تولید گوشی‌های هوشمند را در ترکیه

منبع: فوت و فن

95

1399/11/3

10:26


تولید گوشی‌های هوشمند را در ترکیه

شرکتهای چینی تولید کننده تلفن‌های هوشمند اعلام کردند که در ترکیه اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و در ماه‌های آینده تولید خود را آغاز می‌کنند.

شرکت تولید کننده تلفنهای هوشمند چینی اوپو «Oppo» اعلام کرد که در ترکیه سرمایه‌گذاری کرده و در ماه‌ مارس تولید خود را آغاز می‌کند.

این شرکت که با ۲۹.۸ میلیون فروش در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ ٬ پس از اپل در رتبه ۵ جهانی قرار دارد، پیش بینی می‌شود تولید خود در ماه‌های آینده در ترکیه آغاز کند.

در پی این سرمایه گذاری٬ ترکیه به عنوان پایگاه تولید این شرکت در اروپا خواهد بود.

بعد از آغاز سرمایه گذاری شرکت اوپو در ترکیه٬ شرکت تکنو موبایل «Tecno Mobile» یکی دیگر از شرکت‌های چینی سازنده‌ گوشی‌های هوشمند نیز تصمیم گرفت در کشور سرمایه گذاری کند.

اوپو اقدامات و برنامه ریزی لازم برای تولید با بیش از ۲۵ میلیون دلار سرمایه گذاری را انجام داده و اولین تلفن هوشمند در ماه مارس در ترکیه تولید می‌شود.

کارخانه تولیدی این شرکت در منطقه پندیک استانبول بوده و مرکزی برای تامین تقاضای مصرف کنندگان ترک و تبدیل شدن به یک پایگاه تولیدی که توزیع در بازار اروپا را فراهم میکند ، ایجاد شده است.

شرکت تلفن همراه تکنو٬ ماه گذشته با ۳ مدل گوشی هوشمند وارد بازار ترکیه شده بود. این شرکت فرآیندهای مربوط به تولید با شریک محلی در ترکیه را آغاز کرده و با این سرمایه گذاری قصد دارد به یک بازیگر اصلی در بازار ترکیه تبدیل شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو