داستان «مهرداد میناوند»: از فوتبال و همسر تا کرونا

داستان «مهرداد میناوند»: از فوتبال و همسر تا کرونا


منبع: روزیاتو

169

1399/11/3

00:12


مهرداد میناوند ملی پوش سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس، به کرونا مبتلا شده است و ساعاتی پیش به کما رفت. طبق اعلام پزشک معالج ایشان در ICU بیمارستان لاله تهران، ۸۰ درصد ریه این ورزشکار کشورمان درگیر ویروس کووید ۱۹ شده است. پزشک معالج مهرداد میناوند دیشب گفت که از مردم میخواهم با توجه به وخامت حال ایشان، برای وی دعا کنند.

مهرداد میناوند اولین فوتبالیست ایران نیست که مبتلا به کرونا شده است. اما او اولین فوتبالیست مطرح ایران است که در ماه های اخیر به دلیل ابتلا به کووید ۱۹، در وضعیت وخیم قرار گرفته است. مهرداد میناوند، نهم آذر ماه سال پنجاه و چهار در تهران متولد شد.

مهرداد میناوند یکی از ملی پوشان ایرانی در دهه هفتاد و هشتاد شمسی است. مهرداد میناوند برای باشگاه های مختلفی مثل پرسپولیس تهران، سپاهان بازی کرد و مدتی هم دز الشباب و اشتروم گراتس توپ زد. مهرداد میناوند در سال هفتاد و شش با پرسپولیس، قهرمان لیگ ایران شد.

مهرداد میناوند با تیم اشتوم گراتس هم به مقام قهرمانی لیگ اتریش رسید. او در جام حذفی اتریش نیز جام قهرمانی را دریافت کرد. مهرداد میناوند ۲ سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. مهرداد میناوند مثل علی دایی، علی کریمی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا، سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

مهرداد میناوند در یکی از دربی های دهه هفتاد شمسی

جام قهرمانی لیگ اتریش در دستان مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در ۱۰ بازی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت اما گلی به ثمر نرسانده است. مهرداد میناوند در مدت هفت سالی که پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن داشت، در شصت و هفت مسابقه به میدان رفت و ۴ گل به ثمر رساند. سجده های مهرداد میناوند به عنوان یکی از شادی های بعد از گل خاص ملی پوشان مطرح است.

مهرداد میناوند از سال ۷۵ تا ۸۲ در تیم ملی فوتبال ایران بازی کرد و و فقط یک سال در راه آهن توپ زد. مهرداد میناوند در سال های اخیر در تیم های خونه به خونه و سپید رود رشت به عنوان مربی حضور یافته بود.

روپایی زنی های مهرداد میناوند در باشگاه بدنسازی وی و استوری درد و دلش با مخاطبانش

مهرداد میاوند

از کلکسیون استوری های مهرداد میناوند در سال ۹۹

اینستاگرام مهرداد میناوند

مهرداد میناوند از جمله پرسپولیسی های فعال در اینستاگرام است. پرستو صالحی و برخی از سلبریتی های سینما و تلویزیون نیز از جمله فالوئرهای وی محسوب می شوند. مهرداد میناوند همه استوری های خود را با پس زمینه برند پرسپولیس به اشتراک گذاشته است.

آخرین پست اینستاگرامی مهرداد میناوند پیش از حضور در ICU

مهرداد میناوند ۱.۳ میلیون دنبال کننده دارد که به نظر می رسد پس از انتشار خبر وخامت اوضاع وی در بیمارستان لاله تهران، با مراجعه بیشتر اینستاگردها روبرو شود.

اینستاگرام مهرداد میناوند در نشانی: @mehrdad.monavand در دسترس است. آخرین پست اینستاگرام مهرداد میناوند بیش از ۱۳۰ هزار لایک و ۶ هزار کامنت دریافت کرده است.

اینستانوشته مهرداد میناوند درباره ریاست علی کریمی بر فدارسیون فوتبال ایران

مهرداد میناوند یک هفته پیش از حضور در آی سی یو بیمارستان لاله تهران، با انتشار عکس زیر، از علاقه خود برای ریاست علی کریمی بر فدراسیون فوتبال خبر داد. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران ، ۱۰ اسفند ماه در تهران برگزار می شود. جادوگر  آسیا، برای تصدی ریاست فدراسیون فوتبال ایران، تایید صلاحیت شده است.

تصویر کارت عروسی مهرداد میناوند

شبنم کمانگر همسر دوم مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ با شبنم کمانگر ازدواج کرد. او در پستی با ۱۱۳ هزار لایک گفته بود که ۳ سال برای این روزی که از نظر وی تاریخی قلمداد شده است، لحظه شماری می کرد.

مهرداد میناوند یک هفته پیش از حضور در آی سی یو بیمارستان لاله تهران، به اینستانوشته علی کریمی درباره مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داده بود و کامنت زد. کامنتی با ۲۴۰۰ لایک.

کامنت مهرداد میناوند روی اینستانوشته علی کریمی که ۷۰۶ هزار لایک گرفته بود

اهنگ پوکر قهرمانی پرسپولیس که توسط مهرداد میناوند و حامد طاهر اجرا شده بود، مخاطبان زیادی پیدا کرده بود. مهرداد میناوند از جمله پرسپولیسی هایی است که دستی بر آتش موسیقی هم دارد.

به امید آنکه همه بیماران کووید ۱۹ در ایران و جهان از جمله آقا مهرداد میناوند از این ویروس منحوس نجات یابند.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 2.6 / 5. تعداد رای: 5

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو