10 ایده سورپرایز ولنتاین از راه دور

منبع: زیبامون

208

1399/11/2

23:27


در این بخش از زیبامون چندتا ایده جالب و عالی برای سورپرایز ولنتاین از راه دور داریم که مطمئنا برای افرادی که در رابطه لانگ دیستنس هستند، بسیار کاربردی خواهد بود.

10 ایده سورپرایز ولنتاین از راه دور

روز ولنتاین، مظهر عاشقانه ها، نوازش ها و لطافت هست و هر کسی سعی میکنه تا تمام عشق و علاقه خودش رو با روشهای مختلف، نسبت به کسی که عاشقانه دوستش داره، ابراز کنه! روز ولنتاین میتونه فرصت خیلی مناسبی برای درست کردن یک روز رویایی و به یاد ماندنی با فرد مورد علاقه شما باشه اما اگه به هر دلیلی از عشق خود دور هستید و نمیتونید در روز ولنتاین در کنار هم باشید، اصلا نگران نباشید! زیرا حتی اگر از نظر جسمی از هم دور باشید، ممکنه به نظر برسه که نمیتونید از تعطیلات و روز ولنتاین لذت ببرید، اما همیشه فرصتی برای جشن گرفتن عشق وجود داره.

ما در این بخش از زیبامون دات کام چند تا ایده عالی و جالب برای سورپرایز روز ولنتاین از راه دور براتون آماده کردیم که مطمئنا با اجرا کردن این ایده های جذاب هم میتونید روز ولنتاین خودتون رو فوق العاده خاص و رویایی سپری کنید.

علاوه بر این، ایده های این بخش برای افرادی که در رابطه لانگ دیستنس (Long-Distance Relationship) هم قرار دارند گزینه خیلی مناسبی خواهند بود و به آنها این امکان رو میده تا رابطه عاشقانه خودشون رو هم در روز ولنتاین و هم در سایر روزهای سال، بسیار خاص‌تر و جذاب تر کنند.

روز ولنتاین در تاریخ 14 فوریه 2021 هست و در تقویم ایرانی در روز یکشنبه و در تاریخ 26 بهمن ماه 1399 قرار داره.

 

حتما بخوانید: گل ولنتاین، انتخاب بهترین دسته گل روز عشق + معنی گلها

 

1. سورپرایز ولنتاین از راه دور، ارسال نامه دست نویس عاشقانه

نوشتن یک نامه عاشقانه برای روز ولنتاین میتونه جز بهترین و عاشقانه ترین کارهایی باشه که برای سورپرایز ولنتاین از راه دور، انجام میدید؛ مخصوصا اگه این نامه دست نویس باشه.

بنابراین اگه در یک رابطه از راه دور یا رابطه لانگ دیستنس قرار دارید میتونید با نوشتن یک نامه عاشقانه، عشق زندگی خودتون رو به بهترین شکل ممکن سورپرایز کنید و خاطره ای به یاد ماندنی برای او بسازید.

 

نامه عاشقانه

 

2. سورپرایز عاشقانه از راه دور، ارسال دسته گل و جعبه شکلات

این روزها دیگه هیچ فاصله ای معنا دار نیست! چرا که شما میتونید با کمک خدمات دلیوری یا پیک که در همه جای دنیا وجود داره، دسته گل طبیعی و تازه رو برای شخص مورد نظر خودتون بفرستید و یک سورپرایز عاشقانه از راه دور داشته باشید.

فقط کافیه شرکت های دلیوری در اطراف محل زندگی عشق خودتون رو به درستی بشناسید و سفارش دسته گل، جعبه شکلات و هر چیز دیگه‌ای که باعث خوشحالی او میشه رو ثبت کنید و مطمئن باشید در زمان مورد نظر شما، این سورپرایز به دست او خواهد رسید!

 

دسته گل ولنتاین

 

حتما بخوانید: کادو ولنتاین برای پسر چی بخریم ؟ (2021) | 15 ایده جذاب و عالی

 

3. سورپرایز ولنتاین از راه دور، تماشای فیلم آنلاین!

این روزها به لطف پیشرفتهایی که در زمینه تکنولوژی ایجاد شده دیگه هیچ فاصله ای معنا دار نیست و شما میتونید در هر زمانی که تمایل دارید، شریک زندگی خودتون رو ببینید و به طور تصویری با هم ارتباط برقرار کنید.

یکی از کارهای جالبی که میشه با برنامه اسکایپ (Skype) انجام داد این هست که به طور مشترک یک فیلم خاص رو تماشا کنید. برای استفاده از این روش تنها کاری که باید انجام بدید این هست که تماس ویدئویی رو با عشق خود شروع کنید و سپس اشتراک صفحه یا screen sharing رو فعال کنید و فیلم مورد نظر رو پخش کنید. ویژگی مثبت این گزینه این هست که نه تنها به طور مشترک میتونید فیلم تماشا کنید بلکه میتونید همزمان صحبت کنید یا پیام ارسال کنید و انگار در کنار هم به تماشای فیلم مورد علاقه خود نشسته اید!

 

فیلم دیدن دو نفره انلاین

 

حتما بخوانید: روز ولنتاین چی بپوشم؟

 

4. سورپرایز عاشقانه از راه دور با کمک یک دوست مشترک

شما میتونید با کمک یکی از دوستان فرد مورد علاقه خود، برنامه ریزی فوق العاده ای برای سورپرایز عاشقانه از راه برای روز ولنتاین 2021 داشته باشید. این دوست مشترک میتونه در نقش پیک یا دلیوری عمل کنه و هدیه، دسته گل، شکلات و سورپرایز شما رو به بهترین شکل ممکن به شریک زندگی و عشق شما که ازتون دور هست برسونه و احساس فوق العاده ای رو در روز ولنتاین برای او به وجود بیاره!

البته فراموش نکنید که از این دوست نیز به خاطر همکاری که با شما داشته هم تشکر و قدر دانی داشته باشید.

 

سورپرایز کردن ولنتاین

 

حتما بخوانید: ولنتاین - ایده‌ های جالب برای روز عشق

 

5. سورپرایز ولنتاین از راه دور، با ارسال یک جعبه از محبوب ترین چیزهای مورد علاقه او

آیا شریک زندگی شما عاشق کتاب هست؟ یا یک گیمر حرفه ای و عالی؟ یا یکی از عاشقان انواع شکلات و خوراکی های خوشمزه و خاص؟! آیا او عاشق عکاسی است؟ 

برای اینکه بتونید بهترین سورپرایز ولنتاین از راه دور رو داشته باشید بهتره به محبوب ترین چیزهایی که شریک زندگی یا عشق شما به آن علاقه مند هست، فکر کنید و بعد با تهیه کردن یک جعبه پر از محبوب ترین چیزهای مورد علاقه او و ارسال آن در روز ولنتاین، بهترین و به یادماندنی ترین سورپرایز رو برای او رقم بزنید.

 

جعبه هدیه ولنتاین

 

6. سورپرایز عاشقانه از راه دور، با خواندن و ضبط کردن یک آهنگ عاشقانه

خواندن یک آهنگ عاشقانه و مخصوص برای عشق زندگیتون میتونه بهترین سورپرایز عاشقانه از راه دور برای روز ولنتاین باشه! نیازی نیست در این کار مهارت خیلی زیادی داشته باشید؛ چراکه در این مواقع کیفیت و حرفه ای بودن خوانندگی شما مورد توجه قرار نمیگیره بلکه این تلاش شیرین شما برای انجام دادن یک کار رمانتیک و عاشقانه هست که مورد توجه و قدر دانی قرار میگیره و میتونه بهترین سورپرایز برای ولنتاین 2021 باشه.

بهتره شعر و ترانه ای که در این آهنگ عاشقانه میخوانید مخصوص به شریک زندگی شما باشه و حتما اسم او در ترانه این آهنگ گفته بشه؛ چرا که این همان چیزی هست که باعث خاص شدن سورپرایز شما میشه.

 

اواز خواندن

 

حتما بخوانید: آرایش صورت ملایم، ترکیب لاکچری برای ولنتاین + اینفوگرافی

 

7. سورپرایز ولنتاین از راه دور، با ارسال یک ویدئو عاشقانه و خاص

شما میتونید مجموعه ای از عکسهای دو نفره و خاصی که دارید رو در غالب یک کلیپ یا ویدئو عاشقانه درست کنید و یک موزیک عاشقانه و خاص هم روی این کلیپ قرار بدید و در روز ولنتاین برای عشق زندگی خود ارسال کنید.

علاوه بر این شما میتونید این کلیپ رو در صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام به اشتراک بگذارید و عشق خودتون رو هم تگ کنید و از این طریق عشق و دوست داشتن خودتون رو به بهترین شکل ممکن ابراز کنید.

 

عکس عاشقانه

 

8. سورپرایز عاشقانه از راه دور، با قرار یک شام عاشقانه و آنلاین

به لطف پیشرفتهایی که در تکنولوژوی ایجاد شده شما میتونید حتی با وجود کیلومترها فاصله، باز هم باهم یک قرار شام عاشقانه داشته باشید. برای اینکار باید شما و شریک زندگیتون هر کدام در یک ساعت خاص، در یک رستوران خاص سفارش شام دهید و از طریق تماس ویدئویی، به صورت آنلاین با هم شام بخورید.

علاوه بر این میتونید یک قرار شام عاشقانه با مضمون شام ولنتاین رو در خانه های خود تنظیم کنید و از طریق تماس تصویری با همدیگه در ارتباط باشید و یک شب فوق العاده رو سپری کنید.

 

قرار شام آنلاین

 

حتما بخوانید: استایل های مردانه شیک برای روز ولنتاین 2019

 

9. برنامه ریزی برای باز کردن هدایای ولنتاین به صورت آنلاین

شما میتونید به گونه ای برنامه ریزی کنید که هدیه روز ولنتاین رو از چند روز قبل بفرستید اما از عشق خود قول بگیرید که این هدیه رو در یک روز خاص مثلا در قرار شام عاشقانه ای که میخواهید در روز ولنتاین داشته باشید باز کنید.

با این کار ساده میتونید ذوق و هیجان عشق خود در هنگام باز کردن و دیدن هدیه خودش رو به خوبی مشاهده کنید و لذت ببرید!

 

باز کردن هدیه ولنتاین به صورت آنلاین

 

10. سورپرایز عاشقانه از راه دور و حاضر شدن در درب ورودی خانه او!

این احتمالا ایده نهایی برای زوج هایی هست که به هر دلیلی از یکدیگر دور هستند! بهترین پیشنهاد این هست که او را غافلگیر کنید! برای این غافلگیری باید از چند روز قبل برنامه ریزی کنید و به گونه ای حاضر شوید که در روز ولنتاین و بدون اطلاع قبلی در درب ورودی خانه او قرار بگیرید!

یک دسته گل رز قرمز هم بهتره همراه خودتون داشته باشید تا به مناسبت روز ولنتاین به او تقدیم کنید. پیشنهاد میکنیم دوربین موبایل خودتون رو هم روشن کنید و از لحظه ی غافلگیر شدن شریک زندگی خود فیلم بگیرید!

 

سورپرایز شدن

 

حتما بخوانید: تزیین و ایده کاپ کیک و کیکهای ولنتاین + عکس

 

سخن آخر

به یاد داشته باشید که عشق واقعی در قلب افراد وجود داره و غیر قابل اندازه گیری هست و شخصی که واقعا عاشق شما باشه، نوع هدیه و سورپرایز شدن در درجه دوم اهمیت برای او قرار داره و مهم ترین چیز برای او، بودن در کنار شما و خوشبخت شدن با شماست!

شما چه ایده هایی برای سورپرایز ولنتاین از راه دور دارید؟ حتما نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو