مورتال کامبت» (Mortal Kombat)

فیلم «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) سال ۱۹۹۵ به اعتقاد بسیاری یکی از بهترین اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی است، هرچند در این روایت خشونت و صحنه‌های خونین تا رده‌ی سنی PG-13‌ تقلیل پیدا کرده. اما در اقتباس جدیدی و ریبوتی که با کارگردانی «سایمون مک‌کووید» ساخته شده این محدودیت وجود ندارد. این فیلم که اولین تصاویر رسمی از آن منتشر شده، داستانی به کلی تازه در مورد دشمنی میان «اسکورپین» با بازی «هیرویوکی سانادا» و «ساب-زیرو» با بازی «جو تسلیم» و نیز شخصیت جدید «کول یانگ» با بازی «لوییس تن» بازگو می‌کند.

تن به مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «وقتی که برای اولین بار شخصیت کول را می‌بینیم در وضعیت واقعاً بدی قرار دارد. او تجارب ناخوشایندی داشته و به نحوی یک مبارز ام‌ام‌ای فراموش شده است که پیش‌تر قهرمان بوده، به خودش ایمان داشته، و امید زیادی به دوران حرفه‌ای‌اش بسته بوده. اما همه‌اش از بین رفته. برای شروع روایت یک قهرمان این وضعیت بسیار جالبی است، و به نظر من در فراز و نشیب «مورتال کامبت» و کول که کشف می‌کند از کجا آمده، شخصیت‌ها و عناصر به‌یادماندنی دیگر که برای همه دوست‌داشتنی‌اند به مخاطبین معرفی خواهد شد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «اینترتینمنت ویکلی» توضیح می‌دهد که شخصیت «جکس» با بازی «مکاد بروکس» یک سرهنگ نیروهای ویژه است که به کول توصیه می‌کند «سونیا بلید» با بازی «جسیکا مک‌نامی» را پیدا کند. این زن کول را یک مرحله به پیش و نزد «لرد ریدن» با بازی «تادانوبو آسانو» در معبدش می‌برد. کول در آنجا با شخصیت‌های آشنای دیگری چون «لیو کانگ» با بازی «لودی لین»، «کونگ لائو» با بازی «مکس هوانگ» و «کانو» با بازی «جاش لاسون» برخورد می‌کند که همگی در حال آماده‌سازی خود برای حضور در یک تورنمنت هستند تا دشمنان متجاوز خود را شکست دهند.

مک‌کووید در مورد لحن فیلم به مجله می‌گوید: «قوانین پیرامون رده‌بندی سنی آن چیزی نیست که اغلب مردم تصور می‌کنند. در مورد میزان خون است، میزان خون‌ریزی است، در مورد برداشت از نحوه‌ی به کار بردن آن است. ما بحث‌های زیادی در مورد رسیدن به توازن داشته‌ایم و خشونت و خون و تلفات (فیتالیتی) زیادی وجود داشت.» او سپس مکثی می‌کند و بر جمله‌ی آخرش تأکید می‌کند: «خشونت و خون و تلفات در فیلم وجود دارد.»

تن نیز تأیید می‌کند که «فیتالیتی‌های دیوانه‌واری در فیلم وجود خواهد داشت.» او می‌گوید: «ما چند مورد به‌یادماندی را انتخاب کرده‌ایم. حرکات واقعاً جذاب منحصربه‌فردی اضافه شدند که خواهید دید، بسیاری از ایستر اگ‌ها که در فیلم گنجاندیم، اما فیتالیتی‌های واقعاً جسورانه‌ای در فیلم هست که مشتاقم مخاطبین ببنند. بی‌رحمانه‌اند.» در عین کال مک‌کووید اضافه می‌کند تمایل نداشته به رده‌ی سنی NC-17 نزدیک شود: «شگفت‌آور است که چقدر سریع ممکن است به این مرز برسید.»

«مورتال کامبت» ۱۶ آوریل از شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

مورتال کامبت» (Mortal Kombat)

مورتال کامبت» (Mortal Kombat)

جکس

مورتال کامبت» (Mortal Kombat

مورتال کامبت» (Mortal Kombat

mortal kombat 45645


 
 

اطلاعات جدید درباره انیمیشن « مورتال کمبات » منتشر شد