معرفی تعدادی از معروف ترین مناطق دنیا برای بالن سواری

معرفی تعدادی از معروف ترین مناطق دنیا برای بالن سواری


منبع: همگردی

294

1399/10/24

21:59


اگر شما همیشه رویای گردش با بالن را داشته اید، این لیست شامل 10 مورد از بهترین نقاط جهان برای بالن سواری است. با ما در مقاله معروف ترین مناطق دنیا برای بالن سواری همراه باشید تا شما را با تعدادی از محبوب ترین مناطق دنیا برای بالن سواری آشنا کنیم.

کاپادوکیه، ترکیه

کاپادوکیه از معروف ترین مناطق دنیا برای بالن سواری است. این منطقه مناظر چشمگیر باورنکردنی شکل یافته از تخته سنگهای عجیب و دره های عمیقی دارد که حتی وقتی از بالای بالن دیده می شوند نیز هیجان انگیزند. شما از دودکش های طبیعی این سرزمین آسمانی شگفت زده خواهید شد؛ جایی که بامهای مخروطی آهکی چشمگیر و ستونهای آن با کلیساهای زیر زمینی و خانه های سیاه پر شده اند. چشم اندازهای سطح زمین مطمئنا تأثیرگذار هستند، اما این ابهت طبیعی بیشتر از چشم پرنده ها دیده می شود.

بیشتر بخوانیدبا تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کاپادوکیه آشنا شوید

کاپادوکیه، ترکیه

رشته کوه های راکی، کلرادو

کوههای راکی کلرادو یکی از محبوب ترین مناطق دنیا برای بالن سواری هستند. کلرادو با بیش از سیصد روز طلوع آفتاب در سال، شانس شما را برای دیدن آسمان آبی بسیار بالا می برد. تنفس در تازگی هوای کوهستان در حالیکه از قله های برجسته کوهستان راکی که هوای گرمی دارند فاصله می گیرید، پیشنهاد صبح زود است. از تماشای گوزنهای بسیاری که چمنزارها و حتی برخی از زمینهای گلف این مناطق را زیبا می کنند، مطمئن باشید. در کنار بالن سواری، شما می توانید بر روی زمین با فرصتهای بی نظیری از جمله ماجراجویی در بعضی مناطق دیگر، پیاده روی، دوچرخه سواری در کوهستان، صعود برای پرواز، ماهیگیری و قایق سواری لذت ببرید.

رشته کوه های راکی، کلرادو

دره لوآر، فرانسه

دره لوآر بخاطر تاکستانهای زیبایش مشهور است. این دره دهکده های تاریخی، قلعه های باشکوه و مناظر دیدنی داشته و بیش از هشتصد قلعه و املاک اربابی را نیز در بر می گیرد. توسعه بالای این مکانهای چشمگیر مانند قلعه ویلاندری و باغهای زیبای آراسته آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. برای داشتن بهترین تجربه سفر به این دره، بین ماههای آوریل تا اکتبر برنامه ریزی کنید. در این ماهها هوا غالبا مطبوع بوده و قلعه های آن برای تورها باز هستند.

بیشتر بخوانیددره لوآر فرانسه، حافظ قلعه های تاریخی فالک سیاه

دره لوآر، فرانسه

دره ناپا، کالیفرنیا

دره ناپا یکی از بهترین نقاط جهان برای بالن سواری بوده و با تپه های بی پایان شیب دار، تاکستان ها و اقلیم معتدلش، مقصد ایده آلی در تمام طول سال است. شما همه آن تاکستانهای بی نظیر و کوهستانهای اطرافش را از بالا خواهید دید. شرکت Napa Valley Balloons پروازهایی که شامل صبحانه بوده را ارائه می دهد.

دره ناپا، کالیفرنیا

دره یارا، استرالیا

این دره شامل تپه های پیوسته تاکستان ها و زمین کشاورزی است. با پرواز بر فراز این منطقه به وسیله یک بالن هوایی، شما قادر خواهید بود به مناظر پیوسته رودخانه یارا وارد شوید. در حالیکه قله های آبی رنگ قاره اقیانوسیه از دور صدایتان می کنند، گاهی اوقات کانگورویی از این چشم انداز جست خیز کنان عبور خواهد کرد. اگر می توانید، برای بازدید در ماههای پاییزی برنامه ریزی کنید. در این ماهها شما می توانید در فعالیتهای برداشت انگور شرکت کرده و شاهد دیدن برگهای انگور با رنگهای پاییزی شگفت انگیز باشید.

دره یارا، استرالیا

بلک هیلز، جنوب داکوتا

زیبایی بی نظیر این منطقه و ماجراجویی در فضای باز تپه های سیاه، گوشه ای از جاذبه های خیره کننده این منطقه است. این منطقه چیزهای زیادی برای ارائه دارد و انجام همه آنها در یک سفر کوتاه ممکن است، اما شما می توانید بیشتر آن را از بالای بالن هوایی ببینید. در پرواز با بالن می توانید کوهستان راشمور و شاهکار مجسمه سازی از چهار رئیس جمهور مشهور را هم ببینید. این ناحیه شامل اشکال سنگهای شگفت انگیز در امتداد بزرگراه افسانه ای نیدلز، فراوانی دریاچه های زیبا، انواع گونه های حیوانی مانند گاو کوهان دار، گوسفند شاخ دار بزرگ، گوزن و بزهای کوهی است.

بلک هیلز، جنوب داکوتا

دهکده جستاد، سوئیس

پرواز در کوه های آلپ فرصتی برای غوطه ور شدن بر فراز منظره های کوهستانی بوده که شامل چشم انداز شگفت انگیز ناحیه برن با کلبه های جالب توجه و دهکده های قرار گرفته در دامنه قله های ناهموار هست. اگر در ماه ژانویه به بازدید می روید، از یک زمستان واقعی در سرزمین عجایب لذت خواهید برد. در این منطقه کارهای زیادی برای انجام دادن روی زمین هست از جمله اسکی فوق العاده و اسنوبرد، راهپیمایی و دوچرخه سواری در تابستان.

دهکده جستاد، سوئیس

سرنگتی، تانزانیا

در دره رود سرونرا، حیواناتی مثل گورخرها، پلنگ ها، شیرها، زرافه ها و کرگدن ها پیدا می شوند. این در حالی است که دو میلیون از حیوانات وحشی هم هر سال به این دره بین ماه می و اوایل ژوئن مهاجرت می کنند. شما قطعا در سرنگتی از نگاهی به چشم اندازهای خیره کننده و میل کردن صبحانه ای به سبک انگلیسی زیر درخت آکاسیا لذت خواهید برد.

سرنگتی، تانزانیا

کویین استون، نیوزیلند

پیروان ماجراجویی و معتادان آدرنالین، در دریاچه منطقه جنوبی نیوزیلند برای زمینهای ناهموار و دوچرخه سواری زمینی فرود می آیند. فعالیتهای جنون آمیزی مثل زوربینگ، اسکی مصنوعی، گلف عالی و همچنین تماشای دریاچه های نمایشی درخشان و خلیج های کوچک از جاذبه های این منطقه هستند. شما دورنمای کوهستان توتوکو، دریاچه هایس و رشته کوه آلپ جنوبی را پیش از لذت بردن از شیرینی های جشن به هنگام بال سواری خواهید دید.

کویین استون، نیوزیلند

ونیز، ایتالیا

ونیز اسرارآمیز با پلهای مخفی، کوچه های سنگفرش، پیچ و خم بام های قرمز رنگ، کرانه های بی پایان و همچنین نشانه های برجسته بی انتها بر فراز زمین بسیار خیره کننده و فوق العاده است. پس از آن می توانید به یک کنسرت کلاسیک در یکی از کلیساهای شهر بروید یا فقط از تماشای خیابانها شگفت زده شوید.

بیشتر بخوانید16 تا از بهترین جاذبه های توریستی شهر ونیز

ونیز، ایتالیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو