۶ ویژگی واتس اپ که پیام رسان سیگنال فاقد آن است!!

منبع: مینویسم

92

1399/11/2

22:58


6 ویژگی واتس اپ که پیام رسان سیگنال فاقد آن است

6 ویژگی واتس اپ که پیام رسان سیگنال فاقد آن است

بعد از حذف واتس اپ و نصب پیام رسان سیگنال شاید برایتان جالب باشد که برخی تفاوت های سیگنال مسنجر و واتس اپ را بدانید. WhatsApp دارای برخی از ویژگی ها است که سیگنال فاقد آن است و همین طور برعکس. در این نوشته می خواهیم به چند تفاوت واتس اپ و سیگنال بپردازیم و بگوییم کدام ویژگی ها و امکانات واتس اپ را سیگنال ندارد.

امکانات واتس اپ که در سیگنال وجود ندارد

هر برنامه ای دارای امکانات ویژه خود است. خیلی از افراد مدت هاست از واتس اپ استفاده می کنند و به ویژگی ها و امکانات آن عادت کرده اند و اکنون بعد از قانون جدید واتس اپ مبنی بر دراختیار گذاشتن اطلاعات کاربران خود به فیسبوک بسیاری پیام رسان سیگنال را جایگزین آن می کنند و ممکن است بخواهند بدانند که تفاوت واتس اپ و سیگنال چیست. پیام رسان سیگنال دارای برخی ویژگی هاست که واتس اپ فاقد آن هاست و این خبر خوبی برای افرادی است که این تصمیم را گرفته اند. اما برخی ویژگی های واتس اپ در سیگنال وجود ندارد به عنوان مثال اگر عادت دارید مدام وضعیت آنلاین مخاطبین خود را چک کنید باید بگوییم آنلاین بودن در پیام رسان سیگنال قابل چک کردن نیست. 6 ویژگی واتس اپ که سیگنال فاقد آن است را در ادامه بخوانید.

مطلب مفید: آموزش نصب پیام رسان سیگنال برای آیفون

1. استیکرهای بسیار متنوع

امکانات واتس اپ که در سیگنال وجود ندارد

ایموجی (sticker) های موجود در Signal در برابر انبوه ایموجی های موجود در واتس اپ محدود هستند. با این حال، Signal قول داده است که به زودی ویژگی هایی مانند تصاویر پس زمینه چت، قسمت About برای نمایه Signal شما (همان بیو خودمان)، استیکرهای متحرک و تنظیمات بارگیری خودکار رسانه و عکس های نمایه تمام صفحه را به زودی ارائه می دهد.

این مطلب مفید را بخوانید: معروف ترین و پراستفاده ترین ایموجی‌ها بین کاربران

2. وضعیت یا استاتوس (status)

یکی از ویژگی های پرکاربرد واتس اپ، استوری واتس اپ یا همان استاتوس است که بوسیله آن عکس یا فیلم مورد نظر خود را با دیگران به اشراک میگذاریم حتی ارسال فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ هم امکان پذیر می باشد. در سیگنال قسمتی به اسم استاتوس وجود ندارد و این یکی از تفاوت های واتس اپ و پیام رسان سیگنال است. اگر از ان دسته افرادی هستید که به این کار عادت دارید قبل از پاک کردن واتس اپ به این موضوع فکر کنید.

3. آنلاین بودن در پیام رسان سیگنال و آخرین بازدید

یکی دیگر از تفاوت های واتس اپ و سیگنال Online و last seen است. WhatsApp وضعیت آنلاین و ساعت آخرین بازدید کاربرانی که این ویژگی را فعال کرده باشند نشان می دهد و امکان پنهان کردن وضعیت آنلاین در واتس اپ نیز وجود دارد. اما، Signal وضعیت آنلاین را نشان نمی دهد و شما نمی توانید بفهمید مخاطب شما آخرین باری که در پیام رسان سیگنال آنلاین بوده است چه زمانی بوده است در عوض شما میتوانید در سیگنال عبارت is typing که در واتس به هیچ وجه متوقف نمیشد را پنهان کنید البته اگر بخواهید.

4. تصاویر زمینه چت سفارشی

واتس اپ اخیراً ویژگی والپیپرهای چت سفارشی را ارائه داده است که به کاربران امکان می دهد تصاویر پس زمینه مختلف را برای گپ های مختلف تنظیم کنند. واتس اپ می گوید با متمایز کردن عکس بک گراند چت ها، کاربران هرگز نگران ارسال پیام به چت اشتباه نخواهند بود. این ویژگی در پیام رسان سیگنال وجود ندارد و شما نمی توانید برای صفحات چت خود تصاویر پس زمینه سفارشی انتخاب کنید.

5. پشتیبان گیری شخص ثالث

یکی دیگر از ویژگی های واتس اپ که در پیام رسان سیگنال وجود ندارد امکان پشتیبان گیری از چت ها در فضاهایی مانند گوگل درایو می باشد. در حالی که واتس اپ به کاربران اجازه می دهد از چت های خود در یک فضای خارج از گوشی مانند Google Drive پشتیبان تهیه کنند ، Signal این ویژگی را به کاربران خود نمی دهد. با این حال، این برنامه به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت دستی یک نسخه پشتیبان تهیه کنند.

6. پرداخت های واتس اپ

WhatsApp در اواخر سال 2020 ویژگی ویژگی پرداخت مبتنی بر UPI را راه اندازی کرد. در برنامه وانتس اپ قابلیت و امکان پرداخت پول فراهم بود تا کاربران بتوانند با استفاده از قابلیت پرداخت فیس بوک (Facebook Pay) پول واریز و منتقل کنند. کاربران با اتصال حساب کاربری به کارت اعتباری خود می توانستند پرداخت های خود را انجام دهند. البته این ویژگی در همه کشورها فعال نبود. ویژگی پرداخت در پیام رسان سیگنال وجود ندارد.

در حالی که واتس اپ دارای برخی ویژگی ها است که سیگنال از آن برخوردار نیست و به 6 مورد از ان ها شااره شد، سیگنال دارای برخی از ویژگی ها است که واتس اپ ندارد. سیگنال به کاربران این گزینه را می دهد که به جای تشکیل یک گروه یک نفره برای ارسال یادداشت برای خود، یادداشتی برای خود بنویسند. برنامه Signal همچنین به کاربران امکان می دهد تماس صوتی خود را با سرورهای برنامه پخش کنند تا هویت مخاطبین خود را پنهان کنند.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو