۳۷ مدل گلدان آویز که گل و گیاهان شما را جذاب تر می کنند

۳۷ مدل گلدان آویز که گل و گیاهان شما را جذاب تر می کنند


منبع: دکوراسیون

308

1399/11/3

00:53


مدل گلدان آویز

وجود گل و گیاه باعث می شود تا فضای داخلی منزل دارای جذابیت و آرامش شود از این رو اغلب افراد تمایل دارند تا در فضای منزل خود از گل و گیاهان مختلف استفاده نمایند و اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید و با مشکل کمبود جا مواجه می باشید بهتر است از مدل گلدان آویز استفاده کنید.

مدل گلدان آویز شیک و زیبا

گلدانهای آویز را می توانید به راحتی جایگزین طرح های گلدان عادی کنید و خاصیت آویزان بودن این نوع گلدان ها باعث می شود تا گل و گیاهان جلوه بی نظیری داشته باشند و به صورت راحت تر در دسترس شما قرار بگیرند. در مطالب قبلی تصاویری از گلدان فانتزی و گلدان چوبی را مشاهده کردید در ادامه با انواع طرح های گلدان آویز در خدمت شما خواهیم بود.

گلدان زیبا آویز

طرح گلدان آویز

این طرح گلدان دارای مدل هایی متنوع می باشد از این رو اغلب افراد در انتخاب طرح گلدان دچار سردرگمی می شوند و بهتر است شما در زمان انتخاب گلدان به جنس و ساختار و طراحی و گنجایش گلدان و … توجه داشته باشید.

ساختار و طراحی گلدان از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب گلدان آویز می باشد و اگر طراحی گلدان زیبا باشد جذابیت گل و گیاهان بیشتر به نظر می رسد. برخی از گلدان های آویز توسط نخ یا گیره آویزان می شوند و برخی دیگر نیز توسط ساختار چرمی و … آویز می شوند. توجه داشته باشید که جنس این گیره ها دارای اهمیتی نمی باشد و آنچه که بیش از هر چیزی دارای اهمیت است قدرت و توانایی آویز در نگه داشتن گلدان می باشد و هر چقدر آویز محکم تر باشد دارای کاربرد بیشتری است.

اجرای دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید گلدان توجه به جنس آن می باشد. گلدانهای آویز در انواع جنس های پلاستیکی و سفالی و فلزی و … موجود می باشند که شما می توانید از بین آن ها گلدانی مناسب را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در زمان انتخاب گلدان باید به گنجایش آن توجه داشته باشید و گنجایش گلدان را بهتر است با توجه به نوع گل و گیاهی که قرار است در آن بکارید انتخاب نمایید.

مدل گلدان آویز

گلدان زیبا و جذاب

گلدان آویز

گلدان شیک و آویز

گلدان شیک و آویز

  

گلدان شیک آویز

گلدان زیبا آویز

گلدان زیبا آویز

گلدان شیک آویز

گلدان شیک آویز

گلدان آویز

گلدان زیبا آویز

گلدان شیک آویز

گلدان زیبا آویز

گلدان آویز را می توانید از سقف یا دیوار آویزان نمایید و توجه داشته باشید که در هنگام آویزان کردن گلدان باید از محکم بودن آن مطمئن شوید تا خطر سقوط گلدان کاهش پیدا کند.

گلدان های آویز در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و شما می توانید از بین این رنگ ها با توجه به رنگ گل و گیاه کاشته شده در گلدان و رنگ سایر وسایل منزل تان رنگی مناسب را انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید رنگ گلدان با رنگ سایر وسایل منزل به راحتی ست کنید بهتر است گلدان با رنگ های خنثی نظیر سفید و طوسی و کرم و … را انتخاب نمایید.

در این طرح گلدان ها می توانید گل های آویز و گل های معمولی و فانتزی را بکارید که انتخاب مدل گل به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

گلدان جدید آویز

گلدان شیک آویز

گلدان زیبا و جدید آویز

گلدان مدرن

گلدان زیبا و شیک

گلدان آویز

گلدان شیک آویز

گلدان زیبا آویز

مدل گلدان شیک

گلدان جدید آویز

گلدان زیبا و جذاب آویز

گلدان شیک و جدید آویز

گلدان ساده آویز

گلدان خاص آویز

گلدان زیبا آویز

گلدان شیک و خاص آویز

گلدان زیبا و جذاب آویز

طرح گلدان آویز زیبا و شیک

گلدان زیبا

گلدان شیک آویز

مدل گلدان آویز زیبا و شیک

در این مطلب با انواع طرح های گلدان آویز آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید گلدانی شیک و بی نظیر را برای فضای منزل تان انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو