طراحی ناخن مینیمال زیبا با دیزاین های ساده و جذاب

طراحی ناخن مینیمال زیبا با دیزاین های ساده و جذاب


منبع: آرگا

808

1399/10/24

23:18


در این مطلب طراحی ناخن مینیمال مخصوص خانم ها و دختران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی ناخن مینیمال از انواع مدل های ساده و شیک است که دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشد و شما می توانید در هر موقعیتی از این مدل برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایید.

طراحی ناخن مینیمال با جدیدترین متدها

برای دیزاین ناخن ها ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید به کمک آن ها تغییرات مثبتی را در طرح لاک ناخن های خود ایجاد نمایید. در ادامه دیزاین ناخن مینیمال زنانه و دخترانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی ناخن مینیمال شیک

دیزاین ناخن مینیمال زنانه و دخترانه

دیزاین ناخن ساده از انواع طرح های امروزی و جذاب می باشد و اغلب خانم های مدگرا تمایل دارند که از این طرح لاک ناخن ایده بگیرند.

اگر شما به دنبال دیزاینی خلاقانه و متفاوت برای تزیین ناخن های خود می باشید می توانید روی سطح ناخن های اعداد و حروف را ایجاد نمایید که این دیزاین کاربردی می باشد و شما می توانید به راحتی برچسب حروف و اعداد را تهیه نمایید و روی ناخن هایتان بچسبانید.

استفاده از خط های ساده روی زمینه رنگی ناخن ها یکی دیگر از روش های جالب و قابل توجه می باشد و اگر شما در زمینه دیزاین ناخن ها مهارت زیادی ندارید می توانید از این مدل طرح لاک ناخن استفاده نمایید.

اشکال هندسی نظیر مربع و دایره و نقطه و … از انواع ایده ها برای دیزاین ناخن به سبک مینیمال می باشد که در این مدل دیزاین اغلب از ترکیب دو یا سه رنگ لاک استفاده می شود.

طرح لاک ناخن مینیمال

 

طراحی ناخن شیک

طرح لاک ناخن مینیمال

مدل دیزاین ناخن

طراحی ناخن ساده

طراحی شیک ناخن

طراحی شیک ناخن

مدل دیزاین ناخن

طراحی ناخن مینیمال

طراحی ناخن شیک و مینیمال

دیزاین ناخن شیک

طرح لاک ناخن مینیمال

دیزاین ناخن شیک و زیبا

طراحی ناخن شیک

طرح ناخن مینیمال

طراحی ناخن زیبا و شیک

دیزاین ناخن شیک

دیزاین ناخن مینیمال

طراحی ناخن شیک و مینیمال

طراحی ناخن شیک و مینیمال

طراحی ناخن ساده

اگر شما طرفدار مدل های کلاسیک دیزاین ناخن می باشید می توانید فقط نیمه بالایی ناخن های خود را لاک بزنید که در این صورت انگشتان کشیده و بلند به نظر خواهند رسید و این مدل دیزاین ناخن برای خانم هایی که دارای انگشتانی کوتاه و چاق هستند مناسب می باشند.

از رنگ های سفید و مشکی در دیزاین ناخن مینیمال استفاده زیادی می شود و شما می توانید به کمک این دو رنگ لاک طرح هایی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

در این سبک طراحی ناخن می توانید از نگین های ریز و درشت برای دیزاین ناخن ها استفاده نمایید که در این صورت طرح لاک ناخن ها حرفه ای و مجلسی تر به نظر می رسند. اگر تمایل دارید از نگین درشت برای تزیین ناخن استفاده نمایید بهتر است نگین ها را بی رنگ انتخاب کنید.

در دیزاین ناخن به سبک مینیمال از لاک های مات و اکلیلی شفاف نیز استفاده می شود و شما می توانید طرح هایی نظیر ستاره و ماه و گل های ساده و … را روی سطح ناخن هایتان ایجاد کنید.

این سبک دیزاین برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما طرفدار سادگی هستید بهتر است از دیزاین ناخن هایتان به کمک این مدل غافل نشوید.

 

دیزاین ناخن با لاک قرمز و سفید

دیزاین ناخن زیبا و شیک

طرح لاک ناخن مینیمال

دیزاین ناخن ساده

طراحی شیک و ساده ناخن

طراحی ناخن شیک

دیزاین ناخن شیک و خاص

طراحی شیک و ساده ناخن

دیزاین شیک و خاص ناخن

طراحی ناخن شیک و خاص

دیزاین شیک ناخن

طرح لاک ناخن

دیزاین ساده ناخن

دیزاین شیک و ساده ناخن دخترانه

طراحی لاک ناخن

دیزاین ناخن شیک

طراحی ناخن ساده و خاص

طراحی ناخن زنانه

طراحی شیک ناخن

دیزاین ناخن با رنگ روشن

طرح لاک ناخن شیک

دیزاین زیبا ناخن

طراحی لاک ساده ناخن

دیزاین شیک و ساده ناخن

در این مطلب توجه شما را به انواع دیزاین ناخن مینیمال جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها دیزاینی متفاوت داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو