از مکان­های پر بازدید این شهر به حساب می­آیند. سواحل دبی از جاذبه­های گردشگری رایگان این شهر به حساب می­آیند که برای تمام افراد رایگان و آزاد است. در این ساحل امکان آبتنی و شنا وجود دارد. ساحل جمیرا، یکی از سواحل مهم و بسیار زیبای دبی است که اطراف آن با نخل­های کوتاه پر شده است. در این نخلستان هوا خنک­تر است و از گرمی هوا کاسته می­شود

 

. ساحل روسی، یکی از ساحل­های نسبتا خلوت و دور از شهر است. دلیل این نام، ورود و خروج خارجی­ها به این ساحل است. ساحل الممزار، یکی از سواحل پهناور و بزرگ دبی است که با وجود ساحل زیبا و امکانات رفاهی زیاد در اطرافش یکی از بهترین امکان تفریحی است که مورد علاقه گردشگران قرار می­گیرد.

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

لاکچری‌ترین هتل‌های این شهر

هتل Atana Hotel

هتل Best Western Premier Deira

هتل Conrad Dubai

هتل Delmon Palace Hotel

هتل Dubai Palm

هتل Eureka Hotel

هتل ibis Dubai Deira City Centre Hotel

هتل Landmark Plaza Baniyas

هتل Pullman Dubai Creek City Centre

هتل Raintree Hotel Deira City Centre

هتل Summit Hotel

هتل Swissotel Al Ghurair

هتل های زنجیره ای آی بی آ اس الرقه ( Hotel ibis Dubai Al Rigga )

هتل سان اند سندز دبی ( Sun And Sands Downtown Hotel )

هتل دریم پالاس دبی ( Dream Palace Hotel )

هتل کلاریج دبی ( Claridge Hotel )

هتل مای فر دبی ( Mayfair Hotel )

هتل نیهال پالاس دبی ( Nihal Palace Hotel )

هتل فونیکس دبی ( Phoenix Hotel )

هتل دلمون پالاس دبی ( Delmon Palace Hotel )

هتل لاوندر دبی ( Lavender Hotel )

هتل سیتی استار دبی ( City Star Hotel )

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

هتل‌های ۳ ستاره

Rove Dubai Marina

Hampton by Hilton Dubai Al Seef

Rove Trade Centre

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

هتل‌های ۴ ستاره

Dusit D2 Kenz Hotel Dubai

Zabeel House The Greens by Jumeirah

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

هتل‌های ۵ ستاره

Rixos Premium Dubai

Grand Hyatt Dubai

Caesars Palace Bluewaters Dubai

این هتل‌ها دارای امکاناتی بی‌نظیر و لاکچری و ارزان نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهند هستند که در تور‌ها پیشنهاد می‌شوند و شما می‌توانید انتخاب کنید. در تور‌ها معمولا هتل‌هایی انتخاب می‌شود که به مراکز خرید، مراکز دیدنی و رستوران‌ها نزدیک باشند.

 

تور دبی به همراه هتل‌های لاکچری با ارزان‌ترین قیمت

ارزان‌ترین زمان سفر به دبی

در اوایل پاییز تا اواخر زمستان از نظر آب و هوایی بهترین زمان برای سفر است در این دو فصل تور‌های زیادی برای سفر به این کشور وجود دارد که با انتخاب ما می‌توانید سفر خوب و خوشی داشته باشید. سفر در این دو فصل از سایر فصول گران‌تر است اما در بهار و تابستان تور‌های کمتر و مسافران کمتری برای سفر به دبی وجود دارد. در این دو فصل هوا بسیار گرم و خشک است اما هزینه سفر کمتر است. دبی شهری توریستی و مهمان‌پذیر است که مسافران زیادی از این شهر بازدید می‌کنند.

 

www.zima. ir

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو