بیوگرافی کایلی جنر و نگاهی به زندگی لاکچری اش + عکس

بیوگرافی کایلی جنر و نگاهی به زندگی لاکچری اش + عکس


منبع: آرگا

655

1399/11/3

11:34


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی کایلی جنر بازیگر، مدل، کارآفرین و شخصیت شبکه های اجتماعی همراه با تصاویر جدید و شخصی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

کایلی جنر با نام اصلی کایلی کریستن جنر کار آفرین، مدل، هنرپیشه و شخصیت شبکه های اجتماعی سوپر استار و سرشناس آمریکایی می باشد. شهرت اصلی این هنرمند از آنجایی آغاز شد که پس از لو رفتن فیلم کیم کارداشیان ( خواهر ناتنی)، این خانواده تصمیم گرفتند یک مجموعه تلویزیونی به نام ” پا به پای خانواده کارداشیان” درمورد زندگی روزمره خودشان بسازند: تا هرچه سریع تر فیلم غیراخلاقی کیم کارداشیان از یاد شان برود. همین موضوع باعث شد که تمامی اعضای این خانواده به اوج شهرت برسند و سپس هر کدام بیزینس های شخصی خود را تاسیس کرد. جالب است بدانید کایلی در سال ۲۰۱۵ در سن ۱۸ سالگی عمارت مجللی به قیمت ۲٬۷۰۰٬۰۰۰ دلار در کالیفرنیا خریداری کرد و بعد از مدتی به آنجا نقل مکان کرد. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی کایل جنر همراه با تصویر جدید و شیک وی آشنا شوید.

بیوگرافی کایلی جنر ستاره آمریکایی + تصاویر

کایلی کریستن جنر هنرپیشه، کارآفرین، مدل و شخصیت شبکه های اجتماعی معروف آمریکایی متولد ۱۰ اوت سال ۱۹۹۷ که هم اکنون وی ۲۴ سال سن دارد و در کشور ایالات متحده آمریکا چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک دیپلم از دبیرستان اسپیرینگر در سال ۲۰۱۵ می باشد.

زندگینامه جامع کایلی جنر

این سوپراستار معروف دنیا فرزند کیتلین جنر با نام قبلی (بروس جنر) ورزشکار معروف آمریکایی که اکنون وی تغییر جنسیت داده است و کریس جنر بازیگر و نویسنده آمریکایی می باشد. او یک خواهر بزرگ تر به نام کندال جنر (مدل آمریکایی) دارد. کایلی از طرف مادرش، ۳ خواهر ناتنی به اسم های کلوبی کارداشیان، کورتنی کارداشیان و کیم کارداشیان و یک برادر ناتنی به اسم راب کارداشیان دارد. همچنین از طرف پدرش، یک خواهر ناتنی به اسم کیسی جنر و ۳ یرادر ناتنی به اسم های برت جنر، برودی جنر، براندون جنر دارد.

زندگینامه کایلی جنر و همسرش

بیوگرافی کایلی جنر و همسرش

زندگینامه کامل کایلی جنر

عکس اینستاگرامی کایلی جنر

زندگینامه کایلی جنر + عکس

کایلی جنر در سال ۲۰۱۵ در مجموعه تلویزیونی همراه با خانواده کارداشیان‌ ها مادر، خواهر و پدر و برادر و خواهران ناتنی ‌اش به شهرت رسید. همچنین او فعالیت خود را در شبکه‌ های اجتماعی از سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و در سال ۲۰۱۴ مجله تایمز کایلی و خواهرش کندال جنر را جزو ۲۵ نوجوان تاثیرگذار دنیا معرفی کرد.

بیوگرافی کایلی جنر + عکس

بیوگرافی کایلی جنر + تصاویر

عکس و بیوگرافی کایلی جنر

زندگینامه خواندنی کایلی جنر

برند های تجاری کایلی جنر

این ستاره آمریکایی در سال ۲۰۱۵ برند لوازم آرایشی کایلی را راه اندازی کرد، رژ لب های برند او طرفداران شدیدی را پیدا نمود. زمانی که از رژلب برند کیت و خط لب برند کایلی نمایش داده شد، تمامی محصولات این برند در چند دقیقه به فروش رفت. کایلی جنر مالک دو برند لاک ناخن به اسم های Wear Something Spar-kylie و Rainbow in the S-kylie می باشد که در نوامبر سال ۲۰۱۳ از هر کدام از این برند ها حدود ۱۰۰/۰۰۰ دلار به دست آورد.

در ماه فوریه سال ۲۰۱۳، کایلی با نام تجاری پکسان به همراه کندال، برند ” کایلی و کندال” را تاسیس کردند. همچنین خواهران جنر سهامداران برند جواهر Pascal Mouawad’s Glamhous و برند کیف و کفش Madden Girl می باشند. او از سال ۲۰۱۴ سهام دار Bellami Hair که برند محصولات اکستنشن مو و برس و از سال ۲۰۱۵ سفیر برند Nip+Fab مراقبت از پوست می‌ باشد.

زندگینامه کامل و خواندنی کایلی جنر

بیوگرافی کایلی جنر + عکس های شخصی

زندگینامه کایلی جنر + تصاویر شخصی

فعالیت های خیرخواهانه کایلی جنر

در سال ۲۰۱۳ کایلی با فروش لباس های قدیمی در وبگاه اینترنتی ای بی به کودکان بیمارستان لس آنجلس آمریکا کمک کرد. همچنین خانواده کارداشیان از فروش لباس های خود مبلغ ۲۷٬۶۸۲٫۹۶ دلار به بیمارستان اهدا کردند. در همان سال آنها در بنیاد خیریه فروش حیاط حضور پیدا کردند و در آمد آن را به کودکان گرسنه هدیه دادند.

کلکسیون اتومبیل ‌های کایلی جنر

کایلی جنر در سن ۱۹ سالگی یک ماشین لندرور به قیمت ۲۰۰ هزار دلار خرید. کایلی و خواهرش کندال هر دو یک خودرو فراری اسپایدر دارند. از دیگر ماشین های کایلی می توان به رولز رویس گوست، بنتلی بنتایگا، لامبورگینی آونتادور نارنجی به قیمت ۴۰۰ هزار دلار، یک مدل فراری دیگر به قیمت ۱٫۴ میلیون دلار، مرسدس G۵۵۰ ۴×۴ SUV به قیمت ۲۳۰ هزار دلار و …. اشاره نمود.

بیوگرافی کایلی جنر + گالری جدید

عکس های شخصی و جالب کایلی جنر

سرگذشت جالب کایلی جنر

شرح حال کایلی جنر و همسرش

جوان ترین میلیارد

در ادامه بیوگرافی کایلی جنر آمده که در سال ۲۰۱۸ در مجله فوربز کایلی در ردیف ۲۷ ام لیست ثروتمندترین زنان خود ساخته با دارایی ۹۰۰ میلیون دلار قرار گرفته بود. لازم به ذکر است که دارایی خواهر بزرگترش کیم کارداشیان به مبلغ ۳۵۰ میلیون دلار است. کایلی بیان نموده که ثروتم را مدیون سهام ۱۰۰ درصدی برند لوازم آرایشم هستم.

علاوه بر اینها گفته شده بود که کایلی در سال ۲۰۱۹ می تواند به عنوان جوان ترین میلیارد خود ساخته دنیا شناخته شود. در سال ۲۰۱۸ این رکورد به مارک زاکربرگ مالک فیسبوک اختصاص یافته بود که توانست در سن ۲۳ سالگی به این ثروت ارزشمند برسد.

شرح حال کایلی جنر + عکس

تیپ اسپرت کایلی جنر

بیوگرافی کایلی جنر + همسرش

شرح زندگی کایلی جنر

ازدواج و همسر کایلی جنر

کایلی جنر به دلیل ملاقات با مایکل ری نگوین (تایگا) خواننده رپ آمریکایی جنجالی را به پا کرد. این همهمه به دلیل اختلاف سنی کایلی و تایگا بود که بعد از دوسال از هم جدا شدند.

در سال ۲۰۱۷ کایلی با تراویس اسکات (خواننده رپ) وارد رابطه عاشقانه ای شد. ثمره این ازدواج یک دختر به نام  استورمی وبستر بود که در سال ۲۰۱۸ متولد شد.

تاریخچه زندگی کایلی جنر و همسرش

شرح حال کامل کایلی جنر

آدرس پیج اینستاگرام کایلی جنر

پیچ اینستاگرام کایلی جنر به آدرس Keyliejenner@ می باشد که در آن تمامی تصاویر شخصی و خانوادگی خود را به اشتراک گذاشته است. او تا اکنون ۲۱۰ میلیون نفر فالوور دارد.

بیوگرافی کایلی جنر + آلبوم جدید

تاریخچه زندگی کایلی جنر

امیدواریم از خواندن بیوگرافی کایلی جنر مدل و کارآفرین آمریکایی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و شیک وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو