دانلود WinCatalog 2020.3.1.121 – مرتب سازی فایل ها

دانلود WinCatalog 2020.3.1.121 – مرتب سازی فایل ها


منبع: پی سی دی

42

1399/11/3

13:18


دانلود WinCatalog 2020.3.1.121 - مرتب سازی فایل ها

WinCatalog نرم افزاری کاربردی به منظور مرتب سازی فایل ها در سیستم می باشد ، این نرم افزار دیسک ها، فایل ها و پوشه ها را برای پیدا کردن فایل ها و اطلاعات را فهرست می کند. اینکار بدون نیاز به دسترسی به CD یا DVD اریجینال امکان پذیر است. دیگر وقت خود را برای جستجو برای پیدا کردن یک فیلم ذخیره شده در دیسک ها از روی مجموعه های خود هدر ندهید! تنها یک بار CD ها و DVD های خود را توسط نرم افزار، پردازش کنید تا بتوانید آنها را تنها در چند ثانیه از بین مجموعه های خود پیدا کنید.

ویژگی های کلیدی WinCatalog:

–    کارآیی با هر نوع کاتالوگ در سایز های مختلف : WinCatalog بر پایه پایگاه داده های برنامه ریزی شده است و از ساختار استاندارد موتور پایگاه داده های SQLite در هسته خود استفاده می کند. این ویژگی به اجرای مجموعه های در سایزهای مختلف کمک می کند. فرقی نمی کند که چه تعداد دیسک یا فایل روی مجموعه های شما ذخیره شده باشد، WinCatalog 2012 می توانید از پس تمامی آنها بر آید.
–    امکان ذخیره تصاویر بند انگشتی در کاتالوگ : WinCatalog می توانید برای عکس ها در فرمت های مشهوری مانند jpeg, png, bmp ، تصاویر پیش نمایش بند انگشتی بسازد و آنها را داخل کاتالوگ ذخیره کند. پیش نمایش بند انگشتی حتی بدون لینک به فایل اصلی نیز قابل دسترسی است. بنابراین اگر بخواهید به دنبال یک عکس بگردید، می توانید قبل از باز کردن دیسک ها، آن را مشاهده کنید.
–    تصاویر بند انگشتی برای تمامی آیتم ها : پیش نمایش بندانگشتی می تواند برای تمامی آیتم ها ( نه تنها عکس ها ) در کاتالوگ استفاده شود. برای مثال می توانید برای یک مجموعه سکه، و برای هر سکه یک عکس داشته باشید.
–    پشتیبانی کامل از Unicode : WinCatalog کاملا از Unicode پشتیبانی می کند و شما می توانید به راحتی باز زبان دلخواه خود با آن کار کنید.
–    مدیریت مکان : علاوه بر وجود ابزار مدیریت کانتکت ها و مدیریت کلمات کلیدی، WinCatalog دارای ابزار مدیریت مکان نیز می باشد که به شما در مدیریت مکان های فیزیکی کمک می کند. شما می توانید تمامی مکان ها را به آن اضافه کنید.
–    رابط کاربری حرفه ای و کاربر پسند با قابلیت تب بندی برای نگه داشتن جستجوی های مختلف به صورت همزمان درون صفحه نتایج

دانلود

نیم بها

نسخه جدید برنامه WinCatalog

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی82MBDOWNLOAD
Portable232MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود WinCatalog 2020.3.1.121 - مرتب سازی فایل ها

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. با استفاده از فایل Keygen سریال فعالسازی برنامه را بدست آورید .
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو